Erosta 2v eikä vieläkään kiinnosta muut
Mitähän tässä voi enää tehdä? Suhdekin kesti vain vajaan 2 vuotta. Onhan tuossa kaikenlaisia pyörinyt jaloissa, ja nimenomaan jaloissa. Ei kukaan tunnu vähänkään yhtä hyvältä.. Mitä tässä voi enää tehdä kun täydellinen nainen tuli ja meni jo?
M26
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Sähän oot vielä nuori. En ollut 26-vuotiaana seurustellut vielä ollenkaan.
Ai, no kyllä tässä rupeaa vähän huolestuttamaan jo silti. Noh minä en varmaan seurustele enää ikinä.
Mitä pitäisi tehdä? Yksin on ihan hyvä olla. Joko joku tulee tai sitten ei, ei sitä väkisin voi alkaa ihastumaan. Mä olen ollut yksin 7 vuotta, eikä ole mitään kiirettä 'löytää' ketään. Tulee jos on tullakseen.
Nuori kolli, elähän huoli. Ehtii monet tulla ja mennä vielä, keskity uraasi nyt. Terveisin 40v ja vasta kärryistä pudonnut, jos vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä? Yksin on ihan hyvä olla. Joko joku tulee tai sitten ei, ei sitä väkisin voi alkaa ihastumaan. Mä olen ollut yksin 7 vuotta, eikä ole mitään kiirettä 'löytää' ketään. Tulee jos on tullakseen.
Tuntuu kyllä aika yksinäiseltä vaikka olen kokoajan ystävien / perheenjäsenten/ muiden ihmisten kanssa. Ylipääseminen erosta ainakin helpottaisi, mutta vaikea on päästä kun ei toista samanlaista tule vastaan =D
Vierailija kirjoitti:
Nuori kolli, elähän huoli. Ehtii monet tulla ja mennä vielä, keskity uraasi nyt. Terveisin 40v ja vasta kärryistä pudonnut, jos vielä joskus.
Eipä ole oikein uraa, tällä hetkellä työttömänä narkkaan kotona, tosin olisin mielelläni luomassa uraa jos se olisi mahdollista.
Kiitos tsempistä ja kaikkea hyvää myös sulle :)
Ap (unohtui edellisestä)
Mitkä piirteet teki exästä täydellisen? Miksi erositte?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä siinä touhussa ollut kyllä järjellä mitään tekemistä. Joku siinä oli vaan erilaista. Sekosin erään läheisen ystävän poismenosta ja mm. sekakäytin pitkään. Lopulta heräsin siihen, että kyseessä on enää päihdeongelma. Noh nykyään on kaikennäköstä mielenterveysongelmaa, varmaan just päihteiden käytöstä. Mitään ei jääny käteen tosta touhusta, ja en olis itestäni uskonut ikinä tulevan tällänen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, eikä siinä touhussa ollut kyllä järjellä mitään tekemistä. Joku siinä oli vaan erilaista. Sekosin erään läheisen ystävän poismenosta ja mm. sekakäytin pitkään. Lopulta heräsin siihen, että kyseessä on enää päihdeongelma. Noh nykyään on kaikennäköstä mielenterveysongelmaa, varmaan just päihteiden käytöstä. Mitään ei jääny käteen tosta touhusta, ja en olis itestäni uskonut ikinä tulevan tällänen.
Ap
Sulla on ollut elämässä tyhjiö, ja sen on täyttänyt joku, joka olisi voinut olla kuka tahansa. Et osaa edes eritellä mikä hänessä oli niin mahtavaa, muu kuin se että hän oli siinä.
Nyt sulla on tyhjiö ja ihmettelet kun kukaan ei kiinnosta.
Korjaa hyvä mies itsesi ensin ja ala vasta sitten katselemaan kumppania. Sä kaipaat jotain vastausta ja tarkoitusta elämään. On kamalaa ja vaikeaa olla hoivaajana päihdeongelmaiselle joka ei itsekään tunne itseään, etsii vaan jotakuta.
Pidä itseäsi sen arvoisena että hoidat ensin itsesi kuntoon. Kumppani kyllä ilmestyy vierelle kun siinä on tilaa ja pystyt itse kannattelemaan itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on ollut elämässä tyhjiö, ja sen on täyttänyt joku, joka olisi voinut olla kuka tahansa. Et osaa edes eritellä mikä hänessä oli niin mahtavaa, muu kuin se että hän oli siinä.
Nyt sulla on tyhjiö ja ihmettelet kun kukaan ei kiinnosta.
