Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iän valehtelu tinderissä

Vierailija
01.03.2020 |

Oon hetken seikkaillut tinderissä ja huomannut miten moni mies 40+ valehtelee ikänsä alaspäin. Ootteko törmänneet samaan? Voisitteko itse valehdella ikänne? Jees, ymmärrän, parempia matcheja tulee nuorempana mutta silti: eiks se oo aikamoinen pettymys vastapuolelle, vähän sama kun ns. todellisuutta vastaamattomat kuvat? Musta olis kamala tuottaa pettymys tavatessani tyypin, eli mielummin oon näkymättä sellaisille ihmisille joiden standardeihin en sovi. Mitä mieltä, ja ylipäätään pitäisittekö ikänsä valehtelevaa ihmistä luotettavana?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on puhuttu vain siitä, miten miehet valehtelevat ikänsä alaspäin. Olin itse nelikymppisenä Tinderissä ja nuoret miehet valehtelivat ikäänsä ylöspäin. Esittivät alussa 35-40 v. kunnes paljastivat olevansa esim. 21-v. ja kyselivät nöyränä, että eihän haittaa. Eipä...

Vierailija
62/69 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä ilmianto. Esiintyminen jonain muuna on vastoin käyttöehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran mammat tarttu ikiksen provoon.

Eipä teitä kyllä ole älyllä pilattu

Vierailija
64/69 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvitti kun yksikin ikänsä piilottanut ilmoitti olevansa "noin kolmekymppinen", kun olin rajannut haun 39 ikävuoteen yrittäessäni kyylätä mahtaako exäni olla Tinderissä >:)

Vierailija
65/69 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on puhuttu vain siitä, miten miehet valehtelevat ikänsä alaspäin. Olin itse nelikymppisenä Tinderissä ja nuoret miehet valehtelivat ikäänsä ylöspäin. Esittivät alussa 35-40 v. kunnes paljastivat olevansa esim. 21-v. ja kyselivät nöyränä, että eihän haittaa. Eipä...

Ai kamala, toi on minusta vielä pahempi kuin iän valehteleminen alaspäin.

Vierailija
66/69 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Tinderiä käyttäessäni valehdellut ikääni sen verran, että osun niidenkin hakuihin joiden ikähaarukka päättyy 40 vuoteen. Olin silloin 41. Tulen yleensä parhaiten toimeen noin 10 vuotta itseäni nuorempien kanssa, ja olen nainen, eli kohdallani tämä ominaisuus on ehkä vähän hankalampi kuin miehillä olisi (miehet etsivät naisia tyypillisemmin vain itseään nuorempaa seuraa). Myös näytän todellista ikääni nuoremmalta. Kerroin totta kai tekstissä oikean iän, koska tarkoitus ei ollut vedättää ketään.

Tapasinkin sitten monta sellaista miestä, joilla tosiaan se ikähaarukka oli max. 40 v. Useampi mies oli iloinen siitä että olin laittanut profiiliin iäksi 39, ja yksi 34-vuotias sanoi, että tästä kokemuksesta viisastuneena hän muuttaa ikähaarukakseen 25-45. Aiemmin se oli hänellä 25-40.

Vierailija
67/69 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi yleinen ilmiö ja selitys on aina se että on muka ikäistään nuoremman näköinen. Jokainen on ollut täysin ikäisensä näköinen, jotkut vanhemmankin näköisiä.

Vierailija
68/69 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistä tiedä, että mies on valehdellut ikänsä?

Vierailija
69/69 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tosi yleinen ilmiö ja selitys on aina se että on muka ikäistään nuoremman näköinen. Jokainen on ollut täysin ikäisensä näköinen, jotkut vanhemmankin näköisiä.

No muista en tiedä, mutta itse olen ikäistäni paljon nuoremman näköinen, ja siksi olen laittanut algoritmin takia ikäni pari vuotta alaspäin, jotta todennäköisemmin näkyisin nuoremmille naisille. Biossa on kyllä sitten oikea ikä, enkä muutenkaan esitä muuta kuin mitä oikeasti olen. Hankala tilanne näyttää kymmenen vuotta ikäistään nuoremmalta, kun oman ikäiset näyttävät lähes tädeiltäni, ja tiedän, että tosielämässäkin paljon nuoremmat naiset katselevat minua, sillä eihän minulla ole numeroa tatuoituna otsaani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän