Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyllyttäjän työ kovin raskasta?

Vierailija
29.02.2020 |

Mulla on alaselässä vikaa. Ja niskassa.
Kannattaako hakeutua hyllyttäjän töihin osapäiväisesti?
Ja onko se vedettävä kärry tosi raskas?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko kaupan hyllyttäjiä vai trukkikuskia joka hyllyttää varastoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran Stockan Hulluilla päivillä töissä hedelmävihannesosastolla ja mulla tuli koko kroppa tosi kipeäksi muutaman päivän aikana

Vierailija
4/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko kaupan hyllyttäjiä vai trukkikuskia joka hyllyttää varastoa?

Kaupan.

Vierailija
5/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Olin kerran Stockan Hulluilla päivillä töissä hedelmävihannesosastolla ja mulla tuli koko kroppa tosi kipeäksi muutaman päivän aikana

Ai kauhea.

Vierailija
6/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työ on raskasta ja kenkkua.

Vierailija
7/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole raskasta, paitsi jos et ikinä ole mitään liikuntaa harrastanut tai jos et tiiliskiviä hyllytä käsin 8h päivästä.

Vierailija
8/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Jatkuvaa nostelua ja ylös alas kyykkimistä ja venymistä. 

Ihan turha kuvitella että vedät vain jotain kärryä perässä. Kai aloitus oli provo? 

Vierailija
9/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nostelen 3500 kg työvuorossa enkä pidä sitä ainakaan raskaana. Hyvää hyötyliikuntaa. T. Varastolla keräilijänä

Vierailija
10/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nostelen 3500 kg työvuorossa enkä pidä sitä ainakaan raskaana. Hyvää hyötyliikuntaa. T. Varastolla keräilijänä

Sulla tuskin on niskassa ja selässä vikaa?

Lisäksi on varastoja ja "varastoja". Sä luultavasti nostelet tavaroita trukilla, etkä suinkaan hyllytä manuaalisesti

Vierailija
11/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha kuvitella että vedät vain jotain kärryä perässä. Kai aloitus oli provo? 

En sanonut että vain vedetään kärryä, se oli kysymys että onko se vetäminen kovin raskasta?

Vierailija
12/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut että vain vedetään kärryä, se oli kysymys että onko se vetäminen kovin raskasta?

Ne tavarat ei hypi sinne hyllyyn itsestään. Ruokakaupoissakin saat tehdä jatkuvaa kyykkyliikettä ja olla polvillasi ja kurottelemassa. Teepä tunninkin verran jatkuvaa ylös alas-liikettä, ja mieti onko sinusta siihen 8 tuntia päivässä? 

Vierailija
13/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko pumppukärryä? Ei se vetäminen raskasta ole ellet ole täysin rapakunnossa. Tuotteiden nostelu taas voi olla raskasta, riippuen mitä hyllytät.

Vierailija
14/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut töissä sekä varastolla että hyllyttäjänä kaupassa, enkä nyt yhtään saa kiinni, mistä kärrystä ap mahtaa puhua. Sanoisin kuitenkin että jos on jo valmiiksi niskassa ja selässä vikaa, niin ei kannatta noin fyysistä työtä harkita. Kaikilla työpaikoillani on joku joutunut lopettamaan työt koska kädet, jalat tai selkä ei vaan kestä.

Vierailija
15/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla tuskin on niskassa ja selässä vikaa?

Lisäksi on varastoja ja "varastoja". Sä luultavasti nostelet tavaroita trukilla, etkä suinkaan hyllytä manuaalisesti

En nosta trukilla vaan käsillä nostantrukilla olevalle lavalle 2500-3500kg tavaraa päivässä lattiatasolta. Skolioosi löytyy, mutta ei muuta selästä kai. En ymmärrä mitä vihjailet tuolla "varastolla". Ja olen siis nainen.

Vierailija
16/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika raskasta, koska koko päivä ollaan jaloillaan. Siihen nostot, kyykyt, vedot ja venytykset.

Vierailija
17/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tottunut seisomatyöhön niin jalat tulee varmasti kipeäksi. Hyllyttäjän työ on muuten aivan helvetin tylsää, aika menee todella hitaasti kun ladot aina vaan niitä samoja tuotteita hyllyyn. Mielessäni nostan aina hattua kun näen kaupassa hyllyttäjiä.

Vierailija
18/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huomaa kuinka heikossa kunnossa ihmiset nykyään on, jos seisomatyö itsessään tuntuu raskaalta. Kyykky on ihmisen luonnollisin asento, silti yhä harvempi pääsee enää edes kyykkyyn. Saati jaksaa kävellä 8h työpäivää, mikä on monessa paikassa välttämättömyys.

Vierailija
19/19 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko pumppukärryä? Ei se vetäminen raskasta ole ellet ole täysin rapakunnossa. Tuotteiden nostelu taas voi olla raskasta, riippuen mitä hyllytät.

Ok. Nimeä en tiedä. Olen pitkä joten siitä olis hyötyä kun nostaa tavaroita ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä