Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen; minkä ikäisenä seksuaalisuutesi muuttui?

Vierailija
29.02.2020 |

Olen 38v vaimo, nuoruudesta asti saman miehen kanssa.

Viime aikoina olen huomannut, että se olen yhä useammin minä joka teen aloitteen seksiin. Vielä vuosia sitten se oli melkein aina mieheni. Koko naimisissaoloajan ollaan harrastettu seksiä noin kerran viikkoon, mutta nyt olen huomannut, että tekee mieli paljon useammin. Ja se on omituista, en osannut odottaa sitä.

Onko kellekkään muulle käynyt näin? Liittyykö se tähän ikään? Minkä ikäisenä itse huomasit selkeän muutoksen haluissasi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin muuten heti, että otsikon voi ymmärtää myös seksuaalisen suuntautumisen muuttumisena. Sitä en nyt tarkoittanut, mutta myös siitä voi kertoa toki. Itse olen aina ollut hetero, mutta viime aikoina myös toisen naisen kosketus on ajatuksena tuntunut.. noh, mielenkiintoiselta. Tämä kuitenkin on siinä mielessä merkityksetöntä, että en tätä fantasiaa edes harkitse toteuttavani koska olen naimisissa ja pettäminen on pettämistä myös naisen kanssa.

-AP

Vierailija
2/6 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumailmiö. Minulla alkoi ehkä 41-42 vuotiaana libido nousemaan. Nyt olen 45 ja huhhuh tätä olotilaa. Seksuaalienergiaa piisaa. Isosti olen omaa seksuaalisuutta joutunut miettimään tässä muutoksessa. Sama mies, pitkä parisuhde, ei ole siinä muutoksia tai ongelmia. Minäkään en ehkä enää määrittelisi itseäni ihan täysin heteroksi. Asialla ei sinänsä ole näin monigaamina merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana 25v kestänyt pitkä, loppua kohden kuollut suhde. Sitten ero ja halut napsahti heti tappiin. Olin 47v.

Vierailija
4/6 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui 37v ihan kokonaan. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
5/6 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen muutos tuli ekan lapsen syntymän jälkeen, ei siis ihan heti, mutta siinä jotain vajaan vuoden kuluttua. Halut lisääntyi ja kaikki seksissä muuttui paremmaksi, nautinto kasvoi. Toinen sitten siinä n. 35-vuotiaana, jolloin halut räjähtivät ja sitä kesti 50-vuotiaaksi, sitten vähän väheni, mutta ei sentään loppuneet. Nyt on miehen kanssa halut samalla tasolla, pari kertaa viikossa on sopiva määrä molemmille, samalla seksistä on tullut entistäkin parempaa.

Vierailija
6/6 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset panttaavat jostain syystä omaa nautintoaan vuosikymmeniä ja huomaavat seksin olevan kivaa vasta joskus 40 vuotiaana. Silloin mies on saanut 25 vuoden aikana uutuuden viehätyksen jo sammutettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä