Mikä miehen käytöksessä tai persoonassa on ehdoton TURN ON?
Eli jätetään tässä ketjussa ulkonäkö sikseen ja pohditaan piirteitä, jotka ovat ehdoton turn on miehen persoonassa, käytöksessä, elämäntavoissa jne.
Aloitan:
Huolen pitäminen perheestä/lapsista. Ja siis ei mikään pehmoisimäinen lässytys taikka päinvastoin lapsille huutaminen ja uhkailu. Vaan olen ihan heikkona miehiin, joista näkee kauas, että vaimon sairastuessa vatsatautiin isä koppaa vauvan toiseen kainaloon ja taaperon toiseen ja hoitaa homman ilman hermojen menetystä tai turhaa märinää kuten kunnon isän pitäisikin. Kumma juttu, että tuollaiset miehet ovat yleensä VAHVASTI varattuja.
Muita?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
T y h m y y s !
No sopii varmaan sulle pariksi! :D XD
Ei mikään. Ne -offit nimittäin blokkaa viehätysvoiman tehokkaasti.
Jos käyttää sellaisia vaatteita, että kunnon bulge näkyy.
Kyseessä siis turn ON , ei Off.
Mulle turn off on keskustelutaito, herkkyys, tunteellisuus, avoimuus, pussailu yms.
YLeisesti sellainen paha poika -asenne. Antaa naisen tietää paikkansa.
Siis turn on tietty, itse sekoilin. edellinen
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä siis turn ON , ei Off.
Mulle turn off on keskustelutaito, herkkyys, tunteellisuus, avoimuus, pussailu yms.
Kumppaniksesi sopii hautakivi.
Mitä ihmettä täällä edes tapahtuu...
Vierailija kirjoitti:
Tylsä, mielikuvitukseton, keskustelutaidoton, naisiin alentuvasti suhtautuva...
Aha. Osaatko sinä lukea?
😂
Kuuntelutaito, omatoimisuus, kauniisti puhuminen
Vierailija kirjoitti:
YLeisesti sellainen paha poika -asenne. Antaa naisen tietää paikkansa.
Jomppa, sä et edelleenkään ole nainen.
Empaattisuus ja tunneälykkyys. Suurin osa tapaamistani miehistä on ollut tavalla tai toisella tunnekylmiä. Varmaan hyvä ominaisuus jossain toisen maailmansodan jälkimainingeissa, mutta itse tarvitsen miehen joka tuntee iloa ja surua ja osaa tukea minuakin noiden asioiden keskellä (normaalin rajoissa, ei mitään epävakaata tyyppiä). Nämä miehet nimittäin osaavat sängyssäkin tehdä asioita, jotka tuottavat naiselle nautintoa, ja vielä nauttivat siitä.
Tasapainoisuus ja kärsivällisyys.
Lempeä, ystävällinen ja huolehtivainen mies on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin alkaa tää teidän ketju.
Ei kai se voi hyvin alkaa kun ulimiehet on heti trollaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin alkaa tää teidän ketju.
Ei kai se voi hyvin alkaa kun ulimiehet on heti trollaamassa.
Niillä hörähti herneet nenään heti sillä sekunnilla, kun huomasivat keskustelua joka vastustaa niiden harhakuvitelmia jä nnämiehistä ja niiden vetovoimasta. Tässä ketjussa on jo monta vastausta, jossa huolehtivaisuus ja empaattisuus on mainittu.
Se on ehdoton turn on, että kunnioittaa muita ihmisiä ja ottaa muut huomioon.
T y h m y y s !