Mikä mielikuva ihmisestä joka sanoo ompelia, sydämmeen, enään, ketä
Minulle ei tule mieleen lukihäiriöinen eli syyntakeeton ihminen, vaan rasvatukkainen ja harvahampainen maalaisnainen/mies joka toljottaa vieraita ihmisiä ja tölväyttelee kassalla juttuja tyyliin "kö ei toi tuote piipannu ni mie saan varmaa ilimaseks, hehheh".
Muita rasittavia ihmistyyppejä?
Kommentit (29)
Olen ompelija, ja sanon myös ompelija, en ompelia.
Maalla asuminen ei tee ihmisestä vähemmän fiksua, eikä akateemisuus takaa fiksuutta.
Rohkia oman tiensä kulkia, ketä ei kuvia kumarra tai sääntöjä nouvata.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen sellainen nainen, joka postaa facebook-feediini jatkuvasti sydämmellä kehystettyjä omakeksimiä "syvällisiä" mietelauseita joka koristeltu jollain tähtipölyfiltterillä ja kissan kuvalla.
Ai, nämä on raskaita ja kaikki "lapseni rakastan teitä aina vaikka ei nähtäisi". Jatkuvaa tätä jakamista, ei mitään omaa lausetta.
Ei kai sellaisia oikeasti ole olemassa. Ainakaan heitä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
En kestä kun eräs ystävätär koko ajan kirjoittaa tyyliin vartia, ompelia, politikko jne.. Ja on jotenkin käynyt kauppiksen. Muutenkin pihalla kuin lumiukko ja luulee että Oslo on Ruotsissa yms.
Äh, ehkä haluankin olla vain yksin :(
Mua taas rasittaa kaveri, joka viljelee tyyliin sitä tyyliin tätä tyyliin tyyliin tyyliin joka paikkaan. Hän on keski-ikäinen normaaliälyllä varustettu ja muuten mukava nainen.
Listaan lisäys vielä: kuullostaa hyvältä/kuullostaa huonolta.
Vilpitön oman tiensä kulkija. Ei ole arvostelemassa muita ja pärjää elämässä.
Nämä jostain syystä myös aina käyttävät todella monta huutomerkkiä tai kysymysmerkkiä jokaisessa someviestissä.
"aivan uskomatonta!!!!!!"
"tietääkö kukaan????"
-.-