Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20% palstalaisista tuottaa 80% palstan sisällöstä

Vierailija
02.03.2020 |

Luulen, että täällä kirjoittelee aktiivisesti lähinnä tietty ydinporukka ja pienen osan sisällöstä tuottavat lukuisat satunnaiskävijät. Tuo selittäisi sen, että hyvin älyttömät mielipiteet ovat usein suosiossa täällä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömiä ja mtt ongelmaisia, eläkeläisiä.

Vierailija
2/9 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

In Internet culture, the 1% rule is a rule of thumb pertaining to participation in an internet community, stating that only 1% of the users of a website actively create new content, while the other 99% of the participants only lurk.

https://en.wikipedia.org/wiki/1%25_rule_(Internet_culture)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

In Internet culture, the 1% rule is a rule of thumb pertaining to participation in an internet community, stating that only 1% of the users of a website actively create new content, while the other 99% of the participants only lurk.

https://en.wikipedia.org/wiki/1%25_rule_(Internet_culture)

Minäkin vain seurasin tämän palstan keskustelua kommentoimatta melkein viiden vuoden ajan. Vasta viime vuoden elokuusta asti olen kommentoinut täällä.

Ap

Vierailija
4/9 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen arviolta 30% päivän ketjuista ja olen vain yksi ainoa ihminen. Vietän täällä n. 12-14 tuntia päivässä ja sukupuoli, ikä, asuinpaikka ja poliittiset mielipiteet vaihtelevat aivan laidasta laitaan joka ketjussa riippuen persoonasta.

Oikeastaan mieleni on jo niin pirstaloitunut etten edes tiedä onko minulla omaa henkilökohtaista persoonaa. Tuntuu että olen kaikki maailman ihmiset samaan aikaan.

Vierailija
5/9 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla on eri persoonille eri kirjoitustyylit ja tietämykset, esim. jos esitän vähän koulutettua mammaa niin aloitan lauseet aina pienellä, teen tahallaan pilkkuvirheitä ja käytän paljon kysymysmerkkejä ja huutomerkkejä peräkkäin.

Jos esitän mamukriittistä miestä, lainaan suoraan Halla-ahon blogin mielipiteitä, jos esitän suvaitsevaa naista niin eri mielipiteet, mikäli "haukun" kehä 3:n sisällä olevia niin on tietyt jutut, helsinkiläisenä toiset.

Minulla on pään sisällä persoonat ja eri kirjoitustyylit sadoille ihmistyypeille.

t. 4

Vierailija
6/9 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömiä ja mtt ongelmaisia, eläkeläisiä.

Mihinkä lokeroon itsesi näistä laitat?

Vierailija
7/9 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen arviolta 30% päivän ketjuista ja olen vain yksi ainoa ihminen. Vietän täällä n. 12-14 tuntia päivässä ja sukupuoli, ikä, asuinpaikka ja poliittiset mielipiteet vaihtelevat aivan laidasta laitaan joka ketjussa riippuen persoonasta.

Oikeastaan mieleni on jo niin pirstaloitunut etten edes tiedä onko minulla omaa henkilökohtaista persoonaa. Tuntuu että olen kaikki maailman ihmiset samaan aikaan.

Miksi vietät täällä aikaa? Perheetön? Yksinäinen? Itse palstaan kun kerään painetta alkaa tekemään töitä, nytkin pitäisi tehdä vielä yksi työjuttu huomiseksi. Pari aloitusta olen tehnyt jotka on kuolleet kun en ole ylläpitänyt niitä, niin käy suurimmalle osalle ketjuista. Siksi uskon tuohon 1% sääntöön, ainoastaan kaltaisesi avlla elävät saavat ketjunsa pysymään pinnalla.

Vierailija
8/9 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vietät täällä aikaa? Perheetön? Yksinäinen? Itse palstaan kun kerään painetta alkaa tekemään töitä, nytkin pitäisi tehdä vielä yksi työjuttu huomiseksi. Pari aloitusta olen tehnyt jotka on kuolleet kun en ole ylläpitänyt niitä, niin käy suurimmalle osalle ketjuista. Siksi uskon tuohon 1% sääntöön, ainoastaan kaltaisesi avlla elävät saavat ketjunsa pysymään pinnalla.

Siksi koska koen elämäni täysin merkityksettömäksi, en ole pahantahtoinen enkä ikinä provoilla tai ketjuillani yllytä esim. ketään väkivaltaan tai laittomuuksiin. Minut on jätetty elämässä käytännössä täysin yksin.

Luon vain teille viihdettä ja lukemista. Toivottavasti minua ei vihata.

Vierailija
9/9 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osalle maksetaan kirjoittamisesta ja lietsomisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi