Helsingissä kaksi uutta Koronatapausta
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Jep, katselen helsingin lähiössä ikkunasta ulos ja anarkia vallitsee. Kaikista kauppiista käsidesit yms loppu..
Myös aikuisten vaipat loppu ja ihmisiä makaa porttikongeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O ou. Saapa nähdä kuinka suomen käy. Toisaalta eipä tarvi pelätä venäläisten hyök*käystä kun ne on fiksumpia eikä halua täältä hakea koronaa.
Tarkotat ettei vielä hyökkää...
Jep, tajusin just, että kun tauti on rummeölut suomalaiset henkihievereihin nii venkkujen helppo vaan käydä pistämässä omat liput salkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronakiima yltyy yltymistään.
No, ehkä tämä sinullekin alkaa avautumaan sitten kun ensimmäisestä tautiin kuolleesta suomalaisesta uutisoidaan. Jos siitä edes uutisoidaan. Ainahan voidaan mennä ”emme anna tietoja yksittäistapauksista” -verhon taakse.
Miksi ei uutisoitaisi? Oletko vähän vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus lepää hysterian lietsonnan varassa. Kaikki keinot sen lisäämiseksi tulee heidän mielestään käyttää. Niin myös tämä Koronavirus. Siksi persut jatkuvasti vastoin lääkärien pyyntöjä levittävät paniikkia ja väärää tietoa. Säälittävää ja vastenmielistä, mutta ei sinänsä yllättävää.
A. Ole sinä ihan rauhassa samassa rintamassa Trumpin kanssa, jonka mielestä koronavirus on liberaalien demokraattien salajuoni, eikä oikeasti vaarallinen. Minä uskon WHO:räta, jonka mielestä se on erittäin suuri uhka kaikkien valtioiden kansalaisille.
B. Olen todella huolissani koronasta, enlä ole persu. Pidän sitä, että käyt nimittelemässä koronasta huolestuneita persuiksi todella törkeänä ja ihmettelen, minkä puolueen kannattaja itse oikein olet, jos se on mielestäsi asiallista. Uskon kaikkien muiden täällä olevan kanssani samaa mieltä.
Kehotan sinua lopettamaan tuon spämmäyksen joka ketjuun, ellet halua tehdä propagandaa persujen puolesta ja antaa käsitystä, että se olisi ainoa puolue, jota kiinnostaa ihmisten terveys. Tiedoksesi, että ei ole ja se kiinnostaa kaikkia puolueita aivan yhtä paljon.
Naurattaa näitten hysteeristen raivokkaat viestit. Mahtaa olla elämä ankeeta kun tarvii hysteerisesti pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiri HUS kertoo kahdesta uudesta koronavirustartunnasta pääkaupunkiseudulla. Tarunnan saaneet henkilöt kuuluvat perjantaina varmistuneen tartunnan lähipiiriin. Toinen heistä on eläkeläinen ja toinen lapsi.
Asiasta järjestetään tiedotustilaisuus tänään sunnuntaina kello 18. HUS:in mukaan asiaa ei kommentoida enempää ennen sitä.
Yle.fi
"HUS:in mukaan asiaa ei kommentoida enempää ennen sitä."
Nyt on pelko jo omasta työpaikasta porukalla.
No ne varmaan selvittää nyt poliitikkojen ja viranomaisten kanssa mihin toimiin ryhdytään koululapsen aiheuttaman altistuksen osalta. Ainakin. Eläkeläismiehelläkin on ollut omat kontaktinsa.
Pk-seudulta eli on ollut jo viikon koulussa. Katsotaanpa mitä ensi viikko tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Persujen kannatus lepää hysterian lietsonnan varassa. Kaikki keinot sen lisäämiseksi tulee heidän mielestään käyttää. Niin myös tämä Koronavirus. Siksi persut jatkuvasti vastoin lääkärien pyyntöjä levittävät paniikkia ja väärää tietoa. Säälittävää ja vastenmielistä, mutta ei sinänsä yllättävää.
Toivottavasti et saa tartuntaa. Kuulut ehdottomasti riskiryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A. Ole sinä ihan rauhassa samassa rintamassa Trumpin kanssa, jonka mielestä koronavirus on liberaalien demokraattien salajuoni, eikä oikeasti vaarallinen. Minä uskon WHO:räta, jonka mielestä se on erittäin suuri uhka kaikkien valtioiden kansalaisille.
B. Olen todella huolissani koronasta, enlä ole persu. Pidän sitä, että käyt nimittelemässä koronasta huolestuneita persuiksi todella törkeänä ja ihmettelen, minkä puolueen kannattaja itse oikein olet, jos se on mielestäsi asiallista. Uskon kaikkien muiden täällä olevan kanssani samaa mieltä.
Kehotan sinua lopettamaan tuon spämmäyksen joka ketjuun, ellet halua tehdä propagandaa persujen puolesta ja antaa käsitystä, että se olisi ainoa puolue, jota kiinnostaa ihmisten terveys. Tiedoksesi, että ei ole ja se kiinnostaa kaikkia puolueita aivan yhtä paljon.
Näin se vain on! Miksi Jussi Halla-aho ei ole sisäministeri, vaikka hän ilmoitti olevansa käytettävissä tehtävään heti vaalipäivän iltana?
Jussi Halla-aho olisi pelastanut myös nuokin koroonaviiruksen uhrit!
Antakaa tuon persuhullun trollata. On hyvä muidenkin nähdä miten uskomattoman typerää porukkaa vassarit on. Tämä liittää persuuden joka asiaan. I rest my case.
Vierailija kirjoitti:
Vierazilija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt ei todellakaan kannata matkustaa Helsinkiin missään tapauksessa.
Husin alue on melko laaja... Ei välttämättä ole Helsingissä ollenkaan.. Perjantaina kuulin Juha, että olisi kirkkonummelainen.. Tosin tämä oli vain huhu, varmaa tietoa ei ole.
Kerropa lisää! Itse kuulin että oli Sipoosta ja Espoosta. Ehkä myös Vantaalta. Ei sillä ole väliä onko varmaa tietoa vai ei.
Ei vaan Järvenpää.
Ensiviikolla on tuhansia ja kaikki henkityskoneet vatrattuja koska THL ja vihervasemmisto.
Valkohaalariset viruksen torjujat ovat juuri suihkuttamassa Mannerheimintietä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on aiemmin tartunnan saaneen lähiomainen ja tartuntaepäily, eli on ollut karanteenissa jo valmiiksi
Joo, mutta vasta äitinsä(?) saatua oireita laitettu karanteeniin, eli voi olla levinnyt koulun kautta eteenpäin.
HUS:sin krematoriot ovat valmiina prosessoimaan satoja.
Kerropa lisää! Itse kuulin että oli Sipoosta ja Espoosta. Ehkä myös Vantaalta. Ei sillä ole väliä onko varmaa tietoa vai ei.