Korjaa hyvä mies itsesi ensin ja ala vasta sitten katselemaan kumppania. Sä kaipaat jotain vastausta ja tarkoitusta elämään. On kamalaa ja vaikeaa olla hoivaajana päihdeongelmaiselle joka ei itsekään tunne itseään, etsii vaan jotakuta.
Pidä itseäsi sen arvoisena että hoidat ensin itsesi kuntoon. Kumppani kyllä ilmestyy vierelle kun siinä on tilaa ja pystyt itse kannattelemaan itseäsi.
Wau, miten osuitki parin teksti perusteella näin naulan kantaan :D Noinhan se tietenkin on, mutta en keksi muutakaan täytettä tolle tyhjyydelle. Mutta joo vastausta ja tarkoitustahan tässä ollaan vaille. Olen ollut kyllä lapsesta asti tuettava tapaus, ja aina minulla on ollut paljon ihmisiä ympärilläni, jotka kantavat. En usko, että korjaaminen on mahdollista. Ja lääkäriin menemällä sulkisin niin paljon mahdollisuuksia varsinkin ammattien suhteen.
Varmasti tuli ja meni, ja pysyykin poissa. Kuka nyt v*ttu jaksaa jonkun itsekkään narkin kupattavana olla lopun ikäänsä? Riippuvaisen kanssa se kun ei ole ikinä tasaveroista kumppanuutta. Sulle ehkä täydellinen, mutta hänelle varmaankaan ei tosiaankaan.
Se on voi voi. Kuulostat aika tasapainottomalta tapauksesta. Keskity säätöjen sijaan kasvamaan ihmisenä, niin eiköhän naisongelmatkin selviä siinä ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tuli ja meni, ja pysyykin poissa. Kuka nyt v*ttu jaksaa jonkun itsekkään narkin kupattavana olla lopun ikäänsä? Riippuvaisen kanssa se kun ei ole ikinä tasaveroista kumppanuutta. Sulle ehkä täydellinen, mutta hänelle varmaankaan ei tosiaankaan.
Olipas kivasti sanottu, enkä ole itsekäs.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on voi voi. Kuulostat aika tasapainottomalta tapauksesta. Keskity säätöjen sijaan kasvamaan ihmisenä, niin eiköhän naisongelmatkin selviä siinä ohessa.
Olen tasapainoton, enkä keksi oikein enää mitään miten kasvaa ihmisenä.
Ap
Työtön narkkari ja naisia pyörii jaloissa :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oon eri ja olihan tuo suoraan sanottu, mutta onhan päihdeongelmainen perässä vedettävä huonoin mahdollinen kumppani. Kannattaa nyt vaan keskittyä saamaan elämä raiteilleen
Vierailija kirjoitti:
Niin? Huolehdin itsestäni, käyn salilla ja laittaudun paljon. Kämppäkin on siisti, ja olen tarkka hygieniasta. Tulen myös hyvin toimeen vaikken töissä käy tai tukia nosta, joten rahaakin riittää eikä tarvitse rosvoilla kuten ehkä kuvittelet. Narkkareita on ihan normaalejakin ihmisiä, muutenkin toi narkkarien leimaaminen ja haukkuminen on ilkeetä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oon eri ja olihan tuo suoraan sanottu, mutta onhan päihdeongelmainen perässä vedettävä huonoin mahdollinen kumppani. Kannattaa nyt vaan keskittyä saamaan elämä raiteilleen
Se oli ihan vaikuttavaa vaan miten hyvin osu ja uppos. Elämä on kyllä raiteillaan päällisin puolin, ja pelkästään pitkän tähtäimen juttuja sellaiset missä pitäisi panostaa. Ja niitä ei voi edesauttaa tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Huolehdin itsestäni, käyn salilla ja laittaudun paljon. Kämppäkin on siisti, ja olen tarkka hygieniasta. Tulen myös hyvin toimeen vaikken töissä käy tai tukia nosta, joten rahaakin riittää eikä tarvitse rosvoilla kuten ehkä kuvittelet. Narkkareita on ihan normaalejakin ihmisiä, muutenkin toi narkkarien leimaaminen ja haukkuminen on ilkeetä.
Ap
No itselläni on nuo samat speksit ilman huumeongelmaa (ja ikää viisi vuotta enemmän), mutta naisia ei tosiaankaan pyöri jaloissa. Ehkä sinä löydät heitä elävästä elämästä etkä joudu etsimään netistä...
Sähän oot vielä nuori. En ollut 26-vuotiaana seurustellut vielä ollenkaan.