Harkitsen jotain fwb tyylistä säätöä tähän yksinäisyyteen. Rikonko vain enemmän itseäni?
Saisin edes jotain kosketusta. Olen nainen. Onko kokemuksia?
Kommentit (26)
Mua ei toisaalta kiinnosta pelkkä seksi. Kaipaisin muutakin läheisyyttä. Hipsuttelua, silittelyä ja yhdessä nukkumista. Muun ajan viihdyn kyllä yksinäni.
Ei toiminut mulla. Ihan ok mies muuttui ihan mulkeroksi seksin jälkeen. Siis kusipääksi. Ei olla missään väleissä enää.
En oikein käsitä, etteikö tulisi mitään tunteita. Jos on saman ihmisen kanssa säännöllisesti suhteessa niin miten ei silllon tule tunteita? Ja joka kerta eri ihmisen kanssa en edes halua.
Koska en minä ainakaan olisi suhteessa epämiellyttävän ihmisen kanssa. Vaikka kuinka sovitaan, että tämä on nyt vain tätä, niin miten voi olla niin tunteeton, ettei edes jollain tasolla kiinny tai ala tykätä siitä ihmisestä?
En osaa ajatella seksiä niin itsestä ulkopuolisena asiana, etteikö sillä olisi väliä kenen ja minkälaisen ihmisen kanssa sitä harrastaa.
Ällöttävä, tyhmä ja ruma kumppani ei tulisi kysymykseen, edes kertaseksinä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein käsitä, etteikö tulisi mitään tunteita. Jos on saman ihmisen kanssa säännöllisesti suhteessa niin miten ei silllon tule tunteita? Ja joka kerta eri ihmisen kanssa en edes halua.
Koska en minä ainakaan olisi suhteessa epämiellyttävän ihmisen kanssa. Vaikka kuinka sovitaan, että tämä on nyt vain tätä, niin miten voi olla niin tunteeton, ettei edes jollain tasolla kiinny tai ala tykätä siitä ihmisestä?
En osaa ajatella seksiä niin itsestä ulkopuolisena asiana, etteikö sillä olisi väliä kenen ja minkälaisen ihmisen kanssa sitä harrastaa.
Ällöttävä, tyhmä ja ruma kumppani ei tulisi kysymykseen, edes kertaseksinä.
No kai siinä jotain tunteita kehittyy, mutta ei siinä toista halua välttämättä suhteeseen asti. Hauskaa voi pitää muutenkin ja välittää toisesta ilman, että rakastaa.
Niin. Minäminäminä... Ainahan asiaa voi lähestyä siltä kantilta, että jos itse on yksinäinen ja rikki, miksi siihen pitää tarvita muita ihmisiä? Entä ne? Mitä ne kaipaa, mitä jos ne menee ihastumaan, mitä jos sinä rikot ne? Minäminäminä...
Tunteita tulee vain jos on tarpeeksi epätoivoinen.