Saako mies plussapisteitä jos tarjoaa treffeillä jälkkäriksi itsetekemää raakasuklaata?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tosi laiska kokki joten tavallaan kokkaava mies olisi kiva. En kuitenkaan anna erityistä plussaa kokkausinnosta. Mulle toimisi parhaiten kumppanina laiska kokki, joka hakisi herkut kaupasta (esim. jotain käsintehtyä pistaasijäätelöä/mantelijädeä) eikä ainakaan olettaisi saavansa minusta seuraa keittiöön nysväämään. Jos mies on kiva, käytän mieluummin aikaa nysväämällä makkarin puolella.
Syötkö eineksiä ja juot maitoa?
En syö eineksiä enkä juo maitoa. Miksi näin oletat? Yleensä käyn ravintolassa syömässä reilun lounaan, jolla jaksan pienellä iltapalalla seuraavaan päivään. Pastaa saatan tehdä. Käytän voita, kuohukermaa ja tuoreita raaka-aineita. En ikinä esim. ostaisi valmista pastakastiketta. En koske sika-nautajauhelihaan mutta luomunaudan paistiliha löytää tiensä ostoskoriini silloin, kun päätän kokata.
No aivan varmasti sinä saat sen jälkeen jälkkäriksi peppuusi siltä suklaapojulta. Voi teitä villejä ja höpsöjä homppeleita.
Vierailija kirjoitti:
Mä arvostaisin :) vielä enemmän plussaa jos se on oikeasti hyvää, itse en ole onnistunut oikein.
Tämä, arvostaisin vaivannäköä. Hyvää raakasuklaata ei ole tosiaan mitenkään helppo valmistaa.
Pidän suklaasta, mutta raakasuklaa jäi yhteen kokeiluun. Tarttui vieläpä hampaisiin ja kitalakeen.
Lankeaisin heti, jos mies tarjoaa muikun mätiä ruisnapilla. ( sipulisilppua,smetanaa, mustapippuria)
Pääruuaksi kunnon ulkofileepihvi ja uunijuurekset. Jälkiruuaksi vahvaa kahvia ja konjakkia.
Vierailija kirjoitti:
Pidän suklaasta, mutta raakasuklaa jäi yhteen kokeiluun. Tarttui vieläpä hampaisiin ja kitalakeen.
Lankeaisin heti, jos mies tarjoaa muikun mätiä ruisnapilla. ( sipulisilppua,smetanaa, mustapippuria)
Pääruuaksi kunnon ulkofileepihvi ja uunijuurekset. Jälkiruuaksi vahvaa kahvia ja konjakkia.
Jos me oltaisiin treffeillä, niin sinä lankeaisit treffien päätteeksi polvillesi ja työntäisin jälkiruoaksi vahvan patukkani takaapäin lupaa kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääruuaksi kunnon ulkofileepihvi ja uunijuurekset. Jälkiruuaksi vahvaa kahvia ja konjakkia.Jos me oltaisiin treffeillä, niin sinä lankeaisit treffien päätteeksi polvillesi ja työntäisin jälkiruoaksi vahvan patukkani takaapäin lupaa kysymättä.
Ja sinä tykkäisit siitä vaikka yrittäisit esittää ettet halua ja saisit voimakkaan orgasmin.
Mulle tulisi varmaan alemmuuskompleksi. Ja tuntuisi, että mies on naisellisempi kuin minä. Mutta meitä on niin erilaisia. Tuo riippuisi niin monesta asiasta. Periaatteessa vaivannäkö on tietysti myös imartelevaa. Raakasuklaa ei kyllä ole oma herkku. Sehän ei oikeastaan ole kovin hyvää.
En pidä ns. vaivaa näkevistä miehistä. Se on jotenkin nörttiä. Pahinta on aloittaa treffit antamalla ruusu, kokkaamalla sen jälkeen joku neljän ruokalajin illallinen ja kertomalla miten on onnistunut hankkimaan jonkun erikoisen viinin siihen safkaan.
Tekee mieli tokaista, että ei ihme et olet sinkku, kun epätoivo näkyy maasta kuuhun.
Vierailija kirjoitti:
En pidä ns. vaivaa näkevistä miehistä. Se on jotenkin nörttiä. Pahinta on aloittaa treffit antamalla ruusu, kokkaamalla sen jälkeen joku neljän ruokalajin illallinen ja kertomalla miten on onnistunut hankkimaan jonkun erikoisen viinin siihen safkaan.
Tekee mieli tokaista, että ei ihme et olet sinkku, kun epätoivo näkyy maasta kuuhun.
Ekoilla treffeillä toi olisi kamalaa ja epätoivo paistaisi läpi, sillä voisi olla varma ettei vaivannäön taustalla ole aidot tunteet. Pelkästään pyrkimys saavuttaa jotain. Mutta myöhemmillä treffeillä tuo olisi ihanaa. Pidän romanttisista miehistä :)
Vierailija kirjoitti:
Unohdin, että naiset pitävät vain jänniksistä jotka ottavat kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä arvostaisin :) vielä enemmän plussaa jos se on oikeasti hyvää, itse en ole onnistunut oikein.
Tämä, arvostaisin vaivannäköä. Hyvää raakasuklaata ei ole tosiaan mitenkään helppo valmistaa.
Alussa raakasuklaan tekeminen oli hankalaa, mutta olen hionut taitojani ja osaan valmistaa sitä oikein hyvin.
Unohda kaikki romanttisuus suomalaisen naisen kanssa. Kuvittele että tapaat siskosi. Ruuaksi ruskea kastike makaroonin kanssa. Jos osaat olla mahdollisimman cool niin todennäköisesti sovitte seuraavat ''treffit'' baariin jonka jälkeen menette kännissä kotiisi panemaan you know liian akward selvinpäin.
No jos mies on innostunut raakasuklaasta ja sen valmistuksesta niin toki minä sitä voisin maistaa.
Antaisin plussapisteitä oikein paistetusta pihvistä. Suklaa ei niinkään innosta.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin plussapisteitä oikein paistetusta pihvistä. Suklaa ei niinkään innosta.
Osaan paistaa pihvinkin, mutta ensitreffeillä en tarjoa pihviä. Jokin kevyempi ruoka raakasuklaan kanssa on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääruuaksi kunnon ulkofileepihvi ja uunijuurekset. Jälkiruuaksi vahvaa kahvia ja konjakkia.Jos me oltaisiin treffeillä, niin sinä lankeaisit treffien päätteeksi polvillesi ja työntäisin jälkiruoaksi vahvan patukkani takaapäin lupaa kysymättä.
Ja sen jälkeen minä tekisin sinulle pikku homppelille saman ;) saisit pyllistää oikein sielusi täydeltä.
Syötkö eineksiä ja juot maitoa?