Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitsen jotain fwb tyylistä säätöä tähän yksinäisyyteen. Rikonko vain enemmän itseäni?

Vierailija
02.03.2020 |

Saisin edes jotain kosketusta. Olen nainen. Onko kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Naiset on biologisesti suunniteltu kiintymään ihmiseen, jonka kanssa he harrastavat seksiä. Intiimissä kanssakäymisessä erittyy oksitosiinia, jota erittyy myös imettäessä, koska se auttaa välittämään vauvasta, jota naisen pitää hoivata.

Joten jo ihan biologiselta ja fyysiseltä kannalta katsottuna fwb-kuviot eivät yleensä sovi naisille. Hirveän moni ihastuu siihen kumppaniin ja kärsii sydänsuruja, kun kumppani ei haluakaan mitään sen enempää.

Mikset mieluummin yrittäisi etsiä ihan kunnon parisuhdetta? Tai mikset ole avoin ajatukselle?

Ei ole sukupuolikysymys, naiset harrastaa noita suhteita ihan siinä kuin miehetkin. Ei seksi aiheuta kiintymystä automaattisesti.

Tunteita tulee vain jos on tarpeeksi epätoivoinen.

Vierailija
22/26 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei toisaalta kiinnosta pelkkä seksi. Kaipaisin muutakin läheisyyttä. Hipsuttelua, silittelyä ja yhdessä nukkumista. Muun ajan viihdyn kyllä yksinäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut mulla. Ihan ok mies muuttui ihan mulkeroksi seksin jälkeen. Siis kusipääksi. Ei olla missään väleissä enää.

Vierailija
24/26 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein käsitä, etteikö tulisi mitään tunteita. Jos on saman ihmisen kanssa säännöllisesti suhteessa niin miten ei silllon tule tunteita? Ja joka kerta eri ihmisen kanssa en edes halua.

Koska en minä ainakaan olisi suhteessa epämiellyttävän ihmisen kanssa. Vaikka kuinka sovitaan, että tämä on nyt vain tätä, niin miten voi olla niin tunteeton, ettei edes jollain tasolla kiinny tai ala tykätä siitä ihmisestä?

En osaa ajatella seksiä niin itsestä ulkopuolisena asiana, etteikö sillä olisi väliä kenen ja minkälaisen ihmisen kanssa sitä harrastaa.

Ällöttävä, tyhmä ja ruma kumppani ei tulisi kysymykseen, edes kertaseksinä.

Vierailija
25/26 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein käsitä, etteikö tulisi mitään tunteita. Jos on saman ihmisen kanssa säännöllisesti suhteessa niin miten ei silllon tule tunteita? Ja joka kerta eri ihmisen kanssa en edes halua.

Koska en minä ainakaan olisi suhteessa epämiellyttävän ihmisen kanssa. Vaikka kuinka sovitaan, että tämä on nyt vain tätä, niin miten voi olla niin tunteeton, ettei edes jollain tasolla kiinny tai ala tykätä siitä ihmisestä?

En osaa ajatella seksiä niin itsestä ulkopuolisena asiana, etteikö sillä olisi väliä kenen ja minkälaisen ihmisen kanssa sitä harrastaa.

Ällöttävä, tyhmä ja ruma kumppani ei tulisi kysymykseen, edes kertaseksinä.

No kai siinä jotain tunteita kehittyy, mutta ei siinä toista halua välttämättä suhteeseen asti. Hauskaa voi pitää muutenkin ja välittää toisesta ilman, että rakastaa.

Vierailija
26/26 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Minäminäminä... Ainahan asiaa voi lähestyä siltä kantilta, että jos itse on yksinäinen ja rikki, miksi siihen pitää tarvita muita ihmisiä? Entä ne? Mitä ne kaipaa, mitä jos ne menee ihastumaan, mitä jos sinä rikot ne? Minäminäminä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän