Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydän mielipiteitä. Saako tässä tapauksessa mennä vieraisiin?

Vierailija
29.02.2020 |

Miesystäväni ei halua antaa suuseksiä. Aika ajoin otan asian esille, mutta hän ei halua edes puhua siitä. Kieltää heti painostamasta. Vika ei ole minussa. Aikaisemmissa parisuhteissani ja kevyemmissä jutuissa olen aina saanut sitä paljon. Miehet itse ovat sitä halunneet antaa. Nykyinen ei tykkää sitä tehdä, ei ole kuulemma ikinä tykännyt. Minusta se on ihaninta seksissä enkä haluaisi elää ilman suuseksiä.

Miten on? Kuinka väärin on vai onko lainkaan, että haen puuttuvan osan joltain toiselta? Suhteemme on muuten toimiva ja rakastamme toisiamme eli erotakaan en halua tämän takia.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois mukava antaa suuseksiä vaimolle, kunhan hän ajaisi karvat pois :( tosin eipä hän halua antaa minullekkaan suuseksiä, vaikka pidän paikat siistinä

Vierailija
42/56 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele elämään suhteessa jossa ei saa haluamansa kaltaista seksiä. Haluat kuitenkin jatkaa suhdetta, joten suosittelen ainakin harkitsemaan vaihtoehtoina kolmatta pyörää tai parinvaihtoa. Kolmas pyörä on helpompi löytää, ja tämä apunainen tai apumies voi hoidella suuseksi puolen. Nainen saattaa olla miehelle helpompi hyväksyä. Parinvaihtoon / ryhmäseksiin on huomattavasti vaikeampi löytää paria koska siinä useamman ihmisen kemiat pitää kohdata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi olla kaukaa haettua, mutta jos olet yhtään bi-henkinen niin hyväksyisikö miehesi, että harrastaisit seksiä muiden naisten kanssa?

Vaimolleni olen tälläisen mahdollisuuden antanut, tosin en suuseksin takia, koska nuolen mielelläni, vaan siksi että olen mies.

En voi kokea mustasukkaisuutta muista naisista.

Vierailija
44/56 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla kaukaa haettua, mutta jos olet yhtään bi-henkinen niin hyväksyisikö miehesi, että harrastaisit seksiä muiden naisten kanssa?

Vaimolleni olen tälläisen mahdollisuuden antanut, tosin en suuseksin takia, koska nuolen mielelläni, vaan siksi että olen mies.

En voi kokea mustasukkaisuutta muista naisista.

En kyllä yhtään ole bi. Kohta aion jutella miehelle asiasta.

Ap

Vierailija
45/56 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on niin perkeleesti jälkiviisaita kuinka olisi pitänyt ajatella kaikki asiat valmiiksi. Väitän että suurimmalla osalla näistä jälkiviisaista on yhteen jos toiseenkín asiaan samanlainen ongelma, joka olisi pitänyt ottaa huomioon jo ajat sitten.

Itse olen sitä mieltä että pyrItään olemaan pettämättä, mutta jos jokin tarve pettämiselle tulee, niin se tehdään sitten niin ettei puoliso tai kukaan muukaan lähiipiiristä sitä tiedä. JA EIKÄ SITTEN MENNÄ OMANTUNNON KOLKUTTAESSA TUNNUSTAMAAN ASIA PIENESSÄ HIPRAKASSA PUOLISOLLE.

Vierailija
46/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on oikeesti noin vaikeeta ja aiheuttaa suoranaista kärsimystä sinulle, siis tämä miehen haluttomuus nuolla, niin on varmaan viisainta, jo miehesikin hyvinvoinnin vuoksi, erota.

Vierailija
47/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä OK, jos haet pettämisellä pelkästään sitä, mitä olet suhteessasi vailla, eli, että joku mies nuolee sinua ilman muita seksuaalisia tekoja. Jos siinä on muutakin, kuten otat itse suihin, tai mukana on yhdyntä, niin sitten pettämistä ei voi hyväksyä. 

Ymmärrän, että voi olla vaikea löytää sivusuhdetta, jossa olisit pelkästään suuseksin saamapuolella ilman mitään vastapalveluksia.

Helpointa olisi varmasti etsiä sopiva ammattilainen, ja hakea tuota seksin muotoa rahallista korvausta vastaan. Ei olisi mitään turhia tunteita mukana, eikä tarvetta antaa vastapalveluksia.

Vierailija
48/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alussa sama tilanne. Sitten itsekin vähensin suuseksiä roimasti. En ajatellut sitä kiristyskeinona, vaan ihan tasapuolisuutena. En mä jaksanut hinkata leukoja kipeeksi kun en saanut samaa itselleni. Joskus mies kysyi miksen ota suuhun niin vastasin ystävällisesti että koska sinäkään et anna suuseksiä niin ajattelin että meillä ei sitä harrasteta. Sen jälkeen mies alkoi antamaan. Tosin pettymys sekin oli, ei osannut yhtään eikä ottanut neuvojani vastaan eli ei oppinut. Joten ei loppuhyvin kaikkihyvin tilanne....

Vierailija
49/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa kun vielä voit. Ongelma pahenee. Ikävä erota siinä vaiheessa kun on jo lapsia. Tuo ongelma vaan suurenee ajan kanssa. Tiedän mistä kirjoitat.

Vierailija
50/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leave that pig.

Vierailija
51/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä OK, jos haet pettämisellä pelkästään sitä, mitä olet suhteessasi vailla, eli, että joku mies nuolee sinua ilman muita seksuaalisia tekoja. Jos siinä on muutakin, kuten otat itse suihin, tai mukana on yhdyntä, niin sitten pettämistä ei voi hyväksyä. 

Ymmärrän, että voi olla vaikea löytää sivusuhdetta, jossa olisit pelkästään suuseksin saamapuolella ilman mitään vastapalveluksia.

Helpointa olisi varmasti etsiä sopiva ammattilainen, ja hakea tuota seksin muotoa rahallista korvausta vastaan. Ei olisi mitään turhia tunteita mukana, eikä tarvetta antaa vastapalveluksia.

Itselleni tuo tuskin toimisi kun kuitenkin haluaisin antaa sille toiselle jotain. Jos en haluaisi antaa, niin en varmasti haluaisi myöskään saada sellaiselta mitään. Fantasiana  se on silti kiihottava, että mies nuolisi minua rahaa vastaan, ja minun ei tarvitsisi muuta kuin ottaa nautintoa vastaan.

Vierailija
52/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se tilanne, että rakastaisin antaa suuseksiä vaikka joka päivä, mutta vaimo ei halua sitä. Olisi suunnattoman ihana nähdä hänen laukeavan. Turha toivo. No eipä hänkään kyllä itse anna. Ei ole koskaan oikein halunnut antaa. Pelkästään kortsulla joskus harvoin. Olen kuullut kavereilta ja tutuilta juttuja, että kyllä keski-ikäiset naiset ottavat suihin. Onko urbaanilegenda?

Vierailija
53/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo otti suhteen alussa suihin. Pidän kyllä paikat puhtaana, mutta eipä anna enää. Pitää moista "nuorien juttuna" vaikka ikää ei vaimolla ole kuin 32.... :(

Ei siis halua edes että antaisin hänellekkään

Vierailija
54/56 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se tilanne, että rakastaisin antaa suuseksiä vaikka joka päivä, mutta vaimo ei halua sitä. Olisi suunnattoman ihana nähdä hänen laukeavan. Turha toivo. No eipä hänkään kyllä itse anna. Ei ole koskaan oikein halunnut antaa. Pelkästään kortsulla joskus harvoin. Olen kuullut kavereilta ja tutuilta juttuja, että kyllä keski-ikäiset naiset ottavat suihin. Onko urbaanilegenda?

Ei ole urbaanilegenda. Se kuuluu perusseksiin.

N48

Vierailija
55/56 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloit suhteeseen tuon miehen kanssa jos asia on noin tärkeä?

Ihastuin heti ja rakastuin. Luulin, että se tulee kuvioihin myöhemmin, kun ei me puhuttu siitä aluksi.

Ap

No miksi ihmeessä et puhunut? Jos sinulle joku asia on niin tärkeä, että ilman sitä et voi olla, niin ei ole järkevää sitoa itseään sellaiseen tilanteeseen, jossa jää ilman sitä asiaa.

Vaihtoehtoja on: miehesi suostuu antamaan sinulle suuseksiä vasten tahtoaan, miehesi suostuu siihen, että saat suuseksiä joltain muulta, tai eroatte. Jos oikeasti rakastat miestäsi kuten väität, niin et valehtele etkä tee mitään hänen selkänsä takana. Se ei ole rakkautta.

Seksi oli muuten hyvää enkä silloin osannut ajatella, että kaipaisin sitä näin paljon. Nyt suhde on vakiintunut ja hyvä. Paitsi... Olisi typerä syy jättää hyvä mies ja omakin sydämeni särkyisi. Mietin jo oikeasti, että olisiko se niin paha, jos olisi seksisuhde, jos mies ei saisi tietää.

Ap

No et voi koskaan tietää, että jäätkö joskus kiinni vai et. Jos näin pääseekin käymään, niin miehesi kärsii ja pitkään. Harva asia sattuu enemmän kuin rakkaimman tieten tahtoen tekemä petos.

Ja vaikka et kiinni jäisikään, niin salailulla ja paljastumisne pelolla on paha tapa vaikuttaa negatiivisesti suhteeseen.

Vierailija
56/56 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toisella sinkkunaisella on koira...minkähän vuoksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi