Miksi te olette ilkeitä?
Ihan sama, mikä aihe, niin aina ilkeitä tulee joukkoon.
Täällä tulee vain paha olo.
Kommentit (12)
En oikein keksi muuta, kuin ovat niin suuressa pulmassa itsensä kanssa. Ei ole mitään itseluottamusta tai rohkuetta omien valintojensa kanssa.
Teen empiiristä tutkimusta ihmisluonteesta. Siksi välillä teen provoja, välillä puhun asiaa ja välillä trollaan. Yritäin kartoittaa millaisia suomalaiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Teen empiiristä tutkimusta ihmisluonteesta. Siksi välillä teen provoja, välillä puhun asiaa ja välillä trollaan. Yritäin kartoittaa millaisia suomalaiset ovat.
Ja saat vastaukseksi provoja ja trolleja eli et vieläkään tiedä :p
Persut ovat ilkeitä. Tämä on persujen palsta.
Intjernetissä ihmiselle tulee aina paha olo sialuun.
Samaa ihmettelen. Ihan sama minkä keskustelun aloittaa niin pakko todeta että jotkut ovat sekaisin ja ihankuin haluttaisiin tahalleen ymmärtää asiat väärin jotta pääsee vinoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja saat vastaukseksi provoja ja trolleja eli et vieläkään tiedä :p
Väärin. Ihmiset ovat samanlaisia kaikkiall maailmassa. Se on sitten ihan eri asia meneekä nallet tasan vaiko ei mene. Perse on myös paskan koti.
P anettaa niin v*tusti tekisi mieli upottaa k yrpä kakkaiseen p*rsereikään.
En ole ilkeä. Olen kiva. Tuliko se nyt selväksi s*atanan mulkero.
Oikeasti olen mukava mutta mailma on muovannut huonoon suuntaan. Joskus tulee sanottua pahasti netissäkin. Usein inhoan itseäni.
M48
Itsehän olen huolissani siitä että, törkyisillä perceillä varustettujen ihmisten annetaan liikkua vapaasti. Nehän kuuluisivat ehdottomasti holhouksen alaisiksi.
Puran pahaa oloani ja pettymyksiäni muihin.