Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin poistaa facebook-tilini ja vaihtaa puhelinnumeroni

Vierailija
03.03.2020 |

Siinä passiivis-aggressiivinen viestini kaikille tutuille, jotka eivät muutenkaan kaipaa minua. Ihmiset jättävät vastaamatta viesteihini ja minuun ei kukaan ota spontaanisti yhteyttä. Olen varmaan hankala tyyppi, mutta en ole paha ihminen. En vain ilmeisesti osaa olla muiden kanssa. Kukaan ei kuitenkaan sano mitään, lakkaa vain reagoimasta.

Mietin vaan, kauanko kestäisi, että kukaan ylipäätään huomaisi, ettei minuun saa enää yhteyttä. Ikävä kyllä sähköpostiosoitetta en halua poistaa, se olisi itsellenikin jo liian hankalaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hyvä vaan. Niinkus itsekin jo arvelit, kukaan ei edes huomaa sitä.

Vierailija
2/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on oma valintasi,mitä teet.Älä sitten ruikuta yksinäisyydestäsi,kun on itse aiheutettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista vaan, tuskin kukaan edes huomaisi sitä.

Vierailija
4/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Facebook tilin poistaminen on järkevää. Sillä ei tee yhtään mitään, aikaa menee täysin hukkaan ja on turvallisuusriski.

Vierailija
5/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää kuule kauan. Ja vielä lisää päälle.

Ei ihmisiä kukaan kaipaa, ainakaan tämän palstan mukaan.

Kaikki haluavat erakoitua, loput ovat autismin kirjon porukkaa ja siihen väliin tunkee vielä introvertit.

Jotenka poistu bookista ja muista someista ihan rauhassa.

Vierailija
6/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on oma valintasi,mitä teet.Älä sitten ruikuta yksinäisyydestäsi,kun on itse aiheutettu.

Olisi ainakin oma valintani. 

Lähetin yhdelle kaverille joulutervehdyksen. Hän kiitti ja sanoi että siitä tuli hyvä mieli, mutta että se joka kaipaisi nyt seuraa, on eräs yhteinen kaverimme, joka on masentunut. Olen ollut ko. kaveriin yhteydessä nyt kolme vuotta yksipuolisesti, koska hän ei ilmeisesti masennukseltaan jaksa ottaa yhteyttä. Koskaan. Tälle ekalle kaverilla laitoin taas vähän aikaa sitten viestiä, että olisi kiva nähdä, mutta siihen ei ole enää vastannut mitään. 

En tiedä mitä teen väärin. 

ap

Vierailija
7/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannelle kaverille laitoin viestin, että voisiko lähettää mulle sähköpostiosoitteensa, koska aion poistua fb:stä. Ei ole vastannut mitään, ja tästä on jo aikaa (en ole vielä voinut pistää fb:tä alas).

ap

Vierailija
8/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
9/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kaipaa passiivis agressiivista hankalaa tyyppiä kaverikseen. Tuskin sinäkään haluaisit semmoisia kavereita, vaikka eivät pahoja olisikaan.

Vierailija
10/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin yhdelle kaverille joulutervehdyksen. Hän kiitti ja sanoi että siitä tuli hyvä mieli, mutta että se joka kaipaisi nyt seuraa, on eräs yhteinen kaverimme, joka on masentunut. Olen ollut ko. kaveriin yhteydessä nyt kolme vuotta yksipuolisesti, koska hän ei ilmeisesti masennukseltaan jaksa ottaa yhteyttä. Koskaan. Tälle ekalle kaverilla laitoin taas vähän aikaa sitten viestiä, että olisi kiva nähdä, mutta siihen ei ole enää vastannut mitään. 

ap

Ai niin, ja se ensimmäinen kaveri sanoi viestissään, että oli tavannut usein sitä masentunutta kaveria. Se tuntui pahalta, vaikkei ehkä ollut tarkoitettu niin.

ap

Vierailija
11/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin poistin fb:ni. Siellä oli vain vanhoja tuttuja joiden kanssa en halua erityisemmin olla tekemisissä, no, oli kyllä muutama mukavakin ihminen. Yhden kanssa vielä viestiteltiin sähköpostilla, toiselle laitoin poistaessani tilin viestin että mitä kautta minuun saa yhteyden mutta ei vastannut mitään koskaan. Harmitti aikanaan, mutta hän on sitä somekansaa että jos ei ole fb:ssä ei varmaan jaksa vaivautua kun asutaan niin kaukana toisistamme, hyvät muistot silti jäi ihmisestä.

Yksi kaveri joka aina kohteli varakaverina ei edes ollut koko fbssä.

Vierailija
12/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen aina ihan tarkoituksella tollasia huomion kerjääjiä. Aivan järkyttävän ärsyttäviä ripustautujia, jotka ei osaa olla itsensä kanssa vaan vaatii jatkuvasti toisten huomiota.

Vierailija
13/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ai niin, ja se ensimmäinen kaveri sanoi viestissään, että oli tavannut usein sitä masentunutta kaveria. Se tuntui pahalta, vaikkei ehkä ollut tarkoitettu niin.

ap

Kuulostaa kyllä vähän ikävältä, että yrittää siirtää sinulle vastuun siitä toisesta kaverista ja samalla ilmaisee ettei minua tarvi onnitella, mutta viestittele sille toiselle. Mutta eihän kaveruus ole mitään hyväntekeväisyyttä. En varmaan jaksaisi viestitellä kummallekaan enää. Kyllä masentunutkin pitäisi pitää huolta ettei ole ihan yksipuolista kaveruutta.

Itse jotenkin pääsin siihen mielentilaan ettei enää harmita niin paljon kadonneet kaveruudet. Ehkä he eivät olleet oikeanlaisia ihmisiä mulle. Vietän nykyään aikaa lähinnä miehen kanssa.

Vierailija
14/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan kaipaa passiivis agressiivista hankalaa tyyppiä kaverikseen. Tuskin sinäkään haluaisit semmoisia kavereita, vaikka eivät pahoja olisikaan.

Ei niin, siksi siirryn ihan suosiolla syrjään. Ehkä jonain päivänä joku alkaa miettiä, että mihin se oikein hävisikään - tai sitten ei. Itse taas ihmettelen kovasti sitä, miten näennäisesti hyvätkin ystävät puhuvat toisistaan selän takana. Itse sanon mieluummin suoraan jos joku mättää, mutta siitä laitetaan sosiaaliseen karenssiin. Olen varmasti ikävämpi tyyppi kuin osaan kuvitellakaan. Onneksi on mies ja perhe.

ap

Vierailija
15/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen aina ihan tarkoituksella tollasia huomion kerjääjiä. Aivan järkyttävän ärsyttäviä ripustautujia, jotka ei osaa olla itsensä kanssa vaan vaatii jatkuvasti toisten huomiota.

Miten ihmisten kanssa sitten ollaan? Mikä käytöksessäni on ollut huomion kerjäämistä? 

ap

Vierailija
16/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siis en hylännyt kavereitani miehen takia, mutta ajattelin että kaverit voisivat välillä ottaa yhteyttä minuunkin päin itse ensin. Sitten heistä ei enää kuulunut. Olin kyllä vihainen jonkun aikaa. Vain yksi oli yhteydessä!

Vierailija
17/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmisten kanssa sitten ollaan? Mikä käytöksessäni on ollut huomion kerjäämistä? 

ap

Varmaan tuo että passiivisaggressiivisena poistat fb:n. Itse kun poistin sen, ei vaan kiinnostant enää. En odottanut että joku jää ihmettelemään missä se nyt on.

Koita päästä mielentilaan että kaveruus ei ole niin tärkeää, kun ei se noille sun kavereillekaan ole ollut, voi viedä aikaa että pääset siihen tilaan. Ja sitten kun on hyvä olla niin voi tulla uusia kunnon kavereitakin. Päästä irti tuosta pahimmasta katkeruudesta.

Vierailija
18/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esimerkiksi odottaisi enää että tuo joku vastaa sähköpostikyselyyn. Jos on nähnyt viestin eikä vieläkään ole vastannut, ei häntä kiinnosta sähköpostiviestittely. Mulla oli ainakin tosi vapautunut olo kun poistin sen fb.

Vierailija
19/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se fb:n poistaminen on ollut suunnitelmissa kauan ihan muista syistä, mutta nyt juuri tällä hetkellä ärsyttää vaan tuo ihmisten käytös ja sanoin noin. Oikeasti en kyllä vaihda puhelinnumeroa. Mietin vain passiivi-aggressiivisessa hengessä, että se olisi sellainen kevyt näpäytys, jota ei kukaan huomaisi, mutta josta itse tietäisin. 

Itse asiassa mulla onkin uusia kavereita, mutta ei se silti muuta sitä, että tuollainen käytös satuttaa. Kyseessä kuitenkin ihmiset, jotka olen tuntenut yli 20 vuotta. Muitakin kavereita hävinnyt vuosien varrella, itse asiassa lähes kaikki suhteen menneet vähitellen uusiksi. Kyllä pistää miettimään, että mikä minussa on vikana. 

ap

Vierailija
20/32 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tuo toinen sanoi sinulle aika suoraan että ”älä viestitä minulle, en tarvitse lisää seuraa nyt, mutta tämä masentunut kaveri tarvii”, tuota hän yritti ilmasta, sitten ehdotit silti tapaamista hänelle. Nyt ihmettelet kun ei vastaa, lue rivien välistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä