Mihin menette kesälomalla?
Kommentit (19)
Pohjois-Italia on kuulemma kaunista seutua. Jos siis sinne.
Ei voi mennä mihinkään.
Yhteiskunta on romahtanut koronaviruksen alla, kaikki aika menee piileskellessä ryösteleviltä joukoilta, jotka pukeutuvat bdsm kuteisiin ja jenkkifutis suojuksiin.
Jostain pitäis saada Vielä muskeliauto, koska tässä tilanteessa kuuluu ajella näillä, olen katsonut kaikki Mad Maxit, kyllä minä tiedän kuinka tässä käy.
Onko pääkaupunkiseudulla ketään kun myy australianpaimenkoiria?
Plus koon nahkahousutkin pitäs vielä ostaa.
Olen AINA kesälomat kotona. Mun mielestä kesälomassa on kaikista parasta, kun EI TARVITSE mennä yhtään minnekään. 4 viikkoa saa vaan olla ja tehdä mitä mieleen juolahtaa tai olla tekemättä yhtään mitään.
Mökille, torille, Turkuun, fe(stari. (Kesätöitä) Nyt olen tosin sairastellu
Mökille. Nyt ei huvita matkustella.
En halua varata ulkomaille nyt matkaa niin varmaan vuokrataan asuntoauto ja kierrellään Suomea.. tai sitten käytetään säästössä olevat rahat siihen että ollaan talvella kuukausi matkoilla..
Kaikella vapaa-ajallani on sama kohde, hunningolle.
Mökille.
Emme voi pitää perheenä yhteistä kesälomaa, vaan olemme lomalla vuoroviikoin.
Kumpikaan ei haluaisi lähteä kauas lasten kanssa ilman toista.
Mökille ja kyllä aion myös matkustella, toki seuraan koronatilannetta enkä mihinkään epidemia-alueille matkusta.
Suomessa mökille ja sukulaisten luo pohjanmaalle.
Ulkomaille lähdetään varmasti myös, kohde vielä epäselvä. On myös mahdollista, että loppukesästä muutamme ulkomaille.
Itä-Euroopan "white zonen" kiertomatka.
Juuri varasin loman Italian rannikolle. Eiköhän tuo korona-hössötys ole kesään mennessä laantunut. Lisäksi käymme Lapissa (kuten joka kesä). Puolentoista viikon patikkareissu Norjaan myös tiedossa. Sit pyöritään loppuaika mielen mukaan kotona tai lyhyillä kotimaan reissuilla. Pitkä loma siis tiedossa. Ei tarvitse kiireessä kouhottaa ympäriinsä.
Italia on nyt thl:n mustalla listalla
Saaristoon, vuokramökki. Ensin pari viikkoa metsänistutusta lasten kanssa että saa rahat kasaan. Loppuloma kotosalla.