Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa asussa sinulla on baarissa eniten ollut vientiä?

Vierailija
29.02.2020 |

Hameessa vai housuissa korkeissa koroissa?

Mitä pukea baariin vinkkejä :)

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea vastata, koska täysin rehellisesti: en ole koskaan lähtenyt baariin hakemaan seuraa. Menen aina niinä harvoina kertoina juhlimaan jollain porukalla jonkun tietyn syyn takia, eikä siihen kuvioon minun kohdallani kuulu seuranhaku. Sen vuoksi olen yrittänyt käyttäytyä niin, etten vedä huomiota puoleeni.

Mutta yhden kerran muistan, kun minulle tultiin puhumaan ja hämmennyin siitä pahasti. Silloin päällä oli punaiset farkut, musta ihan perus t-paita ja mustat nahkanilkkurit.

Vierailija
22/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika, legginsit ja tanssiravintolaan luonnollisesti Crocsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat pillifarkut, rento mutta juhlava kirkkaanvärinen toppi, musta bleiseri, mustat matalapohjaiset nahkanilkkurit ja musta nahkalaukku. Hopeisia koruja. Hiukset auki ja hillitty meikki.

Vierailija
24/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

farkut, ruutupaita, alla valkoinen t-paita ja tennarit. päässä grunge-pipo. Takkina väsyneen vihreä maihari.  Tällä yhdistelmällä tuli aikanaan oikein kinaa, että kuka pääsee puhelinnumeronsa antamaan :) eli ei ole kiinni vaatteista, vaan siitä omasta olemuksesta.

Vierailija
25/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asulla ei ole väliä kunhan olen kuntoillut ja olemus on siisti.Millään muulla ei ole väliä kuin rasvaprosentilla.

Iskuyrityksiä tulee vaikka pyjamassa. Farkut ja valkoinen t-paita, tukka kevyillä kiharoilla on tarpeeksi. Sukkahousut ja pikkumusta mekko saattaa olla liikaa mutta se vetää itsevarmempia miehiä. Luonnollinen vähän raidoitettu tukka, vähän olkapäitä pitempänä on ollut houkuttelevampi kuin tummanruskea.

Vierailija
26/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä keiden haluat sinua lähestyvän

Vierailija
27/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen, keskipituinen mekko, joka paljasti olkapäät. Värittömät sukkikset ja mustat korkokengät. Hiukset auki ja kiharrettuna.

Vierailija
28/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillupaljaana minihameessa päällä tiukka läpinäkyvä toppi.

Vierailija
29/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaanpunainen japanilaistyylinen polvipituinen, korkeakauluksinen ja lyhythihainen silkkimekko. Miehet käy ihan kuumina punaiseen väriin. ”Miksi sinulla on punaista päällä..” ”Mitä etsit täältä...”

Mitään paljastavaa ei kuitenkaan näy 😂

Vierailija
30/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora hame ilman korkoja

Vierailija
31/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkkaanpunainen japanilaistyylinen polvipituinen, korkeakauluksinen ja lyhythihainen silkkimekko. Miehet käy ihan kuumina punaiseen väriin. ”Miksi sinulla on punaista päällä..” ”Mitä etsit täältä...”

Ei kannata laittaa liian lyhyttä hametta tai liian avonaista paitaa. Paras on peittää kaikki vartaloanuolevaan mekkoon. Kyllä miehet osaa skannata naisen ilman, että pitää näyttää paljasta pintaa.

Vierailija
32/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on vuosia aikaa ja paljon sinkkuna pyörin baareissa ja etsin mahdollista kumppania. Tosin tuli tavattua paljon kavereita että ei se aina ollut mitään kumppanin metsästystä vaan ihan kavereiden tapaamista.

Usein paras vienti oli kun menin baariin esim. lähes suoraan töistä hieman "nuhjuisena" ja ihan tavavaatteissa. Monesti neule ja housut tms. Ei juurikaan meikkiä jne. 

Vierailija
33/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuno Turhapuro-tyylinen paita ja yli-isot miesten reivihousut. Ei korkoja. Iskijöitä saman illan aikana peräti 16

Olen nainen

Vierailija
34/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyssiteessä. Menkkojen aikana miehet käy kuumana. Mitä enemmän on vaivaantuneempi ja ujoilee, sen enemmän miehet lähestyy. Ehkä sen haistaa. Ainakin nainen on kauniimpi, kasvot ovat symmetrisemmät silloin.

Vierailija
35/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen väri herättää miehessä taaperon. Pääsee leikkimään 😂 Lapsethan tutkitusti tykkää kirkkaista perusväreistä. Verenpunainen paita tai mekko.

Vierailija
36/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä liputan kanssa farkkujen puolesta. Perus farkut ja t-paita, niin jo toimii. Mua ei ainakaan kukaan uskalla lähestyä, jos laittaudun liikaa. Oiskohan kesällä joku söpö kukkamekko vähän hippityyliin ollut kans aika hyvä.

Vierailija
37/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasillaan. Aina on portsarit tullu hakemaan tanssiin.

Vierailija
38/38 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäisin tuohon vielä, että mekon leikkaus oli tehty niin, että nännien kohdalla on saumat, tötteröt. Ompelija teki mekon minulle, eli istui ihan millilleen. Harmi, ettei enää mahdu. Kaavat oli Voguen-ostokaavat. Japani oli hitti silloin. Ei sellaista mekkoa saa kaupasta.