Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!!!! Mustalaisnainen kirosi minun ja nyt on tapahtunut outoja

Vierailija
28.02.2020 |

Tapasin kadulla mustalaisnaisen joka halusi tietää paljonko kello on. Kerroin kellon ajan. Tämän jälkeen hän halusi tietää minne olen matkalla. Vastasin, että jäähallille. Hänen silmät laajenivat suureksi ja hän alkoi selittää kuinka minun elämäni tulee muuttumaan jäähallilla suuresti kyseisenä päivänä (eli eilen). Hän sanoi voivansa ennustaa minulle lähitulevaisuuteni tapahtumat ja pyysi minua ojentamaan käteni. Ojensin ihan mielenkiinnosta käteni ja hän ennusti siitä minulle. Tämän jälkeen hän alkoi vaatia maksua minulta ennustuksesta joka oli minun mielestäni ollut täysin ilmainen. Ilmoitin etten maksa ja vedin käteni irti niin hän alkoi puhua jollain vieraalla kielellä heilutellen käsiään ja ilmoitti, että minä maksan joka tapauksessa tavalla tai toisella tulevaisuudessa.
Nyt mä menin kotiin niin tulostimen ollut paperinippu oli tippunut lattialle vaikkei se ole mahdollista ja koko ilta on valot välkkyneet.
Mä en tiedä onko tää oikeasti sattumaa, oonko mä tulossa hulluksi, vai onko mustalaisnainen oikeasti onnistunut kiroamaan minut. APUAAA!!!!
n

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kirottiin kerran ulkomailla etten saa ikinä poikaystävää. Kirous on pitänyt paikkansa..🤔

Vierailija
2/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut vanhemmilta sukulaisiltani, että tuollaista tehtiin jo vuosikymmeniä sitten.

Älä usko.

Rukoile vaikka, jos pelottaa. Jumala on kaiken tuollaisen yläpuolella.

Valot voi välkkyä monestakin syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai! Mitä se meiä Nadja on taas touhuillu? Silkkisii nappiverskoi mie sen lähetin kaupittelemaa enkä povaamaa. Nyt saa akka kuulla kunniansa.

-Kyösti

Vierailija
4/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 3,5/5.

Vierailija
5/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat tuohon uskomaan niin varmasti kirous toteutuu. Siihen se perustuu.

Vierailija
6/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee livestriimi. Saat nopeasti paljon seuraajia ja lihavat mainostulot.

Vierailija
7/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile palo santoa liesituulettimen alla, vesiastian kanssa. Tuuleta sen jälkeen. Vaihda lamppu. Älä usko hänen sanojaan ja katkaise yhteys ajatuksissasi siihen henkilöön. Jos vieläkin vaivaa käy muiden suosittelemalla meediolla, joka antaa paremmat ohjeet, älä mene ennustajille. 

Vierailija
8/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mustalaisnainen ennusti Riihimäen rautatieasemalla vuonna 1981, että eroan poikaystävästäni, menen naimisiin tumman miehen kanssa ja saan kaksi lasta. Edelleen odottelen, milloin jokin noista tapahtuisi. Täytän syksyllä 55 vuotta.

Vierailija
9/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lisätä aiempaan, että sano mielessäsi että poistat kiroukset ja siunausta tilalle - mikäli edes kirouksia on ollutkaan. Muunnat negatiivisen energian positiiviseksi. Voit kuvitella violetin peilin jolla ne menevät takaisin lähettäjälle, jos muuten tuntuu tehottomalta. Katkaise ajatusyhteys pelottavaan naiseen.

Vierailija
10/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle mustalaisnainen ennusti Riihimäen rautatieasemalla vuonna 1981, että eroan poikaystävästäni, menen naimisiin tumman miehen kanssa ja saan kaksi lasta. Edelleen odottelen, milloin jokin noista tapahtuisi. Täytän syksyllä 55 vuotta.

Paljonko maksoit? Ilmeisesti liian vähän.

Vierailija
11/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroukset tepsivät vain jos kohde uskoo.

Olisin maksanut ennustajalle.

Vierailija
12/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi palo santo oikein toimii ja onko sen toimivuudesta kokemuksia kellään.

AP

Vierailija
13/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tarina. Se saa minut miettimään, että vieläkö on villihevosia?

Vierailija
14/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksoit? Ilmeisesti liian vähän.

Muistaakseni 20 markkaa.

Vierailija
15/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella ahdistunut nyt. Mä tiedän ettei ennustuksia taikka henkimaailmoja ole olemassakaan mutta samaan aikaan näen asioita joita ei pitäisi tapahtua todellisessa elämässä.

Vierailija
16/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikaan näin tehtiin myös. Ja kiroukselta pelastuu kun heittää suolaa olkapään yli taakseen. Silloin "paha" sokaistuu.

Vierailija
17/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi palo santo oikein toimii ja onko sen toimivuudesta kokemuksia kellään.

AP

Koska se on puuta (ja tuossa tapauksessa pyhää puuta jossa pihka), se tuo valon /auringon energiaa ja tuo siten korkeampaa värähtelyä. Tuoksu/savu hälventää negatiivisia energiakuvioita ja katkaisee siten haitallisia yhteyksiä. Tuuletus (jo pelkästään) puhdistaa ilmanalaa myös. Mikäli sellaiseen uskoo. Puu sytytetään toisesta päästä tuuletuksen alla ja vesikippo vieressä, se ei vaadi kauaa aikaa ja voi sammuttaa sitten kun tuoksu levinnyt. Mustaa savuttavaa puuta ei kannata enää kauheasti käyttää ettei tulos ole päinvastainen.

Myös merisuola suodatinpusseihin, teippiä ja voi käyttää energiakenttään /kehoon kuivana - imee negatiiviset energiat esim kädestä tai muualta. Heitetään sitten pois jossain vaiheessa.

Vierailija
18/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi violetti peili noituutta josta haen apua kiroukseen. Voiko noituudesta apua hakemisesta tulla seurauksia minulle myöhemmin? Käsittääkseni on pahaa ja hyvää noituutta mutta mitä toi violetti peili on?

AP

Vierailija kirjoitti:

Piti lisätä aiempaan, että sano mielessäsi että poistat kiroukset ja siunausta tilalle - mikäli edes kirouksia on ollutkaan. Muunnat negatiivisen energian positiiviseksi. Voit kuvitella violetin peilin jolla ne menevät takaisin lähettäjälle, jos muuten tuntuu tehottomalta. Katkaise ajatusyhteys pelottavaan naiseen.

Vierailija
19/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle mustalaisnainen ennusti väkisin joskus 80-luvun puolivälissä, että saisin kuusi lasta ja tumman, komean miehen. Olin juuri kesäkaupungin torilla maksamassa, ja tämä nainen sieppasi lompakostani satasen ja peitti temppunsa kovaan huutamiseen samalla, kun poistui puolijuoksua kulman taakse.

En ehtinyt sanoa hänelle, että yhtään lasta en haluaisi, mutta mies kyllä kelpaisi. En ole tehnyt yhtään lasta, eikä kyllä miestäkään ole näkynyt. Ikää on 55 vuotta.

Vierailija
20/36 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 liekö sama rouva joka "ennusti" tutulleni ja näin huijasi/kiristi itselleen ilmaisen ruoan (tuttu oli nuori ja kahvilan kassana). Varasti vielä kukkiakin telineestä.

Ennustus oli paperilla ja täyttä paskaa , käsialastakaan ei saanut selvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi