Heidi Sohlberg ja Tinderin pinnallisuus
Ihmettelin hieman tätä Iltiksen artikkelia...
https://www.is.fi/viihde/art-2000006425301.html
Onko varma että mies perui treffit vatsamakkaroiden takia eikä esim siksi ettei halua tulevan tyttöystävänsä jakavan bikinikuvia ympäri nettiä?
Kommentit (8)
salassa tarkoittaa sitä että heidillä on tinderissä väärä etunimi ja kuvassa pelkät t i ssit
Heidi kelpaisi kyllä minulle makkaroineen kaikkineen. Olen aina pitänyt hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitukseen en osaa vastata, mutta mitä ihmettä tarkoittaa tämä:
"Tinder on ihan hauska lisä sinkkuelämään. Mua ei sieltä löydä, ellen mä löydä sieltä miehiä. Olen siellä sillä lailla vähän salassa, Sohlberg kertoi."
Onko tuo joku maksullinen versio, että itse pääsee selaamaan profiileja, mutta oma profiili näkyy vain niille, joista itse on tykännyt?
Luultavasti.
Se, tai sitten kehopositiivisuus... Eiköhän ikämies ole kurttuisia naisia nähnyt jos lähes 4-kymppisiä deittailee.
Oisko se sit eri nimellä ja kuvalla josta ei tunnista. No sitten ymmärrän jos mies halunnut perua.
Tai sitten hän on piilottanut profiilinsa ja aktivoi sen aina vaan siksi ajaksi kun kyttäilee miehiä.
mies ei halunnut treffeille kun tajusi kuka Heidi on. En itsekkään haluaisi julkkisnaisen kanssa liikkua.
Vierailija kirjoitti:
mies ei halunnut treffeille kun tajusi kuka Heidi on. En itsekkään haluaisi julkkisnaisen kanssa liikkua.
En itsekään halua julkkismiestä puolisoksi. Haluan säilyttää yksityisyyteni.
Aloitukseen en osaa vastata, mutta mitä ihmettä tarkoittaa tämä:
"Tinder on ihan hauska lisä sinkkuelämään. Mua ei sieltä löydä, ellen mä löydä sieltä miehiä. Olen siellä sillä lailla vähän salassa, Sohlberg kertoi."
Onko tuo joku maksullinen versio, että itse pääsee selaamaan profiileja, mutta oma profiili näkyy vain niille, joista itse on tykännyt?