Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen jatkuva puhe seksistä, ei ohi voi kävellä ilman että paidanhelmaa nostetaan nähdäkseen pepun tms

Vierailija
01.03.2020 |

Alkaa jo ärsyttää koko seksi, en voi miehen ohi kävellä ilman että tekee jotain tällaista. Jos olen laittamassa vaatteita päälle, niin 90% kerroista danoo että miksi sä niitä päälle laitat, jos näkee että otan vaatteita pois, 90% kerroista mainitsee että ai seksiäkö.

Tuntuu ettei tuo ajattele mitään muuta koko päivänä. Äsken huomasin että olin makkarissa pukemassa kun mies oli vessassa, ajattelin kiireen vilkkaa lähteä olohuoneen puolelle pukemaan, ennenkuin mies tulee vessasta, koska taas jotain seksi vihjailua ois ollut luvassa.

Ärsyttää oikeasti jo koko seksi tuon ihmisen kanssa näiden juttujen vuoksi. Mitä tässä voi tehdä? Seksiä on useamman kerran viikossa

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addikti?

Vierailija
2/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut kun olette tästä keskustelleet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ajan kanssa vähenee. Sitten mietit miksi ei halua enää..

Vierailija
4/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä. Oletteko olleet alle vuoden yhdessä?

Vierailija
5/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinimies.

Vierailija
6/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ahdistelee sinua. Olisiko uuden suhteen lumoa?

Sun täytyy puhua asiasta kuinka se sua ahdistaa. Mies ei ymmärrä tekevänsä mitään väärää.

Vierailija
7/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta yhdessä.

Omat halut kadonneet kokonaan tämän takia, kun olen maininnut hänelle syyn, niin tekee tätä entistä enemmän. Kuvittelee että saa minut haluamaan.

Kiva että tykkää vartalostani, mutta tällainen menee niin paljon yli

Vierailija
8/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ihanaa olla noin haluttu

Vierailija
9/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa on seksiä päivittäin 👍

Vierailija
10/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, että sinua häiritsee ja haluat tuollaisten jatkuvien vihjailujen loppuvan. Vaikeaksihan se elämä käy jos ei pysty edes rauhassa riisua ja pukea vaatteita.

Seksipuheille on aikansa ja paikkansa, mutta en itsekään jaksaisi jatkuvasti sellaisia kuunnella.

Vierailija
11/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella raivostuttavan kuuloista. Onko teillä ikinä mitään pussailua tai sohvalla sylikkäin istumista tai muuta pientä huomioimista ilman, että sen pitää miehen mielestä johtaa seksiin? 

Minä sanoisin ihan suoraan, että koen miehen käytöksen häiritsevänä. Minusta tuollainen jatkuva vihjailu ja paidan helman nostaminen on törppöä käytöstä. 

Vierailija
12/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuo jutustelut loppuivat, kun kerroin miehelle miltä minusta tuntuu, kun laukoo j a t k u v a s t i vastaavia kommentteja. Kyllä normaalilla järjellä varustettu ihminen huomioi puolison tunteet ja lopettaa toisen ärsyttämisen, kunhan on vain siitä tietoinen.

Vierailija
13/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella raivostuttavan kuuloista. Onko teillä ikinä mitään pussailua tai sohvalla sylikkäin istumista tai muuta pientä huomioimista ilman, että sen pitää miehen mielestä johtaa seksiin? 

Minä sanoisin ihan suoraan, että koen miehen käytöksen häiritsevänä. Minusta tuollainen jatkuva vihjailu ja paidan helman nostaminen on törppöä käytöstä. 

Jäänyt aika vähälle, koska musta tuntuu että se on miehelle nimenomaan sitä että johtaa seksiin, sitten vasta ne ehdottelut alkaakin, tissien ja alapään hieromiset. Itse kun en vaan jaksa aihetta 24/7.

Vähän jotain paljasta pintaa näkyy, niin mies on kimpussa kuin ois ollu kuukausia ilman

Ap

Vierailija
14/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. laittaa sormet emättimeen

Vierailija
15/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku vieras mimmi mielessä ja äijää panettaa koko ajan. Etenkin jos tulee fiilis, että äijän tunteet ja teot sinua kohtaan eivät vastaa toisiaan. Haluaa sänkyyn, mutta ei hellittele tai ole muutoin rakastava sinua kohtaan.

Vierailija
16/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvässä parisuhteessa on seksiä silloin, kun molemmat haluaa. Yhden ihmisen mielipiteen yleistäminen yleismaailmalliseksi totuudeksi ei ole millään tasolla järkevää, vaan asettaa turhia paineita ja epärealistisia ennakko-odotuksia. Jos pariskunnasta toinen kokee jatkuvan seksin kinuamisen ahdistavana, niin silloin ei ole kyse hyvästä parisuhteesta, ainakaan täysin.

Vierailija
17/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäänyt aika vähälle, koska musta tuntuu että se on miehelle nimenomaan sitä että johtaa seksiin, sitten vasta ne ehdottelut alkaakin, tissien ja alapään hieromiset. Itse kun en vaan jaksa aihetta 24/7.

Vähän jotain paljasta pintaa näkyy, niin mies on kimpussa kuin ois ollu kuukausia ilman

Ap

Oikeasti on hyvä että mies näkee sut edelleen parhaana.

Ota rennosti. Ei niiden ehdotusten pidä johtaa seksiin aina. Relax!

Parempihan se noinpäin kuin toisinpäin.

Kun sä rentoudut, mies rentoutuu. Teillä ei selkeästi ole asiasta keskusteltu.

Vierailija
18/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvässä parisuhteessa on seksiä silloin, kun molemmat haluaa. Yhden ihmisen mielipiteen yleistäminen yleismaailmalliseksi totuudeksi ei ole millään tasolla järkevää, vaan asettaa turhia paineita ja epärealistisia ennakko-odotuksia. Jos pariskunnasta toinen kokee jatkuvan seksin kinuamisen ahdistavana, niin silloin ei ole kyse hyvästä parisuhteesta, ainakaan täysin.

Kumman tahto on se yhteinen? Naisen?

Vierailija
19/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuollainen ekassa liitossani. Nyt 50+ ja halut lopulta normalisoituneet, joka toinen päivä riittää mutta uusi nuori tyttis haluaa joka päivä.

Vierailija
20/57 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko opit elämään asian kanssa tai eroat.