Mikälaista on maksullinen seksi ja onko yhtään tunnetta mukana?
Tämmöstä mietin. Eroja jo kolme takana, se se kalliiksi tulee. Juuri kun olen löytänyt sen oikean naisen, kun pappi sanoo aammen niin nainen muuttuu. Ensin on hyvää seksiä, pari lastakin niin fudut. Ala maksamaan siinä sitten ruokkoja.
Mistä maksullisia saa ja mitä maksaa, onko tunnetta, vai rojut torveen ja menoks.
Kommentit (4)
Joo ei niissä mitään tunteita ole mukana, eikä saa ollakaan!
Ne naiset tekee sitä vain ja ainoastaan rahan takia. Jos oot herkkä ihastumaan, etkä tajua/hyväksy "pelin henkeä" niin älä mene ollenkaan maksullisiin naisiin vaan etsi joku "tavallinen" nainen.
Jos nyt sitten kuitenkin menet, niin onhan noita netti puolillaan senkun vain valkkaat itsellesi sopivan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei niissä mitään tunteita ole mukana, eikä saa ollakaan!
Ne naiset tekee sitä vain ja ainoastaan rahan takia. Jos oot herkkä ihastumaan, etkä tajua/hyväksy "pelin henkeä" niin älä mene ollenkaan maksullisiin naisiin vaan etsi joku "tavallinen" nainen.
Jos nyt sitten kuitenkin menet, niin onhan noita netti puolillaan senkun vain valkkaat itsellesi sopivan naisen.
Siis mistä niitä löytää kun en paljo surffaille? En haluaisi paljon surffaillekkaan, voi olla ehkä haluaisin kokeilla jotain avointa suhdettakin. Kaverillani on joku filippääläinen, ja on ollut jo pitkään sen kanssa. Kylhän mä tiedän ettei tää mikään teffipalsta olekkaan, mut himot ne on hiirelläkin.
Ainoa tunne on häpeäntunne, se voi aiheuttaa myös hikoilua, puheen katkeamisen tai koko kehon jännitystilan. Huolimatta siitä, että häpeä syyllisyyden tavoin on sosiaalinen tunne, se on hyväksyttävä koska olet vajonnut niin alas että maksat seksistä.
Seksitreffit.fi on ainakin yksi paikka. No eipä siinä juuri tunnetta ole ja onko tarkoituskaan mutta ei myöskään yhtään suorituspaineita. Suostuvat lähes mihin tahansa jos on jotain fantasioita jäänyt tekemättä. Muista, että taudit tarttuvat myös suuseksissä. Hinnoissa myös suuria eroja mut käsihoidon olen saanut 30 ekee/puoli tuntia.