Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ensiterffeille mennä ilman meikkiä?

Vierailija
28.02.2020 |

Oon ajatellut asian niin, että feikkaaminen on turhaa. Jos meikitön naamani ei miellytä miestä, vääjäämättä hän joutuisi kokemaan pettymyksen, kun pesisin meikin pois. Siis jos alkaisimme nähdä useamminkin ja jos hän viehtyisi naamaan jossa on paksut pakkelit..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä mutta minä en menisi. Ensivaikutelma on tärkein. Ja ajattelen sen niin, että meikkaan ja pukeudun kunnolla, koska arvostan treffikumppania.

Vierailija
2/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mieskin tulee treffeille ilman meikkiä? Itse olen ollut ilman meikkiä vuoden alusta lähtien, viikko sen jälkeen, kun lopetin meikin käytön, aloitin nykyisen suhteeni. Kai sussa on muutakin hyväö kuin meikillä kohennettu ulkonäkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea täällä kysytäänkin!?! Eiköhän se ole sinun oma asia että mitä teet.

Vierailija
4/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et normaalisti muutenkaan käytä meikkiä, niin miksi laittaisit treffeille? Mene omana itsenäsi.

Vierailija
5/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, millaisen kuvan tahtoo itsestään antaa. Jos haluat heti aluksi näyttää itsestäsi sen version, joka ei meikkaa, tee niin. Sitten ei ainakaan tarvitse myöhemmin stressata, miten toinen reagoi meikittömyyteen.

Vierailija
6/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina mennyt treffeille ilman meikkiä. Ehkä se johtuu siitäkin, että menen oletuksella, että joko jutusta tulee jotain tai sitten ei eikä se meikillä muuksi muutu. Toisekseen olen huono meikkaamaan eli olen varmaankin ilman nätimpi kuin itse meikattuna. ;)

Vierailija
7/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi mennä ihan miten itse tykkää! Itse tykkään meikata ja miehen kanssa, kun oltiin ensitreffeillä niin olin panostanut meikkiin. No mies kun näki ekan kerran kerran ilman meikkiä niin ei tuo kuitenkaan järkyttynyt vaikka tykkäänkin meikata vahvasti. Kyllä se oikea mies tykkää sekä meikattuna että ilman. Ei pitäisi olla siitä kiinni.

Vierailija
8/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pitäisi olla sääntö, että ensitreffit ovat ilman meikkiä ja märissä hiuksissa. Silloin näkee, miltä toinen näyttää. Ensitreffit uimahallissa olisivat parhaat, näkisi kropan samalla.

Vierailija
9/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi mennä. Jos menee saa vankeutta 10 vuotta siveettömästä esiintymisestä julkisella paikalla. Koskee sekä miehiä että naisia. 

Vierailija
10/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mennä mutta minä en menisi. Ensivaikutelma on tärkein. Ja ajattelen sen niin, että meikkaan ja pukeudun kunnolla, koska arvostan treffikumppania.

Normaalit ihmiset eivät tarvitse meikkiä arvostuksen osoittamiseen. Hyvät käytöstavat riittävät. 

Vierailija
11/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikkaat todella harvoin tai et ollenkaan, on varmasti luontevaa mennä ensitreffeillekin ilman meikkiä.

Jos meikkaat edes kohtuullisen usein, onko sillä merkitystä, kumman version ulkonäöstäsi potentiaalinen kumppanisi ensimmäisenä näkee, meikatun vai meikkaamattoman? 

Jos taas et lähde koskaan ulos ilman meikkiä, on kohteliasta esitellä potentiaaliselle kumppanille ensin se todellinen julkisivu, eli miltä näytät meikattuna. Sitten vasta myöhemmin esittelet ns. "kotiminän".

Vierailija
12/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset eivät tarvitse meikkiä arvostuksen osoittamiseen. Hyvät käytöstavat riittävät. 

Ilmankos ei enää pariuduta. Mies juoksee karkuun.

Vierailija
13/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos ei enää pariuduta. Mies juoksee karkuun.

Normaali mies ei juokse karkuun, jos näkee meikittömän ihmisen. Muutenhan pitäisi juosta joka aamu, kun peiliin katsoo. Vai nukutko sinä meikattuna?

Vierailija
14/14 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu treffeistä ja siitä, meikkaatko yleensä. Jos tapaatte baarissa, ravintolassa tai vastaavassa paikassa, ja yleensä meikkaat, niin on luonnollista meikata. Jos teillä on kävelytreffit etkä muutenkaan joka päivä meikkaa, niin ei kannata meikata.

Itse menin ensitreffeille nykyisen puolisoni kanssa ilman meikkiä, hiukset ponnarilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi