Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa asioita missä olette hyviä ja missä huonoja.

Vierailija
03.03.2020 |

:):):)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä pakkaamaan: Osaan sijoittaa paljon tavaraa pieneen tilaan järkevään järjestykseen. Osaan myös laatia aikatauluja, esim. jos jokin iso tehtävä on jaettava useaan toisistaan riippuvaan osaan eri ihmiselle, joilla on kullakin omiakin menojaan niin saan sumplittua niin, että kaikki tulee tehtyä oikeassa järjestyksessä ilman turhia viivytyksiä.

Olen huono asioissa, joissa pitäisi käsitellä monen eri aistin kautta tulevaa informaatiota samanaikaisesti ja pahimmillaan vielä käyttää käsiä ja jalkoja. Esimerkiksi autolla ajaminen on tällainen tehtävä. Se ei vain automatisoidu minulla rutiiniksi. Tanssiminenkaan ei ota sujuakseen.

Vierailija
2/11 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huono keksimään hyviä puolia itsestäni. Huonoja keksisin vaikka millä mitalla. En tiedä milloin jonkin osaamisen saa laskea tarpeeksi hyväksi, jotta voisi sanoa olevansa siinä hyvä. Mutta jostain syystä puutteellisuuden näkeminen itsessä on helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huono keksimään hyviä puolia itsestäni. Huonoja keksisin vaikka millä mitalla. En tiedä milloin jonkin osaamisen saa laskea tarpeeksi hyväksi, jotta voisi sanoa olevansa siinä hyvä. Mutta jostain syystä puutteellisuuden näkeminen itsessä on helppoa.

Tuohon alkuun jäi vahingossa myös-sana, kun olin pyyhkinyt edellisen kappaleen pois. Kirjoitin olevani huono kaaoksen hallinnassa. Organisoimisessa, loogisesti järjestämisessä ym. Olen liian robottimainen (en tajua intuitiivisesti) mutta samalla tehoton (huono työmuisti/keskittymiskyky?).

Vierailija
4/11 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huono itseni kehimisessa, muuten täydellinen pikku rakkauspakkaus.

Vierailija
5/11 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mukaan olen v*ttuilun maailmanmestari, onko se sitten hyvä vai huono asia. 

Vierailija
6/11 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kamikazestsa.

Vierailija
7/11 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä paljon kaikkea, mutta en ole missään oikeasti hyvä enkä kehity vaikka kuinka yrittäisin.

Unohdan myös opitut taidot nopeasti.

Vierailija
8/11 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan leikitellä itselläni kivasti.

Vierailija
9/11 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä meikkaamaan ja huono laittamaan ruokaa.

Vierailija
10/11 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä dissaamaan itseäni. Huono flirttailemaan.

Vierailija
11/11 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä nukkumisessa, kielissä ja matikassa ja tavallisen kotiruoan tekemisessä (makkarakeitto yms)

Huono olen seksissä, laiska innoton. Olen myös huono pitämään yhteyttä ihmisiin.