Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Italian väkiluku 60 miljoonaa joista alle 1000 henkilöllä virus, ja silti sen on ehtinyt jo kaksi suomalaista tänne tuoda. Kai nyt jokainen tajuaa, että sairastuneiden määrä on siellä suurempi.

Vierailija
29.02.2020 |

Herättäjä yhtään ajatusta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian väkiluku 60 miljoonaa joista alle 1000 henkilöllä virus, ja silti sen on ehtinyt jo kaksi suomalaista tänne tuoda. Kai nyt jokainen tajuaa, että sairastuneiden määrä on siellä suurempi.

Vierailija
2/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa on 80 miljoonaa ihmistä.

Ja kyllä tajuan, että jos se on sieltä tarttunut jo matkailijoihin näinkin suuresti (Ruotsiin, Norjaan, Suomeen, Britteihin jne.), niin veikkaan, että oikeasti koronavirus on jo sadoilla tuhansilla italialaisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa on tullut juuri pohjois Italiasta vaihtoon oppilaita.. ja koulussa riehuu muutenkin kova influenssa. Sitä opettajat ihmettelee miksi muille oppilaille ei ole informoitu asiasta.

Vierailija
4/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Varesessa ei kukaan mun lähipiiristä tunne oireista henkilöä.

Eli joko on huonoa tuuria että Suomeen sen on tuonut jo kaksi henkilöä, tai sitten on paljon oireettomia.

Vierailija
5/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Madridiinkin levisi Italassa olleen mukana.

Toiseksi, eivätkö nuo matkailijat pese käsiään????

Vierailija
6/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee! Oireettomia taudin kantajia on Italiassa lukuisia, jotka tartuttavat eteen päin. Osalla tauti ilmenee lievänä, osalla vakavana.

Vierailija
7/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa korona-öyhötystä! 😍

Vierailija
8/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua huolestuttaa, sillä kuulun sydämen takia riskiryhmään. Ja tähän virukseen on kuollut nuoria perusterveellisiäKIN!

Vierailija
9/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on jo kaikkialla. Nää ovat vaan jäävuoren huippu ne jotka ovat jääneet kiinni.

Taitaa tulla kuukauden lomat kohta monelle. Sitten jokainen voi miettiä onko edes sitä työpaikkaa enään sen jälkeen jäljellä. Jos firma ei mitään välttämättömyyksiä valmista niin voi olla ettei sitä ole. Enpä haluaisi olla esim finnairilla, autokaupassa, tai ravintolassa töissä.

Vierailija
10/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää ajatuksen, ettei tauti ole järin paha, jos sen voi huomaamattaan sairastaa.

Mutta sehän viekin lähinnä kasviksia kaihtelevia setiä, mikä on vain hyvä asia.

Vierailija
11/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.5 miljoonaa * 2% = ?

Vierailija
12/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on jo kaikkialla. Nää ovat vaan jäävuoren huippu ne jotka ovat jääneet kiinni.

Taitaa tulla kuukauden lomat kohta monelle. Sitten jokainen voi miettiä onko edes sitä työpaikkaa enään sen jälkeen jäljellä. Jos firma ei mitään välttämättömyyksiä valmista niin voi olla ettei sitä ole. Enpä haluaisi olla esim finnairilla, autokaupassa, tai ravintolassa töissä.

Sä et halua olla missään töissä.

Vierailija
13/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koronahullu ikinä yrittänyt hoidattaa noita fobioitasi ja pakkoajatuksiasi? Esim. Ketipinor on aika kätevä.

Vierailija
14/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli joko on huonoa tuuria että Suomeen sen on tuonut jo kaksi henkilöä, tai sitten on paljon oireettomia.

14 pvää Itämisaika!!!!! Aivot pois narikasta NYT!!!!!!

Vierailija
15/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et halua olla missään töissä.

Aivan. Olen vapaaherra. Sellaista se elämä on kun on syntynyt varakkaaseen suomenruotsalaiseen yrittäjäsukuun.

Vierailija
16/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se herättää sellaisia ajatuksia, että kun ko. virus ei juuri merkittäviä oireita aiheuta kuin 19%:lle sen kantajista ja nekin suurin osa yli 65v:lle ja minä en ole 65v niin eipä kiinnosta.

Vierailija
17/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos virus tosiaan on paljon laajemmin jo levinnyt kuin tiedetään/kerrotaan, niin sehän on hyvä uutinen taudin vaarallisuuden kannalta. Toki itseäni ei kauheasti lohduta se, että minulle tuskin kävisi koronatartunnassa kuinkaan, sillä lähipiirissäni on useita rakkaita ihmisiä jotka kuuluvat riskiryhmiin. Yksi oli lähellä kuolla jo viime syksynä tavallisemman influenssan aiheuttamaan keuhkokuumeeseen.

Vierailija
18/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14 pvää Itämisaika!!!!! Aivot pois narikasta NYT!!!!!!

Enemmän teillä on aivot narikassa siellä Suomessa, kun edelleen käytätte julkisia ja kuljette kauppakeskuksissa. Täällä ollaan karanteenissa jo kaikki jotka etätöihin kykenee, koulut ja yliopistot on kiinni ja on perustettu korona-puhelinnumero.

Sitä kutsutaan varautumiseksi.

Vierailija
19/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se herättää sellaisia ajatuksia, että kun ko. virus ei juuri merkittäviä oireita aiheuta kuin 19%:lle sen kantajista ja nekin suurin osa yli 65v:lle ja minä en ole 65v niin eipä kiinnosta.

Sulla ei ilmeisesti ole vanhempia tai isovanhempia enää. Otan osaa.

Vierailija
20/24 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eiköhän koronaa ole jo paitsi Italiassa, myös Suomessakin yhdellä sun toisella. Valtaosalla vaan oireet ovat sen verran lievät, ettei sitä olla tajuttu. Sinänsähän se vaan kertoisi siitä että tauti ei ole niin vaarallinen kuin otsikoista voisi päätellä.

Mene ja tiedä. Itse yritän olla ajattelematta liikaa, mutta mietityttäähän tämä joten noudatan kyllä varovaisuutta, välttelen ahtaita väkijoukkoja ja pesen käsiä tiuhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä