Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin poistaa facebook-tilini ja vaihtaa puhelinnumeroni

Vierailija
03.03.2020 |

Siinä passiivis-aggressiivinen viestini kaikille tutuille, jotka eivät muutenkaan kaipaa minua. Ihmiset jättävät vastaamatta viesteihini ja minuun ei kukaan ota spontaanisti yhteyttä. Olen varmaan hankala tyyppi, mutta en ole paha ihminen. En vain ilmeisesti osaa olla muiden kanssa. Kukaan ei kuitenkaan sano mitään, lakkaa vain reagoimasta.

Mietin vaan, kauanko kestäisi, että kukaan ylipäätään huomaisi, ettei minuun saa enää yhteyttä. Ikävä kyllä sähköpostiosoitetta en halua poistaa, se olisi itsellenikin jo liian hankalaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en edes vastaa facessa viesteihin, koska saisin muuten vuorokaudet läpeensä viestitellä. Olisi sen sijaan kiva, jos joku tykkäisi uutislinkeistä joita jaan sinne.

Olen niin asiapitoinen ihminen etten jaksa höpötellä siellä, hoidan ihmissuhteet livenä.

Vierailija
22/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mikä sinussa on vikana? Noh, ainakin tämän viestiketjun perusteella vaikutat aivan helvetin ärsyttävältä tyypiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin tullut tulokseen että ei niiden vanhojen kavereiden kanssa ole mitään yhteistä enää. Ihan sama vaikka oltaisiin tunnettu 20v. Näin aikuisena tosi monelle tuntuu käyvän niin. Itse olen saanut vertaistukea lukemalla keskusteluja aiheesta ja muitakin artikkeleja, vika ei välttämättä ole sinussa, paitsi siinä mielessä että roikut vaikka joku ei ole kiinnostuneen oloinen.

Vierailija
24/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun tuo toinen sanoi sinulle aika suoraan että ”älä viestitä minulle, en tarvitse lisää seuraa nyt, mutta tämä masentunut kaveri tarvii”, tuota hän yritti ilmasta, sitten ehdotit silti tapaamista hänelle. Nyt ihmettelet kun ei vastaa, lue rivien välistä

Ok, kiitos käännöksestä. Ymmärsin tämän toki itsekin, mutta koska pidän ihmisestä, olin valmis nuolemaan kurat pois matolta. Onhan se ärsyttävää, tiedostan sen itsekin. Siksi en voikaan enää olla ihmisten kanssa tekemisissä. Uudet kaverit pidän hyvän matkan päässä loitolla.

ap

Vierailija
25/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Faseyhteisöllisyys....

Leivoin tänään kakun katsokaas...

Ooh, aah, ihanaa! Toistaa fasekuoro...

Vierailija
26/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ainakin tullut tulokseen että ei niiden vanhojen kavereiden kanssa ole mitään yhteistä enää. Ihan sama vaikka oltaisiin tunnettu 20v. Näin aikuisena tosi monelle tuntuu käyvän niin. Itse olen saanut vertaistukea lukemalla keskusteluja aiheesta ja muitakin artikkeleja, vika ei välttämättä ole sinussa, paitsi siinä mielessä että roikut vaikka joku ei ole kiinnostuneen oloinen.

Kiitos viestistäsi! Onhan se vähän noinkin. 

ap

Vierailija
27/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mikä sinussa on vikana? Noh, ainakin tämän viestiketjun perusteella vaikutat aivan helvetin ärsyttävältä tyypiltä.

Sinä taas kuulostat harvinaisen mukavalta ihmiseltä.

Vierailija
28/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein AP. Minä tein noin muutama vuosi takaperin, enkä ole katunut.

*eri

Vierailija
29/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minussa on vähän samaa vikaa ollut että en ole voinut uskoa että jotain ei kiinnosta, vaikka merkit on olleet aika selviä kun tarkemmin alkaa miettimään. Sitä on luullut että on oltu kavereita, ja sitten tajuaakin totuuden. Onhan siinä hölmö olo. Uusien tuttavuuksien kanssa kannattaa olla jämäkämpi ja ei niin kynnysmatto, päästää lähelle mutta koittaa päästä eroon ns. läheisriippuvuudesta että osaa irtaantua jos on yksipuolisen oloista. Keskity perheeseen ja piristy :)

Vierailija
30/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä en edes vastaa facessa viesteihin, koska saisin muuten vuorokaudet läpeensä viestitellä. Olisi sen sijaan kiva, jos joku tykkäisi uutislinkeistä joita jaan sinne.

Olen niin asiapitoinen ihminen etten jaksa höpötellä siellä, hoidan ihmissuhteet livenä.

Miksi ihmeessä olet sitten facessa?

Vierailija
31/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on some. Vaikka somessa olisi ihan oikeitakin reaalimaailman kavereita, silti some on vain some. Jos ei pidä yhteyttä toiseen kuin somen kautta, todennäköisesti ei edes huomaa, kun tämä poistuu somesta. Ainakaan vähään aikaan. Paljon oleellisempaa ihmissuhteissa on se, mitä tapahtuu ruudun toisella puolella.

Mulla on hävinnyt FB-kavereita, joiden häviämisen olen huomannut vasta vuosien päästä. Ne pysyvät, joiden kanssa on tekemisissä muutenkin kuin vain somessa.

Vierailija
32/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet sitten facessa?

Luonnonsuojelun takia. Siellä on hyviä ryhmiä. Hävettää kun en jaksa vastata viesteihin. Pakko varmaan nollata tili.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä