Vaasasta ei mitään keskustelua täällä? "Menkää päälle!” - Nuorisojoukko hakkaa sivullisen kadulla Vaasassa netissä leviävällä videolla
Eikö ollutkaan sopivaa 'värinää' niin ei keskustella uutisesta tuhannen aloituksen voimin?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9d6cfa89-90a1-4b78-b5eb-61fd9bdbe310
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tosta edes voi persutkaa mamui syyttää
Siksikö ei ole aloituksiakaan aiheesta?
Se on loppuunjauhettu paikallisessa puskaradiossa ja muita ei kiinnosta, Vaasan n i s t i s l u m m i nyt kun on kyseessä, eikun Ristinummi.
Muistakaa nyt kuitenkin edes vähän kehua kuinka olisitte itse menneet väliin ja saaneet seitsemän teiniä lopettamaan sanomalla so-so- ei saa.
Vaasassa osataan kiusaaminen. Erilaisuudesta ja sairaudesta on ihan ”normia” kuittailla ja alistaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on loppuunjauhettu paikallisessa puskaradiossa ja muita ei kiinnosta, Vaasan n i s t i s l u m m i nyt kun on kyseessä, eikun Ristinummi.
Muistakaa nyt kuitenkin edes vähän kehua kuinka olisitte itse menneet väliin ja saaneet seitsemän teiniä lopettamaan sanomalla so-so- ei saa.
Voi voi! ”Paremmissa piireissä” siellä vasta kiusataankin!
Mitä tosta pitäisi keskustella? Tekijöiden nimet on selvillä joillain mut poliisille ei niitä kerrota. Uhri on vissiin sellainen et antaa takas aikanaan. Ja jos nää on samat jannut jotka terrorisoi ympäri Vaasaa niin poliisi nyt ei tee mitään. Ei ennenkuin jollain on henki pois. Jos sittenkään.
Ketjuja on ollut vaikka kuinka monta, aivan kuten Kreikan tilanteestakin, mutta ne poistuvat lähes heti.
Tota samaa se on ollut slumminummella 70-luvusta asti, kuin maalaiset rynnivät kaupunkiin Rompalle töihin. I mppaavat lähilökersat leikkivät kovista ja h akkaavat k änni/p iripäissään pienempiään. Turha kai mainita, ettei kenestäkään heistä ikinä ole tullut yhtään mitään.
Ex-nummelainen
Miksi Vaasan poliisi ei tee mitään?
Kuka se hakattu mies on? Näihin veijaripoikiin olen törmännyt Hutskilla. Heittelivät huvikseen ihmisiä kivillä.
Itse olen nähnyt vastaavia tapahtumia satoja ja mennyt väliinkin usein. Kyllä ihmeellisiä mulkkuja ja todella sairaita yksilöitä löytyy suomalaisistakin. Linnaan sellaiset kuuluisi laittaa, ei näille löydy ymmärrystä persuista sen yhtään enempää - luultavasti vasemmistolaiset ymmärtävät näitäkin tekijöitä paremmin.
"Persukysymys" ei ole tapaus siinäkään mielessä ettei ollut kyse kantaväestöön ma tujen taholta kohdistuvasta ra sismista. Näitä tapauksiahan on paljon ollut euroopassa, joissa kantaväestön nössöjä hakataan, ryöstellään aj kyykytellään raa'asti kehitysmaalaisten tahoilta.
Eiköhän tästä tapauksesta pitäisi ne nimet jonkun laulella niin saataisiin tähän poikajoukkoon joku roti. Poliisihan jossain mainitsi et kun ei oo kuin somevideo näytöksi niin se voi olla lavastettu. Nii joo... Nyt ois kreivin aika sanoa niitä nimiä niin ei tarvis kenenkään olla näiden uhri.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tosta pitäisi keskustella? Tekijöiden nimet on selvillä joillain mut poliisille ei niitä kerrota. Uhri on vissiin sellainen et antaa takas aikanaan. Ja jos nää on samat jannut jotka terrorisoi ympäri Vaasaa niin poliisi nyt ei tee mitään. Ei ennenkuin jollain on henki pois. Jos sittenkään.
No ilmoita nimet poliisille jos tiedät! Uhriko oli tekijöille tuttu?
Ilmoittakaa ne nimet poliisille. Eihän tässä ole mitään järkeä. Olen nähnyt sen sakin mutta en tunne niistä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa, että kerrankin jollain olisi munaa antaa takaisin korkoineen tuollaisille. Sellaista pääsee todistamaan niin harvoin...
Tässä on tullut ilmi sellainen erikoisuus, että poliisille ei ole soitettu lainkaan. Poliisi on saanut asiasta tieedon somen välityksellä. Joku tossa nyt mättää. Lisäksi, miten kuvaaja osasi ruveta kuvaamaan hetkeä ennen kuin pojat hyökkäsivät kimppuun? Kyttäsi kännykän kanssa ikkunassa? Mun pirtaan ei kaikki nyt täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on tullut ilmi sellainen erikoisuus, että poliisille ei ole soitettu lainkaan. Poliisi on saanut asiasta tieedon somen välityksellä. Joku tossa nyt mättää. Lisäksi, miten kuvaaja osasi ruveta kuvaamaan hetkeä ennen kuin pojat hyökkäsivät kimppuun? Kyttäsi kännykän kanssa ikkunassa? Mun pirtaan ei kaikki nyt täsmää.
Suurin osa pahoinpitelyistä ei mene poliisin tietoon lainkaan. Oman arvioni mukaan ehkä joku 5% menee eikä niistäkään kaikki tunnu selviävän vaikka kuinka olisi silminnäkijöitä jne.
Feikkitappelu? Halusivat hetken somejulkisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa pahoinpitelyistä ei mene poliisin tietoon lainkaan. Oman arvioni mukaan ehkä joku 5% menee eikä niistäkään kaikki tunnu selviävän vaikka kuinka olisi silminnäkijöitä jne.
Ne ovat lähinnä välien selvittelyjä ja lähipiirin sisäisiä. Mutta tässä nimenomaan väitettiin, että poliisille olisi soitettu, eikä pitänyt paikkaansa. Lisäksi, kuvaus alkaa jo siinä vaiheessa, kun tyyppi taluttaa rauhassa pyöräänsä ja kuvaaja osaa kuin ihmeen kaupalla kohdistaa kuvakulman takaa tulevaan poikajoukkoon, myös kamera on ikkunassa valmiina jo ennen tapahtuman alkamista. Oletteko te ikkunassa iltaisin kännykkä videokuvausvalmiudessa? Myös uhri oudosti katoaa, vaikka hänen päällään hypitään. Aika outoa.
Eihän tosta edes voi persutkaa mamui syyttää