Millaisessa asussa sinulla on baarissa eniten ollut vientiä?
Hameessa vai housuissa korkeissa koroissa?
Mitä pukea baariin vinkkejä :)
Kommentit (38)
Perus huo rahtavassa nahkaminihameessa ja korkkareissa. Lateksihousut myös aika varma.
Itse vaan rupesin miettimään että kerrankun olin laittanut farkut ja juhlavantopin ja korut niin tultiin enemmän iskemään toisinkuin olin laittanut mekon ja enempi meikkiä + koruja.
Ei uskoisi,, mutta farkut, nilkkurit ja löysä collegepaita, jossa oli kissan kuva, ja tukkakin oli mulla ihan lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Perus huo rahtavassa nahkaminihameessa ja korkkareissa. Lateksihousut myös aika varma.
Kivaa, että miehetkin vastaa.
No ei se kerro mitään, jos sanoo housut, lyhyt paita ja nilkkurit.
Hame ja paita. Niitä on 1000 erilaista hametta, housua ja lyhyttä paitaa. Ei se asusta riipu.
Farkuissa on ollut paras meno. Ja ihan pitkähihainen pusero, ei siis mitään alatyyliin pukeutumista, kuten jotkut luulee, että vasta sitten olis vientiä.
Liian pyntättyä ei tee mieli lähestyä. Siksipä moni nainen on huomannut, että me miehet lähestymme, kun nainen näyttää vähän vahingossa baariin eksyneeltä.
Farkut ja kevyt neule on kelvannut aivan hyvin, matalapohjaiset kengät ja on vientiä riittänyt enemmän kuin tarpeeksi. Ei ole meikäläisen vaatevalinnoilla ollut merkitystä.
Jos potentiaalista miesystävää etsii ja haluaa mukavia ja asiallisia lähestymisiä, farkut ja t-paita on oikeasti se paras valinta. Itse kyllä välillä laittaudun myös kunnon glitterpilveen, koska se on hauskaa ja nostattaa juhlatunnelmaa, mutta vetää kyllä puoleensa aivan vääränlaisia miehiä ja huonoa huomiota.
Totuus? Isäni kulahtaneessa vanhassa t-paidassa, ja leviksissä. Muoviläpsykät jalassa, ja tukka märkänä/rasvaisena, ja ilman minkäänmoista meikkiä. Lähdimme siis kaverini kanssa käymään "yksillä" lähikuppilassaihan extempore, mutta päädyimme kaupunkiin. Vettä satoi kaatamalla. VArmaan olin tosia lähestyttävän oloinen asussani ja siksi näin :D
Varminta kun sanoo pokelle mille asialle on tullut. Olet panolla heti, tai poke panee itse.
Farkut, paitapusero ja tennarit.