Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iän valehtelu tinderissä

Vierailija
01.03.2020 |

Oon hetken seikkaillut tinderissä ja huomannut miten moni mies 40+ valehtelee ikänsä alaspäin. Ootteko törmänneet samaan? Voisitteko itse valehdella ikänne? Jees, ymmärrän, parempia matcheja tulee nuorempana mutta silti: eiks se oo aikamoinen pettymys vastapuolelle, vähän sama kun ns. todellisuutta vastaamattomat kuvat? Musta olis kamala tuottaa pettymys tavatessani tyypin, eli mielummin oon näkymättä sellaisille ihmisille joiden standardeihin en sovi. Mitä mieltä, ja ylipäätään pitäisittekö ikänsä valehtelevaa ihmistä luotettavana?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo... mun ikäraja on 22-25 ja joskus tulee miehiä joiden ikä on piilotettu. Eli ne näkyy minulle koska he ovat valinneet ikärajaksi 22-25, mutta ulkonäkö vastaa n 35-vuotiasta... säälittävää. Jos on selkeästi joku 35+v niin raportoin ne aina.

Mielenkiintoista. Olet itse ilmeisesti 14-16v nainen kun 22-25v kakaroita haet.  35v mies on huomattavasti komeampi ja miehekkäämpi kuin 22-25 kakara ja sinä olet itsekin 35v silmänräpäyksen päästä ja sitten sinua haluavat vain 50+ miehet.

Mistä siis ajattelet että miehen tulisi olla 10-15v vanhempi? Itse olen aina lähtökohtaisesti seurustellut mielellään ikäiseni +aivan max 5v vanhemman kanssa?

Tämä. Ei todellakaan kiinnosta vanhemmat miehet! Ei meillä naisilla ole mikään velvollisuus ottaa vanhempaa kumppania. Miehet! Herätkää jo päiväunistanne, ja ottakaa ihan oman ikäisenne nainen! Naiset ymmärtävät tämän jo lähtökohtaisesti, ja etsivät oman ikäistään kumppania.

Vierailija
22/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki miehet, öliöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohta tuokin, epärehellinen jo heti. Huono merkki.

Aika lailla jokainen meistä on epärehellinen työhaastattelussa. Kuitenkin vain harva työelämässä varastaa työpaikalta, kavaltaa tms. juttuja. Kerrotteko rehellisesti mt-ongelmistanne jos kysytään? Ette varmaan kaikille varsinkin, jos koette paketin olevan kunnossa. Iän kanssa on sama juttu - siihen voi yhtä vähän vaikuttaa

Ei kyllä ihan verrattavissa... hyi kaikille jotka ikänsä valehtelee!

Miksi on vähemmän väärin kertoa työhaastattelussa omaavansa hyvät digitaidot, vaikka ei oikeasti osaisikaan kuin tyydyttävästi verrattuna siihen, että sanoo olevansa 38v, vaikka onkin 41v? Edellisestä voi seurata konkreettinen haitta mutta jälkimmäisestä ei

On se ihan konkreettinen haitta päätyä treffeille miehen kanssa, joka ei täytä kriteerejä. Siis yleensähän tuo valehtelu näkyy naamasta ja kropasta sitten kun irl kohdataan.

Vierailija
24/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo... mun ikäraja on 22-25 ja joskus tulee miehiä joiden ikä on piilotettu. Eli ne näkyy minulle koska he ovat valinneet ikärajaksi 22-25, mutta ulkonäkö vastaa n 35-vuotiasta... säälittävää. Jos on selkeästi joku 35+v niin raportoin ne aina.

Mielenkiintoista. Olet itse ilmeisesti 14-16v nainen kun 22-25v kakaroita haet.  35v mies on huomattavasti komeampi ja miehekkäämpi kuin 22-25 kakara ja sinä olet itsekin 35v silmänräpäyksen päästä ja sitten sinua haluavat vain 50+ miehet.

Mistä siis ajattelet että miehen tulisi olla 10-15v vanhempi? Itse olen aina lähtökohtaisesti seurustellut mielellään ikäiseni +aivan max 5v vanhemman kanssa?

Tämä. Ei todellakaan kiinnosta vanhemmat miehet! Ei meillä naisilla ole mikään velvollisuus ottaa vanhempaa kumppania. Miehet! Herätkää jo päiväunistanne, ja ottakaa ihan oman ikäisenne nainen! Naiset ymmärtävät tämän jo lähtökohtaisesti, ja etsivät oman ikäistään kumppania.

Osa miehistä tämän varmaan tajuaa, mutta sitten on joko niitä harhaisia tai niitä, ketkä ei vaan voi hyväksyä sitä, etteivät saa nuorempaa naista ja sehän on naisten syy -mentaliteetin omaavia. :D noloa sakkia

Vierailija
25/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä juttu tämä on että miehet vihoissaan vaativat ja yrittävät käskyttää nuoria naisia deittailemaan vanhempia miehiä? Tämänkö takia miehet kokevat oikeudekseen valehdella ikänsä kun he olevinaan tekevät "palveluksen" nuorille naisille. Nuoret naiset kun eivät heidän mielestään pysty tekemään itsenäisi valintoja deittikumppanien suhteen. Tietenkään miehiä ei aja tälläiseen käytökseen ne omat fantasiat ja itsekkyys. Man splainingiä parhaimmillaan! Voi luoja! :D

Vierailija
26/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä pystyy vielä maksullisten toimintojen kanssa piilottamaan ikänsä kokonaan, että profiili näkyy sitten kaikille :). Aika helvetin kuvottavaa ainakin näin parikymppisen naisen näkökulmasta saada nää 40+ setämiehet vuosikausiksi stalkkaamaan ja ettimään facebookista yms. YÖK. 

Vierailija
27/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oli ennennäkemätöntä silloin vanhaan hyvään aikaan ennen Tinderiä jonkun valehdella ikänsä baarin tiskillä vähän alakanttiin. Samanlaisia ihmiset on aina olleet.

Nimenomaan nyt puhutaan ihmiselle tyypillisestä käytöksestä eikä vain miesten.

Vierailija
28/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä juttu tämä on että miehet vihoissaan vaativat ja yrittävät käskyttää nuoria naisia deittailemaan vanhempia miehiä? Tämänkö takia miehet kokevat oikeudekseen valehdella ikänsä kun he olevinaan tekevät "palveluksen" nuorille naisille. Nuoret naiset kun eivät heidän mielestään pysty tekemään itsenäisi valintoja deittikumppanien suhteen. Tietenkään miehiä ei aja tälläiseen käytökseen ne omat fantasiat ja itsekkyys. Man splainingiä parhaimmillaan! Voi luoja! :D

Jep, onneksi ei tarvitse setämiehiin koskea 😅Mä ainakin viihdyn ikäisteni ja ikäisteni näköisten miesten kanssa. Jutut samalla tasolla ja ulkonäkö hyvä. Jos vertaa näiden setämiesten henkiseen kypsyyteen niin kyllä ikäiseni miehet ovat 100 potenssiin miljoona kertaa kypsempiä.

Vierailija
29/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oli ennennäkemätöntä silloin vanhaan hyvään aikaan ennen Tinderiä jonkun valehdella ikänsä baarin tiskillä vähän alakanttiin. Samanlaisia ihmiset on aina olleet.

Jos lähtee tinder-treffeille niin silloin luulee lähtevänsä varta vasten profiilin mukaisen ihmisen kanssa. Jos lähden treffeille 25-vuotiaan kanssa niin v*tuttaa, jos paikalla oleva henkilö onkin 35, koska 35-vuotiaan kanssa en kenties olisi halunnut lähteä. Kummastuttaa näiden ihmisten ajatustyyli - kuvitteleeko olevansa niin hurmaavia, että se yli-ikäisyys EIKÄ valehtelu haittaakaan toista osapuolta, kunhan on livenä päässyt tutustumaan?

Haha! Just näin, menin ”46v” miehen kanssa treffeille, joka mulla max ikä sorttauksessa. Kiva tyyppi mutta jotain pappaa siinä oli mitä en tavoittanut. Kuitenkin juttu lensi (vaikka heti tiesin ettei toisia tule), kunnes sitten tuli ilmi että täyttää tänä vuonna 52. Tajusin sen vaikutelman sitten, mitä en tavoittanut alkuun. Äijä kertoi että oman ikäisten kanssa tuntuu olo kuin pikkupojalta ja että eihän hän sitten olisi edes saanut mua treffeille. Ihan pokkana, ja kysyi sitten vielä pilke silmäkulmassa että haittaako että huijasin sut treffeille? Suoraan sanoin et en todellakaan olisi lähtenyt ja nyt ymmärrän sellaisen pappafiiliksen mikä aluksi tuli. Ja en voisi kuvitella ikinä seurustelevani yli 50v kanssa, vaikka millainen olisikin, haluan ikäistäni seuraa ja 46v ihan maksimi eikä toive. Otin sen lähinnä mielenkiinnosta ja kyselin ihan ystävällisesti miltä hänestä tuntuu huijata ja ottaa vastaan pettymyksiä kun asia paljastuu? Et eikö se ole hiukka lokasta? Mielenkiintoiset keskustelut saatiin toki. 😅

Vierailija
30/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohta tuokin, epärehellinen jo heti. Huono merkki.

Aika lailla jokainen meistä on epärehellinen työhaastattelussa. Kuitenkin vain harva työelämässä varastaa työpaikalta, kavaltaa tms. juttuja. Kerrotteko rehellisesti mt-ongelmistanne jos kysytään? Ette varmaan kaikille varsinkin, jos koette paketin olevan kunnossa. Iän kanssa on sama juttu - siihen voi yhtä vähän vaikuttaa

Ei kyllä ihan verrattavissa... hyi kaikille jotka ikänsä valehtelee!

Miksi on vähemmän väärin kertoa työhaastattelussa omaavansa hyvät digitaidot, vaikka ei oikeasti osaisikaan kuin tyydyttävästi verrattuna siihen, että sanoo olevansa 38v, vaikka onkin 41v? Edellisestä voi seurata konkreettinen haitta mutta jälkimmäisestä ei

On se ihan konkreettinen haitta päätyä treffeille miehen kanssa, joka ei täytä kriteerejä. Siis yleensähän tuo valehtelu näkyy naamasta ja kropasta sitten kun irl kohdataan.

Näkyy naamasta? Mitä Pinokkioita oikein tapailet? En oikeasti ymmärrä ihmisiä, jotka treffailevat jonkin kriteerilistan kanssa eivätkä anna mahdollisuutta "kolahtamiselle" oikeassa elämässä.

Vierailija
31/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen mistä ap tietää henkilön valehtelevan ikänsä? Mua on syytetty nuoruudenkuvan käyttämisestä profiilissa, vaikka kerron rehellisesti olevani 40 ja etsin kaikenlisäksi itseäni vanhempaa naista. Kuvani ovat maksimissaan puoli vuotta vanhoja.

Vierailija
32/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä pystyy vielä maksullisten toimintojen kanssa piilottamaan ikänsä kokonaan, että profiili näkyy sitten kaikille :). Aika helvetin kuvottavaa ainakin näin parikymppisen naisen näkökulmasta saada nää 40+ setämiehet vuosikausiksi stalkkaamaan ja ettimään facebookista yms. YÖK. 

Niin ja sitten miehet jotenkin luulottelevat, että nuoret naiset ovat kiimoissaan ”turvallisesta ja Kokeneesta” 10-20 v vanhemmasta miehestä, kun tosiasiassa nuoria naisia yököttää nämä setämiehet!

Voi sanoa että nämä nuoria naisia metsästävät setämiehet ovat juuri niitä naisen näkökulmasta alinta sakkia.

Vierailija
33/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sama henkilö tehtailee näitä aloituksia ja myös vastailee itselleen. Tosielämässä olen tavannut lukuisia naisia, jotka salaavat ikänsä, miehiä en yhtäkään.

Vierailija
34/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli muuten mieleen mistä ap tietää henkilön valehtelevan ikänsä? Mua on syytetty nuoruudenkuvan käyttämisestä profiilissa, vaikka kerron rehellisesti olevani 40 ja etsin kaikenlisäksi itseäni vanhempaa naista. Kuvani ovat maksimissaan puoli vuotta vanhoja.

Henkilö itse paljasti syntymävuotensa deiteillä jonkun jutun yhteydessä. Joka oli 6v enemmän mitä tinder profiilissa. Lisäksi olen kyllä nähnyt tuttujani siellä nuorenevan just sellaisella 5-6 vuodella. Ällöä 🤢

Ap

Vierailija
35/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla kävi näin että sai facebookissa viestin joltain 40-vuotiaalta naimisissa olevalta mieheltä jota en todellakaan tunne eikä meillä ole ketään yhteistä tuttua jne. ja mietin että mistä helvetistä tämä tyyppi on löytänyt minut. Ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin Tinder. Kuvottavaa!!!

Olen itse 24.

Vierailija
36/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähtee tinder-treffeille niin silloin luulee lähtevänsä varta vasten profiilin mukaisen ihmisen kanssa. Jos lähden treffeille 25-vuotiaan kanssa niin v*tuttaa, jos paikalla oleva henkilö onkin 35, koska 35-vuotiaan kanssa en kenties olisi halunnut lähteä. Kummastuttaa näiden ihmisten ajatustyyli - kuvitteleeko olevansa niin hurmaavia, että se yli-ikäisyys EIKÄ valehtelu haittaakaan toista osapuolta, kunhan on livenä päässyt tutustumaan?

Haha! Just näin, menin ”46v” miehen kanssa treffeille, joka mulla max ikä sorttauksessa. Kiva tyyppi mutta jotain pappaa siinä oli mitä en tavoittanut. Kuitenkin juttu lensi (vaikka heti tiesin ettei toisia tule), kunnes sitten tuli ilmi että täyttää tänä vuonna 52. Tajusin sen vaikutelman sitten, mitä en tavoittanut alkuun. Äijä kertoi että oman ikäisten kanssa tuntuu olo kuin pikkupojalta ja että eihän hän sitten olisi edes saanut mua treffeille. Ihan pokkana, ja kysyi sitten vielä pilke silmäkulmassa että haittaako että huijasin sut treffeille? Suoraan sanoin et en todellakaan olisi lähtenyt ja nyt ymmärrän sellaisen pappafiiliksen mikä aluksi tuli. Ja en voisi kuvitella ikinä seurustelevani yli 50v kanssa, vaikka millainen olisikin, haluan ikäistäni seuraa ja 46v ihan maksimi eikä toive. Otin sen lähinnä mielenkiinnosta ja kyselin ihan ystävällisesti miltä hänestä tuntuu huijata ja ottaa vastaan pettymyksiä kun asia paljastuu? Et eikö se ole hiukka lokasta? Mielenkiintoiset keskustelut saatiin toki. 😅

Kerro lisää. Mitä vastasi noihin kysymyksiisi?

Vierailija
37/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes, mun ikäni arvioidaan säännöllisesti jopa yli 10 v alakanttiin.

Voisitko otattaa kuvan vaikka jonkun uuden asian edessä, jolloin siitä pystyisi luotettavammin päättelemään, että tämän hetken kuva on?

Vierailija
38/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset ne vasta kusettavatkin kuvillaan ja niiden filtteröinneillään. 

Vierailija
39/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla kävi näin että sai facebookissa viestin joltain 40-vuotiaalta naimisissa olevalta mieheltä jota en todellakaan tunne eikä meillä ole ketään yhteistä tuttua jne. ja mietin että mistä helvetistä tämä tyyppi on löytänyt minut. Ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin Tinder. Kuvottavaa!!!

Olen itse 24.

Saan jatkuvasti kaveripyyntöjä tuntemattomilta "naisilta" ja tuntemani naiset jatkuvasti rakkausviestejä tuntemattomilta "upseereilta" Facebookissa, eikä meillä kenelläkään ole Tinderiä. Käytetäänkö Tinderissä koko nimeä vai miten voisivat löytää?

Vierailija
40/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sama henkilö tehtailee näitä aloituksia ja myös vastailee itselleen. Tosielämässä olen tavannut lukuisia naisia, jotka salaavat ikänsä, miehiä en yhtäkään.

Kuin?

En ole kiinnittänyt huomiota tällaisiin aloituksiin aiemmin, koska ei ole ollut mulle ajankohtaista. Näköjään vaan harmillisen yleistä ja tosiaan täytyy alkaa jatkossa varmistamaan ikä vielä ennen mahdollisia deittejä 😅 Osasta kuvia toki iän muuttaminen näkyykin. Mielestäni iän piilottamisessa ei ole vikaa jos sen haluaa tehdä. Tällöin vastapuoli voi kysyä sen ja match onkin jo tullut. Huijaaminen on taas vaan niin, no hölmöä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän