Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla nukkua yläkerrassa.

Vierailija
02.03.2020 |

Enkä ostaisi kerrostaloasuntoa muusta kuin ensimmäisestä kerroksesta.
Onko muita jotka pelkäävät tulipalon sattuessa että eivät pääse pakoon jos asunto/huone ei ole ensimmäisessä kerroksessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia on palohälyttimiä joka huoneessa. Heräät ennen kuin liekit nuolevat ja ehdit ulos ovesta. Jos naapurissa palaa, niin ei silloin muutenkaan pidä lähteä käytävään haahuilemaan.

Minä taas en uskalla nukkua omakotitalossa tai rivitalossa. Pelkään murtovarkaita. Meitä on siis moneksi.

Vierailija
2/6 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita soihtuna roihuavia kerrostaloja juuri näy. Todennäköisyys kuolla tulipalossa(varsinkin jos välttää tupakka suussa nukkumaan menoa) kerrostalossa on jotain koronaviruksen tasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noita soihtuna roihuavia kerrostaloja juuri näy. Todennäköisyys kuolla tulipalossa(varsinkin jos välttää tupakka suussa nukkumaan menoa) kerrostalossa on jotain koronaviruksen tasoa.

Enite paloja syttyy siitä, kun ruoka unohtuu hellalle.

Vierailija
4/6 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia on palohälyttimiä joka huoneessa. Heräät ennen kuin liekit nuolevat ja ehdit ulos ovesta. Jos naapurissa palaa, niin ei silloin muutenkaan pidä lähteä käytävään haahuilemaan.

Minä taas en uskalla nukkua omakotitalossa tai rivitalossa. Pelkään murtovarkaita. Meitä on siis moneksi.

Mä pelkään sekä tulipaloa että murtovarkaita.

Vierailija
5/6 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kiva, että on joku muukin. Pelkään myös kaasuhelloja. En voi koskaan muuttaa New Yorkiin koska siellä on pilvenpiirtäjiä JA kaasuhelloja.

Ihan ekassa kerroksessa en halua asua mutta toinen kerros on hyvä.

Vierailija
6/6 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välttelen pohjakerroksen asuntoja siksi, että en halua mitään elukoita sisään. Pari kertaa on vanhempieni omakotitaloon pujahtanut orava avoimesta ovesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi