Paljonko teillä n. 100-150kg henkilöillä menee rahaa ruokaan kuukaudessa?
Kommentit (17)
Myös mulla noin 200e, pastaa ja juustoa enimmäkseen.
Miesystäväni noin 100kg painava (188cm pitkä). Hänellä menee 250-280 euroa kuukaudessa ruokaan. Arkena yliopiston ruokalassa syö ja kämpillä perus arkiruokaa kokkailee. Viikonloppuna kotona sitten vähän herkkujakin.
Olen ainoa rehellinen. Ruokaan menee noin 400 ja mässyihin 250.
Meillä kahdella ruokaan menee noin 400 euroa kuukaudessa kirjanpidon mukaan. Mies syö määrällisesti enemmän ja kalliimpaa mitä minä. Oma summa on jotain 160-180 euroa kuukaudessa.
Kummallinen kysymysaloitus kaikenkaikkiaan.
Paljonko menee rahaa aikuisen 75 - 95 kg painoisen ruokaan rahaa kuukaudessa?
Riippuu varmaankin siitä, miten kalliita ruokia ostat.
Kaikki omat, naapureiden, sukulaisten ja ap:n rahat.
En tiedä, kun meidän kolmihenkisellä perheellä menee yhteensä n 700€/kk rahaa ruokaan ja hygieniatuotteisiin. En ole siitä omaa osuuttani laskenut t. Ammattivalittaja
Mässyä saa nyt vitosella kilo
Ja
Ei huono Ruoka paljon maksa
Kolmihenkisellä perheellämme menee n. 60€/viikko.
Meidän perheessä 2x 70 kg ( toinen ylipainoinen) ja yksi 104 kg. Rahaa menee yhteensä 800€ ruokakauppaan (sis pesuaineetkin).
Kaikki ruoka tehdään itse, syödään paljon hedelmiä ja kasviksia. Vieraita n kerran kuukaudessa
Ruokaan ei mene paljoakaan, herkkuihin kyllä kuten leivonnaisiin, irttareihin ja jäätelöön. Suklaa, roskaruoka ja sipsit ei kuulu mun herkkuihin. Sen sijaan keksejä ja kahvia kuluu paljon
Menee se vähän alle 500 euroa jonka kela maksaa ruokamenoihin vuokran ja muun lisäks. Painoin terkkarissa viimeeks 127 kiloa. Oli terveysogalma kun hengästyn kävellessä. Nyt paina ehkä vähän enenmän vaakassa patterit loppu, Eihän tolla summalla terveysruokaa saa. Otan valmiita burgereita, pizzalättyjä ja karkkia. Juon diettilimsaa ei lihota. Kelastahan tää on kiinn. Jos maksaisivat kuten kuuluis voisin syödä terveellisesti ja laihtuisin.
Ruokaan tuskin yhtään enempää kuin normaalipainoisellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruokaan tuskin yhtään enempää kuin normaalipainoisellakaan.
Ruoka+kaikki herkut kuuluu kuukauden "ruoka"menoihin tässä aloituksessa. Tuolla oli noita 200e/kk, mutta luultavasti herkkuihin ja limuihin menee toinen mokoma. -ap
200e. Syön tosi vähän ja terveellisesti kyllä.