Oletko kateellinen muiden parisuhteista (vaikka olet itse parisuhteessa)?
Muut menee kihloihin, naimisiin, saavat perheenlisäystä (jopa ne, jotka ovat olleet teitä vähemmän aikaa yhdessä). Te vaan junnaatte siinä samassa tylsässä ja toinen ei edes yritä olla yhtään romanttinen tai osoita sellaista, että haluaa kanssasi naimisiin ja olisit se oikea elämän rakkaus...
Kommentit (5)
Välillä olen... Mutta yleensä se totuus on muuta, kuin sitä ihanaa hehkuttamista ja täydellisyyttä. Joskus olin kateellinen ystävälleni, jonka mies kosi vuoden seurustelun jälkeen ja kaikki vaikutti niin ihanalta, upealta ja romanttiselta (minun oma mies vaan jurottaa). No, tuo ystävän silloinen äijä oli kaikkea muuta, kuin ihana loppupeleissä... Hänestä paljastui omistushaluinen hirviö.
En ole. En taida ikinä ollut. Muiden suhteet ei näytä omilta. Valitsin kyllä miehen joka haluaa edetä kanssani elämässä ja puhuu sekä pussaa.
En. Tähän asti kaikki facessa parisuhdettaan hehkuttaneet ovat eronneet... Siitä puhe mistä puute ;).
Miksi pitäisi olla kateellinen?Olemme oman onnemme seppiä.Elämän asenne merkkaa paljon,miten koet asiat.Älä tuijota toisten onneen ja kadehdi.Vaali omaasi,ole onnellinen,niin hänkin on.Saa kumppanisi iloiseksi ja tyytyväiseksi,niin se heijastuu kyllä takaisin.Keskity omaan onneesi hänen kanssaan ja nauttikaa joka päivästä.
En ole. Omat lapset tehty ja erottukin jo. Tiedän, että parisuhde voi olla yhtä hyvin helvettiä tai ihanaa. Sitä ei välttämättä päällepäin näe.
Nykyään pidän vain naisystäviä, mutta yhteen en enää muuta.