Mitä tahdä kun etäisä vei lapsen huumehörhöjen ryyppäjäisiin?
Siis yöksi. Mitään tekemistä alle kouluikäisellä ei kuulemma ollut, ruokaa ei tarjottu. isä oli oksennellut ja kaljaa olivat juoneet paljon. Pahinta tässä on se, että porukan tuntien/ tietäen, en usko että iltaa vietettiin pelkän kaljan voimalla. Äitipuoli ei ollut tiennyt missä olivat, oli kysynyt pojalta aamulla että missä olitte yön... Otanko yhteyttä sosiaaliviranomaisiin, vai miten kannattaa edetä? Siihen porukkaan en laskisi edes 18-vuotiasta lastani, rikollisia, huumehörhöjä ym..
Kommentit (28)
Lapselle on tärkeää tuntea molemmat vanhempansa. Tapaamiset esim. vain arki-iltana ja muutama tunti, ei yökeikkoja.
isän kavereihin niin että on apea kun ei saa tavata enää! Hevonkakkaa koko juttu
Minä sen sijaan säälin 26:n lapsia, kun on noin epäempaattinen äiti.
Kiintyy tai ei, lapsi vaan oli apea kun sanoin että pidän huolen että sua ei sinne enää viedä. Se oli ihan sivuseikka, turhaan te siihen tartutte. Jos nistien seura on lapsen mielestä ok, vaikkakin tylsää, niin se on teidän mielestä sitten ihan kiva homma, ei huolta, niinkö??!
Jos siis joku suosii nistien seuraa, niin se on vain se joku. Useimmat taitavat olla tukenasi. Pysy vaan lujana ja turvaa lapsesi hörhöiltä.
voi myös kysyä neuvoa!
täällä nyt on aina tämmöstä
Oman lapseni etäisän kanssa olen saanut kiistellä siitä, että minusta taaperoa ei viedä pubiin. Hänen mielestään minulla on huonot perustelut. Joillekin ei vaan mene perille.
huumehörhöihinkin. Lapset eivät ajattele asioista aina aikuisten tavalla, huumehörhöhän voi olla lapsen mielestä " ihan kiva kaveri" . Siinäpä siis myös yksi syy lisää suojella lapsia sellaisten seuralta ja vaikutukselta. Mihin sitä suojelua tarvittaisiin, jos lapset olisivat rationaalisia ja osaisivat itse suojella itseään. Ap:lle voimia! Älä välitä näistä ilkeilijöistä.