Onko lapsia kuollut koronaan?
Miten se 2-vuotias lapsi, joka sairastui? Entä kiinan vastasyntyneet, jotka sairastuivat koronaan?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Tiesitkö että esim malariaa kuolee noin 1000lasta Päivässä?
Joo, mut ne on köyhiä.
Ei se länsimaisia kiinnosta.
Mieluummin lapsia kuolee kuin aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lapsia kuolee kuin aikuisia.
Toivottavasti ehdit kuolla ennenkuin kukaan tuleva veronmaksaja ehtii maksaa sulle eläkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malariaa ei ole
Suomessa!!Sekö on sinun puolustukseksi,ettei ole Suomessa. Toisinsanoen paskan väliä niillä ihmisillä jotka kuolee maailmalla.
Minä olen suomalainen ja välitän ensisijaisesti omasta perheestäni, läheisistäni ja muista suomalaisista. Jos Suomessa olisi kaikki hyvin niin minulla olisi ehkä resursseja miettiä kehitysmaiden ongelmia. Nyt suoraan sanottuna ei ole aikaa.
Suomessa on kyllä kaikki kansainvälisesti katsoen hyvin. Mutta sen kyllä uskon, ettei sinulla ole aikaa miettiä kehitysmaiden ongelmia.
0-9 vuotiaiden ryhmässä covidiin sairastuneissa ei ole raportoitu vakavia tapauksia eikä kuolemia.
Kiinassa on paljon tyttöjä joita ei virallisesti ole olemassakaan. Tuskin saavat ikinä mitään sairaanhoitoa eikä kuolemansyytä tutkita.
Lapsille influenssavirus ei tyypillisesti siten ole vaarallinen että kuolisi, mutta erityisesti juuri lapsilla influenssa voi käynnistää pitkäaikaisen immunologisen toimintahäiriön, josta voi olla seurauksena nuorella aikuisiällä puhkeava autoimmuunitauti esim. nivereuma, astma tai ms-tauti.
Vierailija kirjoitti:
No niin niin, mutta ne on köyhiä, niitä ei lasketa.
Koronaan sairastuu ja kuolleet ovat enimmäkseen rikkaita ja keskituloisia ihmisiä. Se on ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Malariaa ei ole
Suomessa!!
Onpas. Eräs työkaverini kertoi, että hänen isällään on malaria. Se on välillä pitkiä aikoja täysin oireeton, mutta sitten yhtäkkiä taas alkaa oireilemaan. Ja ihan kantasuomalainen heppu kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla sitä whataboutismia.
Tie näyttää koronalta