Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 29v nainen ja minulla on tarpeita! Tinderiin en menemistään hinnasta.

Vierailija
28.02.2020 |

Olen vuosia ollut oravanpyörässä. Pelkkää töitä, yksinäisyyttä ja kotona oleminen.

Missä oikein näkee näitä 30-40v miehiä? Asun Helsingissä. Olen todella järkevä mutta hauskanpito on elämän suola.

Työpaikoilla aina ollut vain naisia. Yksin en uskalla mennä mihinkään ENKÄ edes tiedä minne pitäisi la ilta mennä?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin minun äitini. Se seurusteli ensimmäisen kerran 27v. Ei uskaltanut mennä treffeille ilman kaveria.

Vierailija
2/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kelpaa nuorempi mies sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli. Minne voisin yksin lähteä tapamaan ihmisiä Helsingin keskustassa?

Vierailija
4/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on paljon tapahtumia. Käyn itse porukalla esimerkiksi leffafestareilla ja kyllä meidän seurueen mukavat 30-jotain-vuotiaat jätkät tutustuisivat mieluusti mukaviin naisiin (eikä meitä naisiakaan haittaa jos seuraan liittyy, kunhan ei kohtele meitä täysin kuin ilmaa :D). Etsi esim. Facesta joku kiva tapahtuma ja lähde rohkeasti mukaan, täällä ihmiset on omien kokemuksieni mukaan sen verran avoimia että kyllä sitä jonkun porukkaan yleensä pääsee mukaan.

Vierailija
5/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on paljon tapahtumia. Käyn itse porukalla esimerkiksi leffafestareilla ja kyllä meidän seurueen mukavat 30-jotain-vuotiaat jätkät tutustuisivat mieluusti mukaviin naisiin (eikä meitä naisiakaan haittaa jos seuraan liittyy, kunhan ei kohtele meitä täysin kuin ilmaa :D). Etsi esim. Facesta joku kiva tapahtuma ja lähde rohkeasti mukaan, täällä ihmiset on omien kokemuksieni mukaan sen verran avoimia että kyllä sitä jonkun porukkaan yleensä pääsee mukaan.

Luin alkuperäisen viestin huonosti, enkä tajunnut että et halua liikkua ulkona yksin, mutta edelleenkin suosittelen tapahtumia. Etenkin sellaisia, joiden kuvauksissa on jotain siihen viittaavaa, että on tarkoituskin tutustua myös toisiin ihmisiin. On niitä päiväsaikaankin, ei tarvitse olla lauantai-ilta. Oikeasti, Helsingissä on vaikka mitä tarjolla! t. maalta muuttanut

Vierailija
6/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko usella millaisessa duunissa olet`? En tiedä, mutta kun kattoo deittiprofiileja esim 24:ssa niin siellä on 4x enemmän miehiä kuin naisia 30-40 ikävuoden kohdalla helsingissä. Ehkäpä baarissa sitten jos ne ei kelpaa

Vierailija
7/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis maksullinen mies? Ei jää nurkkin tai tule muutakaan ongelmaa.

Vierailija
8/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä millä hakusanoilla hakee FBstä. Kiitos ihanasta viestistä.

Mitä jos yksin haluu liikkua?mihin paikkoihin?

Vierailija
9/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole nykyään jossain deittipalvelussa niin sitten on kyllä ihan näkymätön, sorry. Mutta onhan niitä muitakin kuin Tinder.

Vierailija
10/11 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellenkin netistä en etsi.

Kysymys on. Missä Helsingissä liikkuu ihmisiä? Baareja, kerhoja, ravintoloita? En oikeasti tiedä minne la iltasin lähtisin

Vierailija
11/11 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Koska hyvä keskustelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi