Paras tapa viettää perjantai-iltaa?
Oma "paras" perjantai-iltani: kotitekoinen pizza, elokuva ja käpertyminen oman rakkaan kainaloon sohvalle, kun poika on mennyt jo nukkumaan. =)
Nyt en ole voinut käpertyä oman kullan kainaloon, kun mies tekee vielä remonttia kämpässä...=D
Kommentit (25)
Viiniä ja Ghostia!
Tobias Forge.. tuo saatanallinen lumoaja <3
Minä ja oikea käteni. Sitten nukkumaan että jaksaa taas suorittaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä sua vaivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä sua vaivaa
Relaa vähän. Itsetyydytystä ei enää katsota kauhunpaikkana, kuten isovanhempiemme aikana.
Kalsaritissuttelua ja videopelejä tai sarjojen katselua. Nyt pähkäilen Better Call Saulin ja Altered Carbonin välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi mikä sua vaivaa
Relaa vähän. Itsetyydytystä ei enää katsota kauhunpaikkana, kuten isovanhempiemme aikana.
Ei tarvitse kailottaa häpeällisiä juttuja pitkin kyliä siltikään!!
Viiniä lipittäen keittiön pöydän ääressä television paskaohjelmia sivusilmällä ja -korvalla seuraten ja netissä roikkuen. Hiljaista sisäistä kuolemaa tehden.
Veneellä saaressa itse kalastettua kuhaa grillaten tulien ääressä. Punaviiniä maistellen tähtitaivas kattona. Laineiden hiljaa rantaan vielä illalla liplattaen.
Zinc
Kännit jottei tarvii yhtenä iltana ajatella
Katsoa netistä aikuisviidettä suu vaahdossa + suudella muutamien Pirkka 3 oluttölkkien kylmää metallista pintaa :)
Vierailija kirjoitti:
Tero oletko täällä?
Paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero oletko täällä?
Paikalla.
Ketähän Teroa täällä kaivataan? Tunnen yhden itsekin.
Lomalla tropiikiissa rannalla auringon laskiessa.
Tissuttelua, telkkaria ja lopuksi panemista pienessä hiprakassa. kivan estotonta ja kokeilunhaluista.
Vierailija kirjoitti:
Retroperjantai!
Mitä siihen kuuluu?
Paras olisi poltella muhkea jointti ja harrastaa kiihkeää seksiä. Nainen löytyy mutta mutta siihen ne haaveet jääkin. Oikeasti vain kaljaa ja odotus että saa nukahtaa.
Vähän erilaisia vastauksia eri elämäntilanteissa. Lapseni ollessa pieni ja harrastaessa paljon, tuo oli kyllä ihan parasta.