Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
A-P-U-A! Alapääongelmat lomamatkalla! (hiiva ei ilm. parantunut)
26.06.2006 |
Ei perkules, mitä mä teen? Olen vieraalla paikkakunnalla ja hoidin hiivaa Canestenin kolmen päivän kuurilla. Tuntuu, että hiiva ei ihan lähteny pois ja valkovuoto muuttui samalla aivan räikeän keltaiseksi. Kaiken lisäksi saatan olla raskaana, mikä on siis oikein toivottua. Mutta mitä ihmettä mä teen? Onko hiivaa vai joku muu tulehdus? Mihin suuntaan? Yksityiselle ei saa aikoja ja muutenkin tuon lapsen kanssa kaksin ollessa ei oikein pysty lähteä terveyskeskukseen odottelemaan tuntikausiksi :(( Help!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
lääkäriin. yksityiselle (yleislääkärille) pääsee yleensä tosi nopeestikin. meillä ainakin ihan melko heti. lisäksi on valittavana nainen tai mies. osaa sen verran katsoa että ootko raskaana, ja neuvoo eteenpäin tuossa hiiva-asiassa. ja varmasti ottaa kantaa siihen onko tulehdus vai hiiva.
näin toimisin itse. mutta kyllä terveyskeskukset yleensä ottavat muiltakin paikkakunnilta potilaita vastaan. luonnollistahan se on että ihmiset lomailevat. edullisempaa toki olisi jos lähtisit sinne. hmm ja taitaa olla aivan velvollisuuskin ottaa vastaan myös mun paikkakuntalaiset. että rohkeesti vaan.