Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤heinämammojen maanantai ¤¤¤

26.06.2006 |

edellinen pino!

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7634692&p=&mpage=1&tmode=…

heippa taas kaikille ja hyvää maanantaita,minä täälä taas yökukkujana joten aloitan jo maanantain pinon!

minä olen kovasti yrittänyt juhannuksen aikana saada supistuksia aikaan...kaikkia ÄSSIÄ on kokeiltu...vaan ei...jotain pieniä olemattomia on tullut...keskiraskaudessakin oli kovempia!

Nyt jussina en oo ehtiny kauheesti kirjottaa enkä muista kirjotinko jo että 5.pvä meen polille ja SITTEN EN AIO SIELTÄ ENÄÄ ILMAN VAUVAA KOTIUTUA! =D

Onneksi oli enkelit matkassa kun ajoitte sen hirvikolarin!(nikkiä en taaskaan muista).

Myyti: Minun esikoisellani (-99)on myöskin erbin pareesi,syntyi normaalisti alakautta mutta jäi hartioista jumiin joten kätilö joutui väkisin sen sieltä repiä.Kokoa oli 4435g ja 51,5cm,nykyään osaan olla jo kätilölle kiitollinen että repi neidin sieltä ettei tullut happi vaurioita. Kakkonen ja kolmonen on käynnistetty aikaisemmin etteivät kasva liian isoiksi ja tämän nelosen meinaan vaatia myös käynnistyksen silloin kun polille 5pvä menen jos ei nyt ittekseen satu käynnistyä,mitä epäilen. Laskettu aikani on 2.pvä ja siksi hieman pelottaa koska tämä raskaus menee silloin kaikista pisimmälle,siis jos joudutaan käynnistämään,toisaalta koon arviossa olin ja siellä meinasi että 3,8-4kg olisi tämä kaveri mutta mielestäni napani on nyt pienempi kuin aikaisemmin että josko tämä ei hirmu jättiläinen olisi. Lääkäri oli sitä mieltä että synnyttäisin vaikka 5kg:n kaverin mutta sanoin jo vähän vihaisena että yli 4 kg en enää alakautta synnytä ja piste.

Eihän sitä tietysti varmasti voi sanoa mutta kyllä pyydän arvion vielä koosta kun polille menen silloin 5pvä.

Nyt taidan painella maate....huomenna tai siis tänään tulen pinoutumaan illemmalla neuvola kuulumisten kera!

Voi että mä haluisin jo kovasti synnyttämään! Isäntäkin jopa alkas tänään laittaa videokameraa mukaan otto kuntoon,tyhjä kasetti mukaan,virtaa koneeseen yms... saa sitte heti kotiin tullessaan näyttää pikkuista isommille lapsille!

tsemppiä teille jotka jo tosi toimiin olette ryhtymässä!

Pipsaliinu 39+1

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmästä eli neljännestä sektiosta toivuin kaikkein nopeiten. Eli kuten joku muukin mainitsi, niin mahdollisimman pian vain liikkeelle, niin toipuu nopeiten. Mua kyllä tuppaa aina aluksi huimaamaan, mutta jo sängyn reunalle istumaan nouseminen nopeuttaa toipumista. Eli kun mut viimeksi leikattiin, leikkaus oli klo 13 aikaan, illalla nousin sängylle istumaan (ja liikuttelin paljon jalkoja jo vuoteessa) ja seuraavana päivänä sitten kävelin pieniä matkoja.

Mulle ei (kai) ole tullut paljonkaan kiinnikkeitä, joten sekin on ehkä auttanut toipumista. Aina olen ollut kolme yötä sairaalassa ja sitten jo päässyt kotiin. Kotona olen ehkä 1-2 päivää tarvinnut särkylääkkeitä ja sitten onkin ollut jo ok olo.

Jennille tsemppiä sektioon!!

Tinka

Vierailija
22/22 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä mökiltä ja PAA-ALJON onnea kaikille syntyneistä pikkuprinsseistä ja -prinsessoista!

Oon saanut täällä hehkuttaa hyvää oloani, mutta nyt ne vaivat sitten alkaa tipahdella. Meinaan se turvotus. Jalat on kuin kaksi tukkia iltaisin. Ja kävely on muuttunut niin hiljaiseksi, että mummotkin vetää rollaattorilla ohi.. Mutta niinhän se kuuluu asiaan.

Tein tänään viimeisiä vauvantarvikehankintojani isäni kanssa (mies töissä). Mahtoi ihmiset katsoa, että jo on pariskunta, hippasen ikäeroa :D. Oon aloittanut nuo tarvike- ja vaatehankinnat tosi ajoissa, kun oon yrittänyt nyt hyödyntää kaikki alet. Nyt oon sitten sydäntäraastaen ostanut normaalihinnalla ne, mitä ei tässä viimeisen puolen vuoden aikana ole löytynyt mistään edullisemmin. Oon pitänyt ihan kirjaa kaikista hankinnoista, ja täytyy sanoa että aika edullisesti oon päässyt, vaikka mieluisaa ja uuttaa oon ostanut. Aika on mahdollistanut sen, että ostanut pikkuhiljaa, kun sopivaa sopivaan hintaan on tullut vastaan. Nytkin lomailen vanhempien luona, ja täällä paikallisessa lastentarvikeliikkeessä remonttimyynti, ja kaikki vaatteet -40%. Onneksi on tuo sukupuoli tiedossa, niin on saanut ostaa heti " oikean värisiä" :).

Mutta juu, kai se on pakko lähteä viemään tuo haukku iltalenkille ja sitten jalat viileään veteen likoamaan.. Tuntuu ihanalta!

Oikein hyviä vointeja kaikille! Ja tsemppiä niille, joilla h-hetki lähellä! Itse en edes odottele mitään tapahtuvan kuukauteen :)

elle06 rv 36 tasan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla