Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apt-get update && apt-get dist-upgrade ja elämä hymyilee :)

Vierailija
28.02.2020 |

Ja samaan aikaan Windows-mammat keskeyttää surffailun kun tulee pakkopäivityksiä ilman ennakkovaroitusta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee samalla linux jampat on tottuneet siihen että mikään ei toimi. Mulla ei toimi skype, mulla on linux. Mulla ei toimi vpn, mulla on linux. Mulla ei toimi teams, mulla on linux. Mulla ei toimi mikään, mutta lonux rulez!

Vierailija
2/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun opettelisit tuplatun komennon sielunelämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaa päivittää sources.list- tiedosto eka. Itse päivitän 3-5 vuoden välein, yleensä silloin kun päivitykset lakkaa.

Vierailija
4/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän Fedoraa!

Vierailija
5/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee samalla linux jampat on tottuneet siihen että mikään ei toimi. Mulla ei toimi skype, mulla on linux. Mulla ei toimi vpn, mulla on linux. Mulla ei toimi teams, mulla on linux. Mulla ei toimi mikään, mutta lonux rulez!

Itseasiassa Skyprllä on aina ollut linux-clientti. VPN toimii taatusti. Voi olla ettei Teams toimi mutta tärkeämpää että tietokone kokonaisuutena toimii.

Vierailija
6/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa Skyprllä on aina ollut linux-clientti. VPN toimii taatusti. Voi olla ettei Teams toimi mutta tärkeämpää että tietokone kokonaisuutena toimii.

Toimii

Vierailija
7/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei VPN toimisi? Nehän on yleensä Linux palvelimilla toteutettu.

Vierailija
8/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linux on homojen hommaa!

Vierailija
9/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei VPN toimisi? Nehän on yleensä Linux palvelimilla toteutettu.

Tervetuloa työelämään! Joo ei tule toimimaan vpn sun linuxilla, mutta so what, eihän mikään muukaan toimi.

Vierailija
10/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tota linux säätöä jaksaa?

Vierailija
11/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa säätöä, varsinkin Jonnelle, jolle isi ostaa koneen valmiiksi asennettuna.

Vierailija
12/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windowsilla oikeasti on myös package manager, choco.

Vierailija
13/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kamalaa säätöä, varsinkin Jonnelle, jolle isi ostaa koneen valmiiksi asennettuna.

Linuxissa asennat softat yhdestä lähteestä ja ne pysyy ajantasalla muutamalla käskyllä. Mitä säätämistä siinä on?

Vierailija
14/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Windows?

T. brew update

Vierailija
15/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linuxissa asennat softat yhdestä lähteestä ja ne pysyy ajantasalla muutamalla käskyllä. Mitä säätämistä siinä on?

Sarkasmi on laji, joka ei sovellu esmes sulle.

Vierailija
16/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö no se että mikään ei toimi. Sitten sä googletat sata tuntia ja saat jotkut jutut toimimaan. Linux läppäriä

Ei kukaan ole saanut toimimaan.

Vierailija
17/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaa päivittää sources.list- tiedosto eka. Itse päivitän 3-5 vuoden välein, yleensä silloin kun päivitykset lakkaa.

Älä tee tällaista. Uusi asennus jos major version vaihtuu, paljon paljon parempi ja turvallisempi tapa. Olethan kuitenkin osioinut levyn oikein että käyttäjädata on irrallaan käyttiksestä?

Vierailija
18/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö no se että mikään ei toimi. Sitten sä googletat sata tuntia ja saat jotkut jutut toimimaan. Linux läppäriä

Ei kukaan ole saanut toimimaan.

Linux-läppärit ovat suoraan saatanan paksusuolesta. Siksi meillä on mäkkejä ja chromebookeja.

Vierailija
19/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Windows?

T. brew update

Eri asia. Windows toimii mutta sillä ei voi tehdä mitään. Linuxilla voi tehdä vaikka mitä mutta se ei toimi. Mac on ihmisille jotka haluaa että voi tehdä juttuja ja että jutut toimii.

Vierailija
20/22 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla mut ei mua kiinnosta hevon vattua. Windows kuitenkin toimii ilman käskyttämistä. Sama koskee mäcciä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä