SUURPERHEELLISET VIIKKO 31
Aloitinpa rohkeasti uuden pinon, kun en vielä tämän viikon pinoa täältä löytänyt.
Minulla alkoi tänään viimeinen kesälomaviikko, nopeasti se tuo aika menee. Aamulla kävin sitten siinä nt-ultrassa. Ja nyt sitten hymyillään onnellisena :) Yksi vilkas vauvanalku siellä käsiään heilutteli ja pikkuinen sydämensyke näkyi upeasti. La siirtyi taas kerran viikolla eteenpäin, ollen nyt 14.2., ystävänpäivä, hih. Niskapussin kooksi sai pitkällisen odottelun jälkeen (vauveli väärässä asennossa, alakautta teki) 1.9mm. Ultran jälkeen käytiin ostamassa miehen kanssa ihanasta pikku myymälästä isot mustikkapiirakanpalat koko perheelle ja kotona kerrottiin tulevasta pikkusisaresta isommille lapsille. Kuopus ei taida ihan vielä tajuta asiasta mitään (1v4kk). Hyvinhän nuo isommat olivat muikeina ja kakkonen tuumas ultrakuvasta, että tuohan on lumiukko, kun on kaksi pallukkaa päällekkäin :D Lupasivat vielä pitää asian meidän perheen salaisuutena. Olen niin-in onnellinen!!
Torstaina olisi sitten eka neuvolalääkäri ja siellä on sama lääkäri kuin tänäänkin :) Sattuu menemään tuo aluejako niin sopivasti. Jatketaan sitten juttua.
Tänään on lähdettävä vaihtamaan kahvinkeitintä. Ostettiin uusi ja siinä ei se mitta-asteikko toimi. Eivät korjaa vaan vaihtaavat suoraan uuteen. Kunhan pikkuinen herää uniltaan, niin sitten mennään. Ja taisipa juuri nyt herätäkin, lukikohan ajatukset? Nyt sitten minultakin katkesi ajatus, jotain meinasin vielä kirjoittaa. Jatkanpa sitten kun muistan, mutta nyt pitää mennä. Ja anteeksi kovin omanapainen kirjoitus.
Mukavaa ja aurinkoista alkavaa viikkoa kaikille!
Helmikukka neljättä odotellen H11+2 (siis tasan viikon nuorempi vauvanalku)
Oli nimittäin aikalailla mehut poissa eilisiltana kun torstaina tuli ystäväperhe yökylään (vanhemmat ja 4 lasta) ja vaikka lapset touhusivatkin paljon keskenään niin onhan sitä ruuanlaittoa ja muuta vastaavaa ihan kiitettävästi. Mukava oli kyllä tavata ja turista ja nähdä perheen pienimmäinen joka olikin meillä ensi visiitillä.
Tänään vietettiin aikaa pari tuntia torilla kun siellä oli jättikirppis ja mukaan tarttui taas tosi edullista vauvanvaatetta, tytölle talveksi luistimet, vauvalle sitteri jne. Sattumalta tavattiin myös siskoni miehensä kanssa (olivat mökkireissulla piipahtaneet vanhaan kotikaupunkiin) ja vanhempani ja isäni tarjosikin koko poppoolle pullakahvit torikahvilassa. Siskoa on aina hauska tavata, hänellähän esikoisen la on 3 pvää myöhemmin kuin minulla...
Nyt viiden maissa on veli vaimon ja kahden lapsen kanssa tulossa grillaamaan. Miehellä loppuukin taas tämä lomaerä ja menee huomenna töihin, ja koulutkin alkaa jo pian joten ens viikko varmaan joka pvä harjoitellaan tulevan 1.luokkalaisen kanssa koulumatkoja.
Meilläkinhän ultraaja veikkasi 80%sti poikaa mutta oon tytönkin nimi jo valmiiksi mietitty jos näin kävisi. Meillä enemmän vaikeuksia tuottaa kummiasia, kun ei samoja haluttaisi uudelleen välttämättä. Meidän lapset ovat ortodokseja niin kuin minäkin ja yhden kummin pitäisi olla myös ortodoksi ja niitä ei hirveesti lähipiirissä ole, no onhan tässä toki vielä aikaa miettiä.
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
tanni29+3