Olen tyylikäs ja älykäs nainen ja siksi sinkku
Kärjistettynä voi vaan sanoa, että miehet tykkää bimboista, halvan näköisistä sutturoista jotka on innokkaita sänkyyn ja joita voi eri asioissa opastaa ja jotka eivät tiedä kovin paljon, jotta mies voi tuntea olevansa heidän yläpuolellaan. Älykkäät ja menestyneet naiset, jotka lisäksi eivät halua näyttää miltään silikonibimbolta ja käyttäytyvät pidättyvän tyylikkäästi baareissa, ovat miesten viimeinen valinta. Aamen.
Kommentit (40)
Ok. Onnea valitsemallasi tiellä. :)
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tuntemani miehet taas tykkäävät älykkäistä ja itsestään huolehtivista naisista, jotka eivät koe miehiä vihollisikseen... Ehkä liikumme eri piireissä ;).
N38
Ne miehet on stadilaisia hipstereitä, joilla man bun ja jotka jää kotiin hoitamaan lapsia eikä pane naistaan vaan tykkää vaan hipsutella sohvalla
Ainakin olet ylimielinen ja nyrpeä. Ehkä sillä on osansa vaikutuksesta?
Voithan sinä niin ajatella, jos se auttaa sinua nukkumaan yösi.
Vihervassarius pitää miehet sinusta loitolla.
Onkohan tyylikkyys kovin tavoiteltu asia naisessa? Kait se jollekin varmaan sitten on? Harvemmin kyllä kuulee, että olisi.
Mää haluaisin homssuisen älykkään naisen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin olet ylimielinen ja nyrpeä. Ehkä sillä on osansa vaikutuksesta?
Tämä kommentti kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin kenestäkään muusta.
Vai etkö kykene tarkastelemaan itseäsi ja omaa käytöstäsi objektiivisesti? Kaltaisesi ihmiset ovat juuri niitä ilkeitä, usein itse sitä koskaan tajuamatta. Vika on aina muissa..
No kyllä yleensä älykäs mies haluaa älykkään naisen! Havaintosi kertoo vain ehkä siitä että älykkäitä miehiä ei ole paljon vapaana.
Mut siis jos omaa lähipiiriään tsiigaa niin yleensä fiksut ovat fiksujen kanssa. Ja tyylikkyys tulee sitten vaan kaupan päälle jos hyvin käy.
Mitä on tyylikäs? Tarkoittako se sellaissa muodin perässä kulkevaa vai klassista sivistynyttä tyyliä vai sellaista merkkilogo trendeilyä.
Ihan mielenkiinnosta, en ole ikinä ymmärtänyt mitä tuolla tarkoitetaan?
Kai ymmärrät, että käsityksesi sekä itsestäsi että tilanteestasi on subjektiivinen? Muut eivät välttämättä koe lainkaan samalla tavalla sinua.
Miesten seksuaalisuus on kierotunutta ja perustuu siihen että voi tuntea ylemmyydentunnetta ja halveksuntaa sitä naista kohtaan jota panee. Liikaa kun kunnioittaa, arvostaa tai jopa pelkää niin eipä vaan onnistu ja kiinnosta seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Tuntemani miehet taas tykkäävät älykkäistä ja itsestään huolehtivista naisista, jotka eivät koe miehiä vihollisikseen... Ehkä liikumme eri piireissä ;).
N38
Ne miehet on stadilaisia hipstereitä, joilla man bun ja jotka jää kotiin hoitamaan lapsia eikä pane naistaan vaan tykkää vaan hipsutella sohvalla
Minulla sama kokemus kuin lainaamallasi kirjoittajalla ja viittaan kyllä ihan korkeakoulutettuihin kovan tason uramiehiin (otm/ktm/di). Ylemmän keskiluokan / eliitin makuhan on tunnetusti aina erilainen kuin työväenluokan.
Tyylikäs ja älykäs, mutta vtun ruma.
Siksi sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös läzkihu*ra.
Ap.
Niin varmaan oletkin, katkera trolli.
Vierailija kirjoitti:
Miesten seksuaalisuus on kierotunutta ja perustuu siihen että voi tuntea ylemmyydentunnetta ja halveksuntaa sitä naista kohtaan jota panee. Liikaa kun kunnioittaa, arvostaa tai jopa pelkää niin eipä vaan onnistu ja kiinnosta seksi.
Täällä olen kyllä huomannut, että naiset myös itse haluaa tuota.
Ei, kyllä sä olet sinkku ylimielisyytesi takia.
N38