Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosta 2v eikä vieläkään kiinnosta muut

Vierailija
03.03.2020 |

Mitähän tässä voi enää tehdä? Suhdekin kesti vain vajaan 2 vuotta. Onhan tuossa kaikenlaisia pyörinyt jaloissa, ja nimenomaan jaloissa. Ei kukaan tunnu vähänkään yhtä hyvältä.. Mitä tässä voi enää tehdä kun täydellinen nainen tuli ja meni jo?

M26

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtön narkkari ja naisia pyörii jaloissa :o 

Niin? Huolehdin itsestäni, käyn salilla ja laittaudun paljon. Kämppäkin on siisti, ja olen tarkka hygieniasta. Tulen myös hyvin toimeen vaikken töissä käy tai tukia nosta, joten rahaakin riittää eikä tarvitse rosvoilla kuten ehkä kuvittelet. Narkkareita on ihan normaalejakin ihmisiä, muutenkin toi narkkarien leimaaminen ja haukkuminen on ilkeetä.

Ap

No itselläni on nuo samat speksit ilman huumeongelmaa (ja ikää viisi vuotta enemmän), mutta naisia ei tosiaankaan pyöri jaloissa. Ehkä sinä löydät heitä elävästä elämästä etkä joudu etsimään netistä...

Tinder olisi varmaan aika hyvä, sitä en kyllä itse käytä. Joo eilen illalla tuli positiivista ja suoraa palautetta opiskelijoilta kadulla, mutta eipä sekään kyllä hirveästi auta kun ei itse pidä omasta ulkonäöstään. Kyllä mulla tossa aina pari ihmistä ehdottelee jatkuvasti näkemistä tms, mutta ei kyllä nappaa yhtään. Luulisi kyllä että vähintään salitulosten myötä rupeis pyörimään jaloissa :D

Ap

Vierailija
22/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh nyt kun ollaan päädytty yksimielisyyteen, niin olisiko kellään heittää konkreettisia neuvoja?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene katkolle nisti

Vierailija
24/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämälläsi ei tunnu olevan oikein sisältöä. Siitä on vaikea ammentaa, niin sinun kuin kenenkään potentiaalisen naisen. Olisi hyvä löytää sisältöä tavoitteista esim. hakeudu johonkin koulutukseen, työharjoitteluun. Mieti mikä elämässä on tärkeää, arvot, mitä arvostat, tulevaisuuden haaveet, haluatko perheen yms. Mitä pitäisi tehdä saavuttaakseen haluamansa. 

Vierailija
25/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämälläsi ei tunnu olevan oikein sisältöä. Siitä on vaikea ammentaa, niin sinun kuin kenenkään potentiaalisen naisen. Olisi hyvä löytää sisältöä tavoitteista esim. hakeudu johonkin koulutukseen, työharjoitteluun. Mieti mikä elämässä on tärkeää, arvot, mitä arvostat, tulevaisuuden haaveet, haluatko perheen yms. Mitä pitäisi tehdä saavuttaakseen haluamansa. 

Ei ole joo, oikeassa olet. Tai mitään sellaista mikä kiinnostaisi, hyvä että jaksan kavereita nähdä. Kiitos hyvistä vinkeistä, koulutukseen pitäisi hankkiutua varmaan jokabtapauksessa, mutta aikaisemmin raksainssin koulutuksen keskeyttäneenä en usko että kiinnostaa mikään koulussakaan. Se kun oli ainut mikä kiinnosti edes vähän. Haaveitakaan ei oikeastaan ole, eli aika metsässä ollaan jo. Ei oikeen oo mitään suuntaa mihin noita juttuja veis.

Vierailija
26/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni melkein 3 vuotta toipua erosta kokonaan. Yli neljä vuotta meni erosta ennen kuin kiinnostuin kenestäkään ja aloin uudestaan seurustelemaan.

Ei kannata pitää kiirettä, kyllä se tulee kun on tullakseen. Elämästä kuuluu nauttia vaikkei olisi suhdetta, joten keskity ensin siihen.

N31

Vierailija
27/27 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni melkein 3 vuotta toipua erosta kokonaan. Yli neljä vuotta meni erosta ennen kuin kiinnostuin kenestäkään ja aloin uudestaan seurustelemaan.

Ei kannata pitää kiirettä, kyllä se tulee kun on tullakseen. Elämästä kuuluu nauttia vaikkei olisi suhdetta, joten keskity ensin siihen.

N31

Kuinka pitkä suhde sinulla oli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan