Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa ärsyttää neuleblogit

Vierailija
01.03.2020 |

Yritän löytää ohjetta, mutta tulee vain noita hiivatin kuvia blogeista! Voin kyllä vaikka ostaa ja maksaa ohjeen ja ostaa ohjeen mukaiset langat, mutta mä halua löytää kuvan sellaisesta neuleesta, mihin on ohje, enkä näitä hiton miljoonaa kuvaa ko. neuleista blogeista. Oon koettanut etsiä kaupasta lehtiä. Raverly ei käy, en osaa enkkua niin hyvin ja suomenkielistä mieleistä sopivan paksuiselle langalle en löytänyt. En osaa tehdä ilman ohjetta. Kun ei sais olla kamalan ohut muttei kamalan paksu ja riddarin haluaisin tehdä. Oon kyllä tehnty puseroita, mutta kirjoneuleita aika vähän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttävät kaikki neuleblogit, koska niissä hifistellään lankamerkeillä, fingering-vahvuuksilla jne. On ostettu sieltä ja tuolta messuilta sata grammaa lankaa - "mitähän ihanaa tästä tekisin" ja sitten on kerä sitä ja kaksi tuota. Neulotaan ilman varsinaista käyttötarvetta ties kuinka monensia huiveja ja pipoja. Villasukat ovat muuttuneet kirjojen ohjeilla tehtäviksi äärettömän aikaa vieviksi kirjoneuletaideteoksiksi. Sukka on käyttöä varten. Sukkia pitää olla paljon. Perussukkia. Raaskii käyttää ja pestä.

Mua niin sieppaa ne tärkeät tädit, joilla on kymmeniä käsitöitä kesken. On sillä ja tällä mallilla tehtyä ja sieltä ja täältä tilattua lankaa. 

Kysyn vaan, että ihan oikestiko on tarpeellista tuo kaikki kouhotus?

Vierailija
2/5 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.garnstudio.com

löytyy kymmeniätuhansia suomenkielisiä ohjeita kaikille lankapaksuuksille, ei muuta kuin valitsemaan. Ilmainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ohjeen kääntäminen ole hyvinkin yksinkertaista? Sanasto on rahoitettua ja kuvalliset merkit on mukana?

Vierailija
4/5 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastosta lainaan neulekirjoja, myös riddarin ohje löytyy suomenkielisenä. 

Vierailija
5/5 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytyshullu vauhdissa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi