Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!!!! Mustalaisnainen kirosi minun ja nyt on tapahtunut outoja

Vierailija
28.02.2020 |

Tapasin kadulla mustalaisnaisen joka halusi tietää paljonko kello on. Kerroin kellon ajan. Tämän jälkeen hän halusi tietää minne olen matkalla. Vastasin, että jäähallille. Hänen silmät laajenivat suureksi ja hän alkoi selittää kuinka minun elämäni tulee muuttumaan jäähallilla suuresti kyseisenä päivänä (eli eilen). Hän sanoi voivansa ennustaa minulle lähitulevaisuuteni tapahtumat ja pyysi minua ojentamaan käteni. Ojensin ihan mielenkiinnosta käteni ja hän ennusti siitä minulle. Tämän jälkeen hän alkoi vaatia maksua minulta ennustuksesta joka oli minun mielestäni ollut täysin ilmainen. Ilmoitin etten maksa ja vedin käteni irti niin hän alkoi puhua jollain vieraalla kielellä heilutellen käsiään ja ilmoitti, että minä maksan joka tapauksessa tavalla tai toisella tulevaisuudessa.
Nyt mä menin kotiin niin tulostimen ollut paperinippu oli tippunut lattialle vaikkei se ole mahdollista ja koko ilta on valot välkkyneet.
Mä en tiedä onko tää oikeasti sattumaa, oonko mä tulossa hulluksi, vai onko mustalaisnainen oikeasti onnistunut kiroamaan minut. APUAAA!!!!
n

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en v. 1974 ostanut mustalaisnaiselta liinaa. Hänen kirouksensa minulle kuului: " Sinä tulet niin sairaaksi, ettet pääse kyykkysiltään paskalle". Minulla on viime aikoina ollut selkä toisinaan aika kipeä. Taitaa kirous vaikuttaa.

Vierailija
22/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julista kirous mitätöidyksi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä. Varmuuden vuoksi voit vielä pyytää uskossa olevaa ihmistä rukoilemaan puolestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi violetti peili noituutta josta haen apua kiroukseen. Voiko noituudesta apua hakemisesta tulla seurauksia minulle myöhemmin? Käsittääkseni on pahaa ja hyvää noituutta mutta mitä toi violetti peili on?

AP

Vierailija kirjoitti:

Piti lisätä aiempaan, että sano mielessäsi että poistat kiroukset ja siunausta tilalle - mikäli edes kirouksia on ollutkaan. Muunnat negatiivisen energian positiiviseksi. Voit kuvitella violetin peilin jolla ne menevät takaisin lähettäjälle, jos muuten tuntuu tehottomalta. Katkaise ajatusyhteys pelottavaan naiseen.

Violetti peili heijastaa vain sinulle lähetetyn takaisin vastaanottajalle. Se ei ole noituutta vaan itsesi suojausta.

Vierailija
24/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan. 

Vierailija
25/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla myös juoda yrttiteetä esim ricola jossa on salviaa tai muuta esim. minttuteetä. Se puhdistaa omaa energiakenttääsi. Ja kun et pelkää enää, niin sekin jo auttaa asiassa. Voit keskittyä sitten positiivisempiin aihealueisiin

Vierailija
26/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on saatanankätyrimustalaisia vahvempi, jeesus voittaa aina. Anna itsesi jeesukselle niin kaikki tommonen kaikkoaa.

Vierailija
27/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on jo tässä kohtaa yksi vahvimmista ehdokkaista vuoden 2020 "Tyhmin Postaaja" palkinnon voittajaksi.

Vierailija
28/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko toi violetti peili noituutta josta haen apua kiroukseen. Voiko noituudesta apua hakemisesta tulla seurauksia minulle myöhemmin? Käsittääkseni on pahaa ja hyvää noituutta mutta mitä toi violetti peili on?

AP

Vierailija kirjoitti:

Piti lisätä aiempaan, että sano mielessäsi että poistat kiroukset ja siunausta tilalle - mikäli edes kirouksia on ollutkaan. Muunnat negatiivisen energian positiiviseksi. Voit kuvitella violetin peilin jolla ne menevät takaisin lähettäjälle, jos muuten tuntuu tehottomalta. Katkaise ajatusyhteys pelottavaan naiseen.

Violetti peili heijastaa vain sinulle lähetetyn takaisin vastaanottajalle. Se ei ole noituutta vaan itsesi suojausta.

Siis ei vastaanottajalle, vaan lähettäjälle. 

Vierailija
29/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala on saatanankätyrimustalaisia vahvempi, jeesus voittaa aina. Anna itsesi jeesukselle niin kaikki tommonen kaikkoaa.

Jumala on satuolento. Musta laiset ikävä kyllä ei.

Vierailija
30/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on satuolento. Musta laiset ikävä kyllä ei.

Jos usko on noin heikko niin sitten hexenhammerin opein, puupaalu lyödään vasaralla noidan sydämeen niin loppuu noidan voimat

Vierailija
31/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malleus maleficarum on sitten tiedettä.

Vierailija
32/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on tasan ainoa, joka voi vapauttaa kirouksista, kaikista kahleista ja pelosta. Jumala maksoi kalliin hinnan uhraamalla poikansa meidän syntiemme tähden.

Vierailija
33/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephen Kingillä ois aikas magee kirja just aiheeseen liittyen... 💃💃💃

Vierailija
34/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte nauraa mulle mutta muistaako kukaan "ennustajaa paikalla? - ketjua täällä av-palstalla? Ennustaja ennusti minulle ihanan ennustuksen joka on toteutunut täydellisesti, tämä oli ehkä vuonna 2006?

Vierailija
35/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on tasan ainoa, joka voi vapauttaa kirouksista, kaikista kahleista ja pelosta. Jumala maksoi kalliin hinnan uhraamalla poikansa meidän syntiemme tähden.

Rukousta voi kokeilla mielessään esim isä meidän. Mutta taas Jeesuksen hokeminen ei näissä asioissa kaikkia auta.

Vierailija
36/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin manata kirouksen pois sinusta. Käteisenä. Eli noin 500 e, kattaa varsinaisen manauksen mutta matkakulut joudut maksamaan erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän