Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iän valehtelu tinderissä

Vierailija
01.03.2020 |

Oon hetken seikkaillut tinderissä ja huomannut miten moni mies 40+ valehtelee ikänsä alaspäin. Ootteko törmänneet samaan? Voisitteko itse valehdella ikänne? Jees, ymmärrän, parempia matcheja tulee nuorempana mutta silti: eiks se oo aikamoinen pettymys vastapuolelle, vähän sama kun ns. todellisuutta vastaamattomat kuvat? Musta olis kamala tuottaa pettymys tavatessani tyypin, eli mielummin oon näkymättä sellaisille ihmisille joiden standardeihin en sovi. Mitä mieltä, ja ylipäätään pitäisittekö ikänsä valehtelevaa ihmistä luotettavana?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli muuten mieleen mistä ap tietää henkilön valehtelevan ikänsä? Mua on syytetty nuoruudenkuvan käyttämisestä profiilissa, vaikka kerron rehellisesti olevani 40 ja etsin kaikenlisäksi itseäni vanhempaa naista. Kuvani ovat maksimissaan puoli vuotta vanhoja.

Jes, mun ikäni arvioidaan säännöllisesti jopa yli 10 v alakanttiin.

Voisitko otattaa kuvan vaikka jonkun uuden asian edessä, jolloin siitä pystyisi luotettavammin päättelemään, että tämän hetken kuva on?

Hyvä idea, nyt tosin olen suhteessa ja ehkä tässä kohta jo rupsahdan niin ei ole enää tätä ongelmaa, jos tuo kumppani minut jättää.

Vierailija
42/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä pystyy vielä maksullisten toimintojen kanssa piilottamaan ikänsä kokonaan, että profiili näkyy sitten kaikille :). Aika helvetin kuvottavaa ainakin näin parikymppisen naisen näkökulmasta saada nää 40+ setämiehet vuosikausiksi stalkkaamaan ja ettimään facebookista yms. YÖK. 

Niin ja sitten miehet jotenkin luulottelevat, että nuoret naiset ovat kiimoissaan ”turvallisesta ja Kokeneesta” 10-20 v vanhemmasta miehestä, kun tosiasiassa nuoria naisia yököttää nämä setämiehet!

Voi sanoa että nämä nuoria naisia metsästävät setämiehet ovat juuri niitä naisen näkökulmasta alinta sakkia.

Ja monet "turvalliset" ja "luotettavat" setämiehet ovat perheellisiä. Tietenkin he ajattelevat nuorten naisten parasta kun käyvät purkamassa heihin lastinsa ja palaavat kotiin vaimon ja lasten luo. Ihan niinkuin se ikä tekisi miehestä automaattisesti jonkin kultakimpaleen vaikka kyseessä olisi miten itsekäs häntäheikki tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli muuten mieleen mistä ap tietää henkilön valehtelevan ikänsä? Mua on syytetty nuoruudenkuvan käyttämisestä profiilissa, vaikka kerron rehellisesti olevani 40 ja etsin kaikenlisäksi itseäni vanhempaa naista. Kuvani ovat maksimissaan puoli vuotta vanhoja.

Henkilö itse paljasti syntymävuotensa deiteillä jonkun jutun yhteydessä. Joka oli 6v enemmän mitä tinder profiilissa. Lisäksi olen kyllä nähnyt tuttujani siellä nuorenevan just sellaisella 5-6 vuodella. Ällöä 🤢

Ap

En hyväksy valehtelua, mutta... Ihmetyttää mitä merkitystä jollain viidellä vuodella on niin, että aiheuttaa yökötysreaktion.

Vierailija
44/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä pystyy vielä maksullisten toimintojen kanssa piilottamaan ikänsä kokonaan, että profiili näkyy sitten kaikille :). Aika helvetin kuvottavaa ainakin näin parikymppisen naisen näkökulmasta saada nää 40+ setämiehet vuosikausiksi stalkkaamaan ja ettimään facebookista yms. YÖK. 

Joo mulla kävi näin että sai facebookissa viestin joltain 40-vuotiaalta naimisissa olevalta mieheltä jota en todellakaan tunne eikä meillä ole ketään yhteistä tuttua jne. ja mietin että mistä helvetistä tämä tyyppi on löytänyt minut. Ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin Tinder. Kuvottavaa!!!

Olen itse 24.

Hesari teki just testin. Etenkin jos opiskelu- tai työpaikka oli mainittu, jokaisen pystyi löytämään muualta somesta. Paljolti siksi, että suurimmalla osalla on kuvat myös facessa. Kuvahauthan osaavat nykyään ehdottaa kuvissa olevien nimiä.

Olkaa varovaisia.

Vierailija
45/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohta tuokin, epärehellinen jo heti. Huono merkki.

Aika lailla jokainen meistä on epärehellinen työhaastattelussa. Kuitenkin vain harva työelämässä varastaa työpaikalta, kavaltaa tms. juttuja. Kerrotteko rehellisesti mt-ongelmistanne jos kysytään? Ette varmaan kaikille varsinkin, jos koette paketin olevan kunnossa. Iän kanssa on sama juttu - siihen voi yhtä vähän vaikuttaa

Ei kyllä ihan verrattavissa... hyi kaikille jotka ikänsä valehtelee!

Miksi on vähemmän väärin kertoa työhaastattelussa omaavansa hyvät digitaidot, vaikka ei oikeasti osaisikaan kuin tyydyttävästi verrattuna siihen, että sanoo olevansa 38v, vaikka onkin 41v? Edellisestä voi seurata konkreettinen haitta mutta jälkimmäisestä ei

On se ihan konkreettinen haitta päätyä treffeille miehen kanssa, joka ei täytä kriteerejä. Siis yleensähän tuo valehtelu näkyy naamasta ja kropasta sitten kun irl kohdataan.

Näkyy naamasta? Mitä Pinokkioita oikein tapailet? En oikeasti ymmärrä ihmisiä, jotka treffailevat jonkin kriteerilistan kanssa eivätkä anna mahdollisuutta "kolahtamiselle" oikeassa elämässä.

Kun se nimenomaan ei kolahda vaan lässähtää. Kyllähän jokainen meistä arjessa tapaa eri ikäisiä ihmisiä ja sen pohjalta tietää, minkä ikäisistä kiinnostuu. Turha haaskata aikaa menemällä treffeille tyypin kanssa josta tietää jo iän perusteella että 99% varmuudella ei kolahta. Mutta juuri sitä nää tyypit tekee, hauskaa toisten aikaa kuvitellessaan että ovat se harvinainen poikkeus ikäluokassaan joka voisi kolahtaa.

Vierailija
46/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö itse paljasti syntymävuotensa deiteillä jonkun jutun yhteydessä. Joka oli 6v enemmän mitä tinder profiilissa. Lisäksi olen kyllä nähnyt tuttujani siellä nuorenevan just sellaisella 5-6 vuodella. Ällöä 🤢

Ap

En hyväksy valehtelua, mutta... Ihmetyttää mitä merkitystä jollain viidellä vuodella on niin, että aiheuttaa yökötysreaktion.

Viisi vuotta on aika paljon, ainakin jos se laitetaan sen oman ehdottoman maksimin päälle.

Vierailija
47/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla kävi näin että sai facebookissa viestin joltain 40-vuotiaalta naimisissa olevalta mieheltä jota en todellakaan tunne eikä meillä ole ketään yhteistä tuttua jne. ja mietin että mistä helvetistä tämä tyyppi on löytänyt minut. Ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin Tinder. Kuvottavaa!!!

Olen itse 24.

Hesari teki just testin. Etenkin jos opiskelu- tai työpaikka oli mainittu, jokaisen pystyi löytämään muualta somesta. Paljolti siksi, että suurimmalla osalla on kuvat myös facessa. Kuvahauthan osaavat nykyään ehdottaa kuvissa olevien nimiä.

Olkaa varovaisia.

Kertooko joku Tinderissä tarkan työpaikkansa?

Vierailija
48/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 24.

Olkaa varovaisia.

Kertooko joku Tinderissä tarkan työpaikkansa?

Yllättävän moni kertoo. Todella helppo löytää henkilö googlaamalla.

Vierailija
49/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tietää että ovat pappoja jo siinä 35-vuotiaina. Tämän takia pakko alkaa valehdella.

Vierailija
50/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä valehtelijat ajattelevat ensisijaisesti itseään. Ei heillä käy edes mielessä mitä se vastapuoli ajattelee tai tuottaako pettymyksen.

Jos ajattelee noin, luo itselleen automaattisesti lasikattoja

Sinullahan niitä lasikattoja ei olekaan, vai mitä? Hyväksyt kaikki kumppanit ainakin 100-vuotiaaksi asti?

Etköhän nyt kuitenkin ole sellainen iljetys, jolle ei kelpaa kukaan yli 2-kymppinen. Joten älä saarnaa muille mistään lasikatoista. Aika moni haluaa vanheta kumppaninsa kanssa, eikä odottaa sitä hetkeä, kun tämä taas vaihtaa nuorempaan. 

Vierailija
51/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Laitapa sitten oma ikäsi viisi vuotta ylöspäin, kun ei sillä mitään väliä ole. 

Vierailija
52/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sitten miehet jotenkin luulottelevat, että nuoret naiset ovat kiimoissaan ”turvallisesta ja Kokeneesta” 10-20 v vanhemmasta miehestä, kun tosiasiassa nuoria naisia yököttää nämä setämiehet!

Voi sanoa että nämä nuoria naisia metsästävät setämiehet ovat juuri niitä naisen näkökulmasta alinta sakkia.

Setämiehistä huomaa miten he halveksivat nuorten naisten itsenäisyyttä. Pitäisi vaan olla hiljaa ja näyttää nätiltä vanhemman miehen mieliksi kun hän tietää paremmin mikä on naiselle parasta. Naiselta itseltään ei kysytä mitään mielipidettä. Hänen halunsa, ideansa ja toiveensa ovat kuin hyttysen ininää itsekkäälle ja epäempaattiselle miehelle jolla ei ole halua tai kykyä asettua toisen ihmisen asemaan, varsinkaan vastakkaisen sukupuolen.

Vierailija
53/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyään saa olla vaikka 20 vuotta itseään nuorempi jos tuntee niin. Saahan olla vaikka mies nainen jos tuntee niin.

Vierailija
54/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kertoo tietynlaisesta heikon itsetunnon pönkittämisestä. Yritetään uskoa, että ollaan jotenkin parempaa ihmistä kuin vaikka ne perus 45-vuotiaat, ja että kunhan se kohderyhmä vaan näkee profiilin ja tutustuu juuri _minuun_, niin ei enää välitetäkään iästä.

Mulle on suuri turn-off, että ihminen on niin epävarma itsestään, että ei voi olla oma itsensä. T. nainen, jolla on 10 vuotta itseään vanhempi mies (bongasin deittipalvelusta omalla iällään).

Vierailija
55/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset ne vasta kusettavatkin kuvillaan ja niiden filtteröinneillään. 

Väärin naiset hyvä miehet paha. Naiset ei ikinä valehtele.

Vierailija
56/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, molemmissa sukupuolissa.

Ja yks mikä saa näkemään punaista on +.

+40v

+50v Jne.

Miksei voi vaan sanoa että neljäysi tai viiskasi, koska sen tietää että 41 tai 52 se ei ole, jos plussaa käytetään.

Aikuisten kesken on mun mielestä tyhmää pyöritellä numeroita, muutama vuosi tai vuosikymmen sinne tai tänne.

Valehtelu ja/tai kiertely vastauksissa on aina iso turn off.

Vierailija
57/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Olen huomannut, molemmissa sukupuolissa.

Ja yks mikä saa näkemään punaista on +.

+40v

+50v Jne.

Miksei voi vaan sanoa että neljäysi tai viiskasi, koska sen tietää että 41 tai 52 se ei ole, jos plussaa käytetään.

Aikuisten kesken on mun mielestä tyhmää pyöritellä numeroita, muutama vuosi tai vuosikymmen sinne tai tänne.

Valehtelu ja/tai kiertely vastauksissa on aina iso turn off.

Mä olen kyllä 41-vuotiaana ilmaissut ikäni noin, 40+. Ja muiden profiileissa luen tuon niin, että yli 40 ja alle 45.

Vierailija
58/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Palstan tuttu ikäfriikki asialla.

Vierailija
59/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tietää että ovat pappoja jo siinä 35-vuotiaina. Tämän takia pakko alkaa valehdella.

Joo tietenkin miehet on pappoja 35-vuotiaana.

Ootte pellejä.

Vierailija
60/69 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 35+. Ihan oikea ikä käytössä, enkä koe että olisin vanhan näköinen tai mitenkään pappa. Ei kyllä tulisi mieleenkään valehdella ikää palveluissa. Jos joku nuorempi neiti on suvaitsevaisempi iän suhteen niin haluan sellaisen enkä aloittaa mahdollista parisuhdetta valheilla.

Pakko sanoa että kyllä ne neidit on pokannut minut ihan livenäkin ja heti alkuun kertonut oman iän. Eikä edes oo haitannut 15v ikäerot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi