Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydän mielipiteitä. Saako tässä tapauksessa mennä vieraisiin?

Vierailija
29.02.2020 |

Miesystäväni ei halua antaa suuseksiä. Aika ajoin otan asian esille, mutta hän ei halua edes puhua siitä. Kieltää heti painostamasta. Vika ei ole minussa. Aikaisemmissa parisuhteissani ja kevyemmissä jutuissa olen aina saanut sitä paljon. Miehet itse ovat sitä halunneet antaa. Nykyinen ei tykkää sitä tehdä, ei ole kuulemma ikinä tykännyt. Minusta se on ihaninta seksissä enkä haluaisi elää ilman suuseksiä.

Miten on? Kuinka väärin on vai onko lainkaan, että haen puuttuvan osan joltain toiselta? Suhteemme on muuten toimiva ja rakastamme toisiamme eli erotakaan en halua tämän takia.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies antaa luvan, niin voi mennä vieraisiin. Muuten ei. Jos et kestä elää ilman suuseksiä, kysy mieheltä saatko hakea suuseksiä muualta. Jos et, niin ainoa tapa saada sitä, on erota.

Vierailija
22/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinun pitää kysyä tällaista kumppaniltasi, eikä täältä... Tietysti voisi kysyä, että tapaatko sinä Ap aina suostua kumppansi ehdotuksiin, vaikka ne tuntuisivatkin sinusta lähinnä ällöttäviltä; vai oletko niin onnekas, että tällaist ei ole vielä tullut kohdalle.  

Ei ole tullut. Olen varmaan aika aktiivinen ja estoton. Tiedän, ettei mies hyväksy pettämistä hänen aiemman kokemuksen perusteella.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, omassa parisuhteessa ei ollut minkäänlaista seksiä kahteen vuoteen. En pettänyt, erosin.

Vierailija
24/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisas tekee kuten halajaa eikä kysele somen idiooteilta. Itse on valinnat tehtävä ja vastuu kannettava.

On tuo kyllä aika tympeää. Varmaan äijä itse hinkuu suihinottoja kuitenkin. Älä ota.

Annan kyllä ihan mielelläni, koska tykkään antaa nautintoa toiselle.

Ap

Vierailija
25/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies mennä ulos ja tehdä mitä ikinä haluaa? Suhteessa tehdään aina kompromisseja. Jos mies haluaisi vaikka ottaa teidän kimppaan jonkun eläimen, niin suostuisitko? Sehän on laillista.

Joskus niitä.rajoja ei voi ylittää. Eli sitten sinun pitäisi hyväksyä, että mies käy jossain muualla hakemassa ekäinkimppaa?

Vierailija
26/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloit suhteeseen tuon miehen kanssa jos asia on noin tärkeä?

Ihastuin heti ja rakastuin. Luulin, että se tulee kuvioihin myöhemmin, kun ei me puhuttu siitä aluksi.

Ap

No miksi ihmeessä et puhunut? Jos sinulle joku asia on niin tärkeä, että ilman sitä et voi olla, niin ei ole järkevää sitoa itseään sellaiseen tilanteeseen, jossa jää ilman sitä asiaa.

Vaihtoehtoja on: miehesi suostuu antamaan sinulle suuseksiä vasten tahtoaan, miehesi suostuu siihen, että saat suuseksiä joltain muulta, tai eroatte. Jos oikeasti rakastat miestäsi kuten väität, niin et valehtele etkä tee mitään hänen selkänsä takana. Se ei ole rakkautta.

Vierailija
27/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, omassa parisuhteessa ei ollut minkäänlaista seksiä kahteen vuoteen. En pettänyt, erosin.

Voi ei...

Ap

Vierailija
28/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vähän näkökulmaa. Olen itse seksuaalisuudeltani voimakkaasti bdsm-henkinen. Koska tiedän, että suurin osa ihmisistä ei jaa mieltymyksiäni, niin selvitän kumppaniehdokkaan mieltymykset ennen kuin mitään rakastumista tai vakavaa seurustelua ehtii tapahtua. Minusta on käsittämätöntä, että noinkin tavallisesta asiasta, kuin suuseksistä pitävä ei osaa valikoida itselleen sellaista puolisoa, joka tykkää samasta asiasta. Mielestäni et voi syyttää tilanteestasi ketään muuta kuin itseäsi.

Vierailija
29/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloit suhteeseen tuon miehen kanssa jos asia on noin tärkeä?

Ihastuin heti ja rakastuin. Luulin, että se tulee kuvioihin myöhemmin, kun ei me puhuttu siitä aluksi.

Ap

No miksi ihmeessä et puhunut? Jos sinulle joku asia on niin tärkeä, että ilman sitä et voi olla, niin ei ole järkevää sitoa itseään sellaiseen tilanteeseen, jossa jää ilman sitä asiaa.

Vaihtoehtoja on: miehesi suostuu antamaan sinulle suuseksiä vasten tahtoaan, miehesi suostuu siihen, että saat suuseksiä joltain muulta, tai eroatte. Jos oikeasti rakastat miestäsi kuten väität, niin et valehtele etkä tee mitään hänen selkänsä takana. Se ei ole rakkautta.

Seksi oli muuten hyvää enkä silloin osannut ajatella, että kaipaisin sitä näin paljon. Nyt suhde on vakiintunut ja hyvä. Paitsi... Olisi typerä syy jättää hyvä mies ja omakin sydämeni särkyisi. Mietin jo oikeasti, että olisiko se niin paha, jos olisi seksisuhde, jos mies ei saisi tietää.

Ap

Vierailija
30/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan vähän näkökulmaa. Olen itse seksuaalisuudeltani voimakkaasti bdsm-henkinen. Koska tiedän, että suurin osa ihmisistä ei jaa mieltymyksiäni, niin selvitän kumppaniehdokkaan mieltymykset ennen kuin mitään rakastumista tai vakavaa seurustelua ehtii tapahtua. Minusta on käsittämätöntä, että noinkin tavallisesta asiasta, kuin suuseksistä pitävä ei osaa valikoida itselleen sellaista puolisoa, joka tykkää samasta asiasta. Mielestäni et voi syyttää tilanteestasi ketään muuta kuin itseäsi.

Tuli äkkirakastuminen. Sitten muutettiin nopeasti joksikin aikaa ulkomaille ja suhde vakiintui aika lyhyessä ajassa. Ymmärrän kyllä sinua, ajattelet fiksusti.

Ap

Vierailija
31/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se uusi imuri-vibra

Vierailija
32/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 10 vuotta naimisissa enkä ole koko sinä aikana saanut ana ali seksiä. Vahinko, sillä pidän siitä todella. Mieheni ei kuitenkaan halua sitä tehdä ollenkaan. On siis pitänyt etsiä muita seksin muotoja, jotka sopivat kummallekin. Ilman yhtä ihanaa asiaa oppii kyllä elämään, jos muilla keinoin saa korvattua asian.

Vierailija
33/56 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut 10 vuotta naimisissa enkä ole koko sinä aikana saanut ana ali seksiä. Vahinko, sillä pidän siitä todella. Mieheni ei kuitenkaan halua sitä tehdä ollenkaan. On siis pitänyt etsiä muita seksin muotoja, jotka sopivat kummallekin. Ilman yhtä ihanaa asiaa oppii kyllä elämään, jos muilla keinoin saa korvattua asian.

Minusta suuseksi on niin kokonaisvaltaista, ettei sille ole korvaajaa.

Ap

Vierailija
34/56 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais varmaan alkaa lesboksi jos oikea seksi ei kiinnosta vaan pelkkä nuoleminen.

Vierailija
35/56 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kannattaa hakea sellaista seksiä kuin haluaa muualta jos puolisolla ei saa.

Sinulla on vain yksi elämä.

M. 55

Vierailija
36/56 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pettää, jos huolehtii taudeista ja huomioi kumppanin. Täällä kumppani suostui alkuhuumassa ties mihin ja vakuutti tykkäävänsä. Kun vakiinnuttiin rupesi estoiseksi, itsekkääksi ja haluttomaksi sängyssä. Eihän sitä kestä kun toinen ei tahdo muutosta ja kerta kuussa pimeässä on tarpeeksi.

Vierailija
37/56 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on ottaa heti alkuun sellainen kumppani joka itselle sopii. Miksi siis olet miehesi ottanut, jos hän ei sinulle sovi?

Vierailija
38/56 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko saada anaaliseksiä sitten seuraavassa elämässä?

Vierailija
39/56 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa pettää, jos huolehtii taudeista ja huomioi kumppanin. Täällä kumppani suostui alkuhuumassa ties mihin ja vakuutti tykkäävänsä. Kun vakiinnuttiin rupesi estoiseksi, itsekkääksi ja haluttomaksi sängyssä. Eihän sitä kestä kun toinen ei tahdo muutosta ja kerta kuussa pimeässä on tarpeeksi.

Miksi et etsi paremmin sinulle sopivaa puolisoa? Tai ole kokonaan ilman ja hypi ihan sinkkuna sängystä sänkyyn.

Vierailija
40/56 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat pakkomielteiseltä. Jotenkin todella hämmentävä aloitus. Olen itsekin seksuaaliseti aktiivinen, enkä millään tavalla estoinen, mutta suhtautumisesi menee jo yli ymmärryksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi