Naiset mikä teidän vyötärönympärys on?
Olen 177 cm pitkä ja painan 71 kg. Vyötärö on 75 cm ja lantio 97 cm. Mietin että onkohan tuo normaali. Millaisia vyötärönympäryksiä muilla?
Kommentit (22)
Mulla on vähän alle 100. Vaihtelee,mihin aikaan päivästä mittään. Tarkka luku taitaa olla 98cm. Olen 162cm pitkä ja painan 74kg
Ylipainoa on reilusti 20kg :/
Vierailija kirjoitti:
Mistä kohtaa mittasit, tarkalleen?
Muutaman sentin navan yläpuolelta.
- Ap
Mulla tällä hetkellä 88, lokakuussa oli vielä pelottavat 100 mutta hulavanteilulla ja lankuttamisella olen saanut hyvin lukemaa pienemmäksi. Tavoite on saada vielä kahdeksan senttiä pois niin olisin taas ns. normaalimitoissa.
Vierailija kirjoitti:
67 cm, välillä vähemmän jos jaksan pyörittää vannetta. Olen 171.
Miksi monta alapeukkua? En ole lihava, mutta en myöskään ole entisaikojen naisten mitoissa.
82 cm. Olen 176 cm ja 82 kg eli muutama kilo ylipainoa. Toivottavasti ympärys pienenee selvästi alle 80 senttiin kun laihdutan parhaillaan.
Mun mitat (cm)
Pituus: 156
Paino: 57
Vyötärö: 73
Jenkkakahvat: 88
Lantio: 92
Pyllyn paksuimmasta kohdasta ympärysmitta: 95
Mun mitat vuosi sitten:
Pituus: sama
Paino: 54
Vyötärö: 77
Jenkkakahvat: 91,5
Lantio: 91,5
Pyllyn paksuinkohta lienee myös ollut: 91,5
64-66, tuossa haarukassa se pyörii. 171/57-58, vaikka niitä ei kysyttykään.
Tällä hetkellä 60cm mutta jos seison ryhdikkäästi ja jännitän vatsalihaksia niin 57cm. 🐢
Ehkä aloitan nyt taas keväällä vyötärön kaventamisen vyöllä niin lähtee muutama sentti pois. Muu ei oikeastaan enää auta kun ei ole ylimääräistä rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä kommentteja alapeukuttaa ja miksi? :D
Useimmat mainitut mitat kertovat merkittävästä keskivartalolihavuudesta. Siitä alapeukut.
Vierailija kirjoitti:
Mun mitat (cm)
Pituus: 156
Paino: 57
Vyötärö: 73
Jenkkakahvat: 88
Lantio: 92
Pyllyn paksuimmasta kohdasta ympärysmitta: 95Mun mitat vuosi sitten:
Pituus: sama
Paino: 54
Vyötärö: 77
Jenkkakahvat: 91,5
Lantio: 91,5
Pyllyn paksuinkohta lienee myös ollut: 91,5
Miten sun vyötärö oli laihempana paksumpi? Oletko alkanut treenaamaan vai tuliko sinulle näppäilyvirhe?
Ihan normaalia on, että vyötärönympärys vaihtelee ihmisten kesken.