Nyt jyrähti Raimo Ilaskivi: Niinistö ainoa järkevä jatkaja presidentiksi!
Poikkeuslain valmistelu aloitettava v. 2024 varten!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, mutta ei kai Suomessa tällaista poikkeuslakia voi pykätä?
Kyllä se mahdollista on, niin on tehty kerran ennenkin (Kekkonen). Siinä on vain sellainen mutka matkassa että Niinistö ei halua,
Aika turha rasti ryhtyä puuhaamaan poikkeusta kun mies itse ei suostu. Enkä ihmettele miksi. Kiitos presidentti Niinistö, ja hyviä eläkepäiviä.
Mutta kun Niinistö itse ei tahdo.
Ja onhan se sitten jo vähän turhan vanhakin.
Vierailija kirjoitti:
Elääks toi jurpo vielä?
91v eli kai kuollut 2024
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se mahdollista on, niin on tehty kerran ennenkin (Kekkonen). Siinä on vain sellainen mutka matkassa että Niinistö ei halua,
Aika turha rasti ryhtyä puuhaamaan poikkeusta kun mies itse ei suostu. Enkä ihmettele miksi. Kiitos presidentti Niinistö, ja hyviä eläkepäiviä.
Ymmärrän miksi ei halua, mutta sääli se on silti. Todella sääli. Joku ihan kauhea osaamaton pelle siihen paikalle tulee, nainen tai muuten vain idiootti.
Niinistö on paras presidentti ikinä. Kuka tahansa on seuraaja, niin huonompaan suuntaan menee että heilahtaa.
Ehkä Ilaskivi itse voisi ryhtyä presidentiksi, jos Kekkosen aikoja kaivataan.
Hakkarainen haki just edustusvaimon, "Melanien" rinnalleen, turhaanko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miksi ei halua, mutta sääli se on silti. Todella sääli. Joku ihan kauhea osaamaton pelle siihen paikalle tulee, nainen tai muuten vain idiootti.
Minusta olisi todella sääli, jos Suomi antaisi 2020-luvulla maailmalle vahvan signaalin, että on diktatuuri. Sillä tosi pahaltahan se näyttäisi ja kuulostaisi niiden näkökulmasta, jotka eivät tiedä, kuinka kapeat Suomen presidentin valtaoikeudet ovat.
Ne, jotka tietäisivät presidentin lähinnä seremoniallisen roolin, miettisivät että miksi ihmeessä koko poikkeuslain vaiva.
Vierailija kirjoitti:
Ilman Kekkosta lienisimme aika paha takapajula tänä päivänä. En ehkä ihaile miestä yksityishenkilönä mutta tekemäänsä työtä kyllä.
Sitten kun Hakkarainen olis pressa, voitaisiin persujen tyyliin avata rajat vaikka vaihteeksi hondurasilaisille. Miehet tykkäsi kun tulisi kauniita naisia maahan.
Ei. Pekka sinne on saatava pois haitolta sotkemasta asioita.
Niinistö on todellakin kasvanut virkansa mukana. En olisi uskonut, kun hän ensi kerran tuli valituksi, että näin hyvin pärjää. Varmasti meillä on muitakin kehityskykyisiä, joista joku opettelee sitten hyväksi pressaksi. Luultiinhan me aikanaan, että Kekkonen on korvaamaton, mutta parempi tuli hänen jälkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elääks toi jurpo vielä?
91v eli kai kuollut 2024
Kun aika on (oli)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman Kekkosta lienisimme aika paha takapajula tänä päivänä. En ehkä ihaile miestä yksityishenkilönä mutta tekemäänsä työtä kyllä.
Me olemme aika paha takapajula EU:n talutushihnassa tänä päivänä.
En ole koskaan äänestänyt Niinistöä presidentinvaaleissa. En pidä miehestä, enkä toivo mitään tällaisiä poikkeuslakeja. Uusi henkilö presidentiksi seuraavissa presidentinvaaleissa. Luultavasti ainakin Pekka Haavisto ja Jutta Urpilainen ovat ehdolla seuraavissa presidentinvaaleissa. Varmaan myös Harry Harkimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme aika paha takapajula EU:n talutushihnassa tänä päivänä.
Touché. Olen tästäkin samaa mieltä. :) Ehkä ajattelen Kekkosen antina sitä, mitä meillä oli siihen asti, kunnes EU-termiitti alkoi syödä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan äänestänyt Niinistöä presidentinvaaleissa. En pidä miehestä, enkä toivo mitään tällaisiä poikkeuslakeja. Uusi henkilö presidentiksi seuraavissa presidentinvaaleissa. Luultavasti ainakin Pekka Haavisto ja Jutta Urpilainen ovat ehdolla seuraavissa presidentinvaaleissa. Varmaan myös Harry Harkimo.
Jutta? Oikeasti? Ehkä toivoa on.