Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 5v miettii; miten ihmiset pääsevät irti mies/naisvihasta?

28.02.2020 |

En ole mielestäni ollut ikinä ns.naisvihaaja, mutta olen ollut kyynisempi kuin nykyään olen ja jossain vaiheessa ajatteluni oli lähinnä MGTOW -tasoa, sitten red pill -tasoa ja sitten epäideologista tasoa, jossa nyt olen.
Näen kyllä kaikissa noissa jotain hyvää kuten esim.feminismissäkin, että noiden aatteiden läpi ihmiset tuovat esille todellisia kokemuksia ja tapoja tarkastella maailmaa, mutta mikään yksittäinen ideologia tai maailmankatsomus ei oikein saavuta koko totuutta.

Omalla kohdalla ajatusten ja tunne-elämän muutokseen ei ole ollut vaikuttamassa mikään selkeä tapahtuma tai onnistuminen; kukaan ei ole esim.rakastunut minuun tai edes kehunut suoraan sellaisella tavalla, mikä olisi minulle merkityksellinen. Viime vuoden puolella tai joskus niitä aikoja joku nainen kyllä kehui minua upeaksi kadulla ja toinen kysyi baarissa saisiko suudella minua ja vastasin heille kohteliaasti, mutta en kyllä uskaltaisi ainakaan suudella ketään täysin tuntematonta, jonka kanssa en ole edes nimiä vaihtanut enkä muutenkaan pitänyt näitä naisia viehättävinä.

Satojen tai tuhansien harrastustuntien jälkeen naisvaltaisissa ympäristöissä kukaan ei ole esitellyt minua muille, pyytänyt liittymään seuraan tai muuten ns.tehnyt tikusta asiaa tutustuakseen minuun (toki harrastuksissa on paljon eläkeläisiä tai lapsia). Lisäksi yöelämässä on pientä sosiaalisuutta ollut, mutta sitä en oikein edes jaksa laskea tähän, koska siinä on päihteet mukana ja rajojen ylittäminen ei ole tae mistään.

Ajan kanssa arvot, empatiakyky yms. on minulla kehittynyt ja myöskin kyky katsoa muiden ihmisten puutteita sormien läpi ja olla iloinen siitä mitä on eli siitä mitä ihmisiltä saa sen sijaan, että harmistuisi siitä, mitä jää saamatta. Taustalla on varmaan kokemus siitä, että suuri osa ihmisistä eli tässä tapauksessa naisista on suht luotettavia ja ystävällisiä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsityksesi naisista on ainakin todella jostain muualta kuin todellisuudesta. Vihasta en sitten tiedä kun niin outoja juttusi on.

Pyh, mitä itse olen lukenut tämän kaverin kommentteja, niin on harvoja jotka ovat todella hereillä naisista ja naisten luonnosta.

Selkeästi on tehty taustatutkimukset.

Käsitykset naisista on hyvinkin todellisuudesta, muusta en tiedä.

Vierailija
22/29 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muuten monta hamsteria nykyään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsityksesi naisista on ainakin todella jostain muualta kuin todellisuudesta. Vihasta en sitten tiedä kun niin outoja juttusi on.

Pyh, mitä itse olen lukenut tämän kaverin kommentteja, niin on harvoja jotka ovat todella hereillä naisista ja naisten luonnosta.

Naiset heijastavat normaalijakaumaa. On ihania, on kammottavia, on keskinkertaista höttöä. Ihania on harvoin.

Vierailija
24/29 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinulle seuraavaa:

Hanki ammatti, osaaminen tai työ, joka työllistää sinut paikasta riippumatta.

Muuta pieneen kaupunkiin, taajamaan tai maaseudulle.

Hanki omakotitalo, harrastuksia tai eläimiä.

Unohda naiset, ja mielellään mahdollisimman tykkänään muut ihmiset.

Elä elämääsi onnellisempana kuin ikinä.

T. näin toiminut ja onnellistunut mies 40v.

Vierailija
25/29 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sinulle seuraavaa:

Hanki ammatti, osaaminen tai työ, joka työllistää sinut paikasta riippumatta.

Muuta pieneen kaupunkiin, taajamaan tai maaseudulle.

Hanki omakotitalo, harrastuksia tai eläimiä.

Unohda naiset, ja mielellään mahdollisimman tykkänään muut ihmiset.

Elä elämääsi onnellisempana kuin ikinä.

T. näin toiminut ja onnellistunut mies 40v.

Matkassa on mutkia koska kaveri on asperger. Toiset autistit kehuvat hänen naisten analysointitaitojaan. Kellään näistä ei ole naista.

Vierailija
26/29 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voisi ystävällisesti tulla tähän kertomaan käsityksensä vaikka naisten seksuaalisuudesta eli mitä hän kutsuu miniseksuaalisuudeksi.

Vierailija
27/29 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hauska kun en kiinnostu tästä palstan kuumimmasta aiheesta koskaan. Sama on öyhötysketjut.

Mukava on hetkeksi aina mennä jommalle kummalle puolelle kuten tässäkin, mutta mielestäni aihe on jo koluttu läpi.

Vierailija
28/29 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän mielestä ei edes ole olemassa naisia mitenkään monikossa, vaan naiset ovat joku yksi ja sama olento, jolla vain on monta päätä. Naiset ei ole yksilöitä hänen mielestään. Hän tarkkailee naisia kuin jotain hamstereitaan ja vetää yhden käytöksestä yhtäläisyysmerkit kaikkien naisten käytökseen. Yleensä käyttäen jotain itse kehittämäänsä laskukaavaa, jossa silmänliike x tarkoittaa että nainen huomenna aikoo mennä polkupyöräilemään eikä siksi ole kiinnostunut keskustelemaan 34-vuotiaiden miesten kanssa.

Vierailija
29/29 |
28.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän mielestä ei edes ole olemassa naisia mitenkään monikossa, vaan naiset ovat joku yksi ja sama olento, jolla vain on monta päätä. Naiset ei ole yksilöitä hänen mielestään. Hän tarkkailee naisia kuin jotain hamstereitaan ja vetää yhden käytöksestä yhtäläisyysmerkit kaikkien naisten käytökseen. Yleensä käyttäen jotain itse kehittämäänsä laskukaavaa, jossa silmänliike x tarkoittaa että nainen huomenna aikoo mennä polkupyöräilemään eikä siksi ole kiinnostunut keskustelemaan 34-vuotiaiden miesten kanssa.

Niin? Jos näin todella on, niin hän on oikeassa. Naiset ovat aika pitkälti yhtä isoa naiskollektiivia, toki aina on muutaman prosentin poikkeamia. Niin ja sama juttu on toki miestenkin suhteen, suuri osa on samanlaisia mutta individuaalejakin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi