Onko rakkaus koputellut oveesi?
MInulle kävi nyt niin, että rakkautta tultiin tarjoamaan ihan oven taakse. En enää usko sanontaan rakkaus ei hae kotiovelta.
Valitettavasti rakkautemme eivät kuitenkaan kohdanneet, mutta erittäin mielenkiintoinen ja yllättävä kokemus.
Kommentit (14)
Juu, yleensä siellä sit onkin joku vanha rouva vartiotorni lehden kanssa tarjoamassa Jumalan rakkautta.
Vastaan ave Satanas ja suljen oven.
Ei onneksi. Alkaisin huutaa mee too:ta kuin palosireeni, jos näin kävisi. Hiton stalkkeri...
Peräaukkoa taisi viimeksi kolkutella 😊
Kyllä. Mies, jonka tapasin ystäväporukassa tuli pari päivää myöhemmin soittamaan ovikelloa. Yhdessä nyt jo kohta 40 (apua, oonko jo niin vanha) vuotta :)
Tyttö prinssi ilmestyi oven taakse kuin akin ja turon laulussa. Aikansa oli kivaa mutta päättyi kuten kaikki mitä koen. Plees se kivuton lähtö ei voi olla liikaa vaadittu. Ehkä pitäisi tuunata vesipyssy ja uhata sillä poliisia? Se kyllä sattuisi ainakin jonkin verran ellei saa säkä osumaa päähän.
34 vuotta yhdessä...kesätyöt samassa paikassa päättyivät,läksiäisissä ihastukseni totesi,että olen elämänsä nainen. Heti ei tapahtunut mitään, palasimme kotikaupunkeihimme.Sain opiskelupaikan myöhemmin samasta kaupungista kuin kesätyöihastukseni,muistin osoitteen ja menin käymään.Oltiin nuoria ja sinkkuja ja elämäni rakkaus löytyi näin,kannatti menin moikkaamaan :).
Vähän liiankin usein on yrittänyt. Olen naimisissa. Jos olisin sinkku niin ei tietty ois enää mitään. Elämä on ylä- ja alamäkiä. Avioliitossa kuten muussakin. Luulen, että kriisitilanteessa jos kohtaa kivan ihmisen siinä on suuri vaara eroon. Toisaalta lapsi ja avioliitto pitää sidosta vahvemmin kiinni kuin joku muu oleminen. En usko unelmien elämään enkä prinsseihin,enkä siihen että ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Mutta joskus jonkun kanssa vaan kolahtaa.....
Tuli enemmän vähän sillain karmit kaulassa tähän tyyliin:
On koputellut ja kolahti aika pahasti. Saas nähdä kuin käy.
Ei ole koputellut, jehovantodistajat ovella tosin väittää muuta.
Eräänä yönä heräsin, kun joku soitteli ovikelloa, mutta oli jo hävinnyt paikalta kun pääsin ovelle. Siellä oli melko sirot kengänjäljet, kadun vieläkin etten juoksut kalsareissa elämäni rakkauden perään. M33
Mullakin käy vaan Jehovat ovella. :D
Meillä oveen koputtelu toimi, yhdessä oltu 34 vuotta :).