Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko teidän asunnossa kun yläkerrassa vedetään vessa?

Vierailija
01.03.2020 |

No siis tässä putkiremontoidussa talossa kuuluu todella äänekäs jylinä (kuuluu myös jos TV on kovalla) ja ongelma se on siksi koska tuo yläkerrassa asuva vetää vessaa vähintään vartin välein AINA kun olen kotona. Jos olisin kuullut tuon metelin silloin kun kävin tutustumassa tähän niin en ehkä olisi muuttanut 🤢

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla sinunkin vessassa ja suihkussa käynnit kuuluvat naapuriile, sillä krs-talossa vesijohdot kulkevat vaaka ja pysty suuntaan. Jos teillä ei ole elämisen ääniä ja laita vaikka radio auki, jolloin äänet sekoittuvat eri ääniin.

Ihan samalla tavalla kun täällä korvessa (maalla) jäiden lähdön aikaan kuuluu hirveä jyske, aamuyöstä lokkien kirkuna tai ulkoseinissä hiirien rapina.

Vierailija
22/33 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ei myöskään kuulu askeleet. Yhden kerran kuulin kahden vuoden aikana, kun yläkerran taapero huusi kuin syötävä ja isä huusi täysin palkein perkelettä.

Niin, ei myöskään ulkoa kuulu mitään paitsi hälytysajoneuvot. Talo ison tien vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Asun ylimmässä kerroksessa.

Vierailija
24/33 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu. Asun ylimmässä kerroksessa.

Lucky you!

Vierailija
25/33 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin ylimpään kerrokseen ihan siksi, ettei tarvitsisi enää kuunnella kenenkään kuseskelua.

Vierailija
26/33 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Asun talon ylimmässä kerroksessa.

Vierailija
27/33 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu, jos on muuten aivan hiljaista, mutta ei se minua häiritse. Elämäähän se vain on-

Vierailija
28/33 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että yläkerran wc-pönttö on rikki. Ilmoitus isännöitsijälle, niin käyvät tarkastamassa.

Yläkerran pönttö se yleensä onkin rikki. Mulla kerran yläkerran pönttö oli työntänyt ilmastointiputket täyteen jotain eristeitä. Kun aloin ekan kerran kokkaamaan työkeikalla, niin tuli kaikki savut asuntoon sisään. 

Huolto kävi sitten repimässä kaikki tukokset h-vettiin sieltä. 

Kaikenlaisia pönttöjä sitä on juu.

Zinc

Olen pahoillani, että sinulla on vaikeuksia luetun ymmärtämisessä.

Sinä olet pahoillasi, minä en. 

Näin se menee. Voitosta voittoon !!

Zinc

Vierailija
29/33 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu, jos on muuten aivan hiljaista, mutta ei se minua häiritse. Elämäähän se vain on-

Elämää, ei se enempää, on varpusparvi tää, joka sut yllättää .. 

Elä mää .. elä määää äää ää ää ää

Zinc

Vierailija
30/33 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei myöskään kuulu askeleet. Yhden kerran kuulin kahden vuoden aikana, kun yläkerran taapero huusi kuin syötävä ja isä huusi täysin palkein perkelettä.

Niin, ei myöskään ulkoa kuulu mitään paitsi hälytysajoneuvot. Talo ison tien vieressä.

Tai sitten sinä olet tottunut siihen melusaasteeseen ja huminaan, etkä anna sen vaikuttaa tai sitten itse aiheutat elämiseen kuuluvia ääniä.

Asun n. puolet ajasta krs-talossa kaupungissa ja toiset maalla, vanhassa hirsitalossa ja naapurit kaukana, eikä liikennettä, mutta silti molemmissa paikoissa on omat äänensä.

Kaupungissa on jatkuva huminan (liikenteen) ääni, vesijohtojet äänet, naapurin askeleet jne. ja taas maalla, luonnosta johtuvia ääniä esim. puiden paukkuminen kun ilmalämpötila pakastuu tai kun taivaalla lentää lentokone, vaikka lähimpään kenttään on yli 100km jne.

Vierailija
31/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu jos olen vessassa. Koko kämppään kuuluu kun yläkerran, alakerran ja seinänaapuri paiskovat vessan kannen alas. Se kalahtaa ja kolahtaa koko asunnossa kuin laukaus tykin suusta. Huoh. Yläkertalainen varsinkin on ronski. Paiskoo ovet, kannet mennen tullen ja tömistelee asunnossaan.

Vierailija
32/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vessa sekä ylä- että alakerrassa. Aika vaimeeta on. Mutta tosiaan, kun viimeksi kerrostalossa asuttiin, niin olihan se. Makuuhuoneeseen kuului erityisen voimallisesti hissin ääni. Vessassa ja keittiössä liesituulettimen äärellä kuuli tahtomattaan kaikenlaista.  Eniten kuitenkin veetutti se hissi.

Vierailija
33/33 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa on vain  meidän makkarit ja kylppäri ym.  Rivitalo 2 kerrosta. Tukevaa tekoa on kun ei koskaan kuulu mitään naapureista. Aamulla kuuluu vaimea moottoritien humina. Ensin kuuluu vain lintujen laulua. Asunnon välissä on aina kaksi autotallia.  Vessan äänet ei koskaan kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä