Ärsyttää kipeenä töihin tulevat työkaverit
Ja samoin sairaana tulevat asiakkaat, kun ajan voi siirtää. Yksikin työkaveri aina yskii holtittomasti, ei minkäänlaista suojautumista.
Kommentit (13)
Niitä oireettomia viruksenkantajia on sairaiden lisäksi aika paljon
Näinä aikoina tulee jäädä kotiin, jos on sairas. Ei tule sairastuttaa yhtään muuta omaa ajattelemattomuuttaan!
Kukaan ei ole niin "työn sankari", etteikö työpaikka selviä ilman sellaistakin. Vaikka kuinka pitkään!
Mulla on se että sain olla vain kaksi päivää pois palkattomana ja meillä ei ole työterveyttä ja terkkari ei kirjoita sairaslomaa, kun ei ole kuumetta.
Tavallaan työnantaja kiristää että jos olen liikaa pois töistä niin ymmärtää etten ole kiinostunut töistä.
Eli pakko tulla pärskimään pärskyjä ja yskimään niin perkeleesti ympäristöön.
Pahin oli kun olin yskässä neljä kuukautta putkeen ja töitä oli vaan painettava.
Työkaverit ymmärtää kyllä että meillä ei anneta armoa.
Muutenkin jos on viikon poissa niin tulot putoaa sen verran että voisi miettiä kannattaako kuukaudessa tienata sen 300e enemmän. Muuten menettää tuet ja tukien avulla saisi kelvollisemmat tulot.
Vierailija kirjoitti:
Näinä aikoina tulee jäädä kotiin, jos on sairas. Ei tule sairastuttaa yhtään muuta omaa ajattelemattomuuttaan!
Kukaan ei ole niin "työn sankari", etteikö työpaikka selviä ilman sellaistakin. Vaikka kuinka pitkään!
Työntantajat pakottaa töihin epäsuoraan.
Ei työntekijä välttämättä ole se syypää tai sankari.
Miksi syytät väärää ihmisistä?
Tuntuu vaikealta jäädä kotiin, kun täälläkin jatkuvasti kirjoitetaan halveksivaan sävyyn saikuttajista ja kytätään jokaista somepäivitystä.
Koittakaa jo päättää, saako flunssassa olla kotona sairastamassa vai ei.
"Niin, mutta kun minä olen korvaamaton. Mikään ei toimi, ellen ole paikalla." Eräst työkaveri oli töissä jopa oksennustaudissa, kävi vain välillä yökkäämässä vessassa ja jatkoi taas hommia. Sai kyllä kuulla kunniansa, mutta oli juuri yksi tuollainen korvaamaton, joka olisi kai jäänyt kotiin vasta kuoleman kohdatessa.
Työkaveri tuli just ulkomaan reissusta töihin kipeenä.
Terkkarin keskusrouva oli kiukkuisena flunssassa.
Bussissa ulkomaalainen neiti piti kaiteesta kiinni räkäliinan kanssa (ei ollut suojaustapa)
Vierailija kirjoitti:
Mistä teitä turvatyöpaikkalaisia oikein sikiää??
Etkö tajua että ei se ole työntekijästä kiinni.
Työnantajat painostaa sairaana töihin.
Eriasia oli joskus ennen 2000-lukua, jolloin työolot ja kultuuri oli inhimillistä.
Sitä se on kun ihmiset eivät enää kuulu liittoon.
Ja sit taas ärsyttää ne joka flunssasta saikuttajat. Päättäkää.
Vähän aikaa sitten kirjoitin täällä, että olen usein sairaana lääkityksen takia alentuneen vastustuskyvyn vuoksi, ja sain kauhean viharyöpyn, ettenkö tajua että olen saikuttaessa kauhea rasite työkavereille ja työnantajalle. Mikään ei kelpaa.
Arvaappa jatketaanko sitä määräaikaista sopimusta,jos saikutat? Niinpä.
Pakko tulla töihin kun ei saikkuakaan saa. Kukkaro ei kestä palkatonta vapaata saati sitten työttömyyttä.
Samoin. Mulla tuhottiin vastustuskyky antibiooteilla niin se on saletti, että joka ainoan flunssan saan. Vaikka kuinka pesen käsiä ja käytän käsidesiä koko ajan. Töissä oikein ylpeillään kun ollaan niin *itun tärkeitä ettei voida jäädä kotiin sairastamaan. Idiiootit.