Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko mustasukkainen jos miehesi jutteli jonkun naisen kanssa koko illan baarissa

Vierailija
02.03.2020 |

Nurkkapöydässä kahdestaan ja miehesi tarjoaisi drinkkejä naiselle, mutta mitään flirttiä eikä vonkausta tapahtuisi vaan he keskustelisivat pelkästään omista töistään ja harrastuksistaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin loukkaantunut ja kovin, kovin ihmeissäni, koska en osaisi hänen kuvitella tekevän niin, että menemme yhdessä baariin ja hän jättääkin minut yksin viettämään iltaa.

Vierailija
2/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on sekä hyvä itsetunto että täysi luottamus mieheeni. Saahan sitä ihmiset jutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisin itsekkin siellä baarissa niin olisin varmaan hiton tylsistynyt. Jos olisin muualla niin aivan sama. Ja saa minun puolesta flirttaillakkin. Elämän pieniä iloja.

Vierailija
4/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein näe tuollaista tilannetta oman ukon kohdalta. Olisin melko hämmästynyt, eniten siitä että olen lyönyt hynttyyt yhteen juntin ja urpon kanssa.

Vierailija
5/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tilanne ei kauan jatkuisi.

Vierailija
6/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsirannikolla kaikki vientimiehet notkuvat kahviloissa/ravintoloissa aasialaisten ”asiantuntijanaisten” kanssa - ihan vaan ”kohteliaisuudesta ja työjuttuja”. Ja vaimot kotona raatamassa.

Eli en.

Vierailija
7/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin itse paikalle ja jäisin ulkopuolelle niin ehkä vähän. Jos olisin kotona niin en

Vierailija
8/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsirannikolla kaikki vientimiehet notkuvat kahviloissa/ravintoloissa aasialaisten ”asiantuntijanaisten” kanssa - ihan vaan ”kohteliaisuudesta ja työjuttuja”. Ja vaimot kotona raatamassa.

Eli en.

Vierestä seuranneena; työreissuissa Aasiassa ei jää ”drinksujen tarjoamiseksi” ja ”jutustelusti”. Naiset ovat kyllä alan ammattilaisia, mutta eivät kyllä liity mitenkään vientituotteen alaan.

Vierailija
9/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mieheni teki noin. Jutteli eräälle tuttavalleen naiselle baarissa ja minä jäin ulkopuolelle. Olivat siis ihan fyysisesti sellaisessa pöydän kulmassa selät minuun päin etten pystynyt osallistumaan keskusteluun. Tuli aluksi vain hölmö olo, kun olimme tulleet kahdestaan miehen kotikaupungin baariin eikä minulla ollut siellä tuttuja. No, ajattelin että vaihtavat kuulumiset ja sillä aikaa hain juoman. Join sen, ja istuskelin siinä lähellä. Kun aikaa oli kulunut, päättelin että minua ei täällä kaivata. Pääsin ovesta ulos kun mieheni juoksi perääni. Meille tuli riita sinä iltana, mutta sen jälkeen ei ole enää koskaan käyttäytynyt noin. Joku varmaan pitää minua ihan neuroottisena, mutta itse en koskaan tekisi seuralaiselleni vastaavaa enkä suostu siihen että minulle tehdään.

Vierailija
10/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olisin!

Vierailija
11/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku jaksaisi oikeasti kuunnella mun miehen löpinöitä töistä ja harrastuksista ihan koko illan, niin olisin vain iloinen. Itse en jaksa ja sama toisin päin. Pitäisin silti vähän epäkohteliaana, enkä lähtisi seuraavalla kerralla mukaan.

Vierailija
12/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos joku jaksaisi oikeasti kuunnella mun miehen löpinöitä töistä ja harrastuksista ihan koko illan, niin olisin vain iloinen. Itse en jaksa ja sama toisin päin. Pitäisin silti vähän epäkohteliaana, enkä lähtisi seuraavalla kerralla mukaan.

Älä muuta sano. Sillä naisella täytyisi kyllä olla muutakin mielessä jos suostuisi sitä löpinää kuuntelemaan. Mies varmaan ei huomaisi edes kun innoissaan selittäisi.

Vierailija
13/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin tässä tilanteessa mukana ja jään ulkopuolelle niin kyllä se tosi outoa käyttäytymistä olisi.

Jos mies on kaveriporukan kanssa matkassa ja näin käy, niin sitten en välttämättä olisi.

Vierailija
14/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sellainen on huonoa käytöstä oli kyse sitten omasta miehestä tai kaverista. Jos tullaan yhdessä viettämään iltaa niin ei toisen yksin jättäminen kuulu kyllä hyviin tapoihin. Saattaisin olla mustasukkainenkin että jonkun naisen seura kiinnostaa koko illan enemmän kuin minun. Lähtisin kyllä pois ihan siksi etten halua yksin istua baarissa. Minulle on kaverit tehneet vastaavaa että jättäneet yksin baarissa. Olen lähtenyt sitten menemään. Oudointa on ollut jos on sitten perään pistetty viestiä että miksi lähdin, jopa äkäisestikin. No miksiköhän? :D Olen sitten vain todennut että en minä baarissa yksin viihdy.

Vierailija
15/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran mieheni teki noin. Jutteli eräälle tuttavalleen naiselle baarissa ja minä jäin ulkopuolelle. Olivat siis ihan fyysisesti sellaisessa pöydän kulmassa selät minuun päin etten pystynyt osallistumaan keskusteluun. Tuli aluksi vain hölmö olo, kun olimme tulleet kahdestaan miehen kotikaupungin baariin eikä minulla ollut siellä tuttuja. No, ajattelin että vaihtavat kuulumiset ja sillä aikaa hain juoman. Join sen, ja istuskelin siinä lähellä. Kun aikaa oli kulunut, päättelin että minua ei täällä kaivata. Pääsin ovesta ulos kun mieheni juoksi perääni. Meille tuli riita sinä iltana, mutta sen jälkeen ei ole enää koskaan käyttäytynyt noin. Joku varmaan pitää minua ihan neuroottisena, mutta itse en koskaan tekisi seuralaiselleni vastaavaa enkä suostu siihen että minulle tehdään.

Minulle on käynyt vähän samalla tavalla ja riitahan siitäkin tuli. Jotkut ihmiset ovat kännissä ärsyttäviä jankkaajia ja puhuvat, puhuvat ja puhuvat ja vähän kiltimpi ihminen jää siihen helposti vaan kuuntelemaan sitä jatkuvaa jankkaamista.

Tiedän, että tuo nainen oli sellainen jankkaaja, koska hetken aikaan istuinkin siinä samassa pöydässä ja kuuntelin. Kun yli puolet baarissa oloajasta meni tuon yhden naisen höpötyksen kuuntelemiseen nurkkapöydässä, niin minulla kyllä paloi pinna... Ja ihan sama vaikka tuo jankkaaja olisi ollut mieskin.

Vierailija
16/16 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisin.